…
Ooo što je meni interesantno je da je dok je trajalo iskrcavanje cijena bila na oko 3100 kuna, a sad se ne može kupit za manje od 3400. Kao da je namjerno rušeno da se trezor nakrca na niskim razinama, a kad je to prošlo više nema tako jeftine trgovine. Samo pitanje je koji je interes ZABE u svemu ovom? Imam filing da bez problema kupuju na 4000 kn i više, a prodaju na 3.000+ kn?!
Meni je interesantno to što je vama interesantno da dok je trajao pritisak na prodaji je cijena padala. Pa dok je netko prodavao vjerovatno pritisnut problemima sa količinom casha potrebnog da isplati udjelničare ili problemima sa marginom, što je cijena trebala rasti? [undecid]
@ apothekar – do kraja 2010
Prvi put da ste me potakli da razmišljm malo duže od tri do maksimalno šest mjeseci.Da li bi ova
informacija mogla utjecati da dugoročni TCT na dvije godine i duže ,da mogu donositi višu zaradu
nego kratkoročni TCT ili spot.Naravno ovo vrijedi samo za tankere sa dvostrukim dnom.Zaista je
uzbudljiv posao brokera u brodarstvu.Niz lijepih prilika za pametne i informirane.
Puno vam hvala.Vi ste moje oči.Ja sam nažalost kompjuterski slijepac,a učio sam francuski i njemački.Nisam neki lingvist,ali bi engleski silom prilika već dobro savlada da imam osnove.
Ooo što je meni interesantno je da je dok je trajalo iskrcavanje cijena bila na oko 3100 kuna, a sad se ne može kupit za manje od 3400. Kao da je namjerno rušeno da se trezor nakrca na niskim razinama, a kad je to prošlo više nema tako jeftine trgovine. Samo pitanje je koji je interes ZABE u svemu ovom? Imam filing da bez problema kupuju na 4000 kn i više, a prodaju na 3.000+ kn?!
[/quote]
A što se čudite, pa zar ne znate kako fondovi rade?
Primjer, stiže lova – što ćemo ?
Ajmo kupi dionice.
Isplata love – prodaj dionice!
Cijena tu uopće nije bitna, jer to nisu njihovi novci.
[tongue]
@ lopina – Zasad je vrlo nejasno – previše stvari kod tankera je teško predvidjeti – samo sam rekao moglo bi – ali moramo dobiti i razmišljanja nekog iz struke. Prerano je da bi već sada utjecalo na TCT.
Lopina, budi oprezan naravno da bi se kreirao superciklus treba:
1) oporavak svjetske ekonomije kraj 2009/početak 2010, i porast potražnje za naftom
2) Ne bi bilo zgorega da se neki single hull još negdje izlije [cool]
Mediteran i Koreja su već zabranili single hull
S jedne strane – TNPL je na 3000 kn na 1 BV, ako je točna Mustačeva prognoza dobiti bit će na 5 P/E nakon FI, na toj cijeni ima dugogodišnju podršku i nema profit takinga.
S druge strane može ti se dogodit ( ne mora ) da ova dionica dugo stoji, i da moraš gledat npr. IGH kako raste dok ona stoji
Što se tića marketa, vidjeli smo jučer pad vanjskih tankera i futuresa, uzrokovan tiem što je Gustav poštedio meksički zaljev. Do dok su futuresi rasli za tankere koji voze prema US, na mediteranu su stajali. Dok jučer smo imali snažan pad futuresa an rutama prema US, jak rast futuresa za aframaxe na Mediteranu.
Lopina i ostali koji nisu dobri u engleskom – ne daje uvijek dobar prijevod ali pomaže
http://www.google.com
Kliknete na plavi link jezični alati, tamo stavite engleski tekst i dobijete nekad bolji nekad lošiji hrvatski
Lopina, budi oprezan naravno da bi se kreirao superciklus treba:
1) oporavak svjetske ekonomije kraj 2009/početak 2010, i porast potražnje za naftom
2) Ne bi bilo zgorega da se neki single hull još negdje izlije [cool]
Mediteran i Koreja su već zabranili single hull
S jedne strane – TNPL je na 3000 kn na 1 BV, ako je točna Mustačeva prognoza dobiti bit će na 5 P/E nakon FI, na toj cijeni ima dugogodišnju podršku i nema profit takinga.
S druge strane može ti se dogodit ( ne mora ) da ova dionica dugo stoji, i da moraš gledat npr. IGH kako raste dok ona stoji
Što se tića marketa, vidjeli smo jučer pad vanjskih tankera i futuresa, uzrokovan tiem što je Gustav poštedio meksički zaljev. Do dok su futuresi rasli za tankere koji voze prema US, na mediteranu su stajali. Dok jučer smo imali snažan pad futuresa an rutama prema US, jak rast futuresa za aframaxe na Mediteranu.
Što bude duže stala na ovim razinama to bolje.Ovu godinu očekujemo p/E 5 .Mislim da će biti oko
5,5 do 6 uz sadašnju cijenu od 3.200.A tankerski ciklus nije baš dobar.Pa koliko će biti P/E u dobrom
tankerskom tržištu.
Povrat kapitala u dvije ili maksimalno tri godine.Za to se isplati čekati.Bitno da je firma u
ekspanziji,da zarađuje,a vrijeme sve stavi na svoje.Lako je govoriti da će neka druga dionica može
prije narasti.Ali ova će sigurno narasti,a neposredno pred rast veliki glume igru da im nije stalo do dionice.
Ćini mi se da je to taj trenutak.Ne izlazim jedino ako moram.Logično.I stalno ću biti puno značajno
izložen sa svojim portfeljom dok mi izgleda ovako jeftina.
Ovaj izlazak mi izgleda kao izlazak marginaša.Biće da je suze ronija dok je izlazija.Ako je uša
prije šest mjeseci ili godinu dana spušija je lipe novce. Više od 50% na cijenu,1% troškova kamata
mjesečno,1% provizije 1,5% kupnja iprodaja dionica.Negdje ok 2/3 % gubitka na krediti 50% na svoj ulog.To ti ispadne 100% gubitka.Gore nego na kockarnici.Ali to saznanje je razlog više za ponovni
kreditni aranžman,jer valjda smo došli do dna.A da može uvijek niže.Uvjek može niže.
Ovo sam napisa da bih vas upozorio na opasnosti lombardnog kredita.Ja ulazim u novi .Ali treba ostaviti na slobodnoj poziciji barem 10% za slućaj dodatnog pada.
ovo danas opet lici na ZABA skrbnicki… po 50 komada dnevno
Više sličilo na marginalca.Vjerovatno otplata kredita .Tako barem izgleda. Zaba skrbnički se smirija.
Danas su tukli barem dvojica,ne računajući ovog sa 1 komadom.