TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


AZ OMF je uzeo onaj blok, izgleda da Novoselec misli da je TNPL dovoljno jeftin na 3150

1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 17.081 2,73 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.664 1,70 Skrb. račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 5.169 0,83 Skrb. račun
5. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 4.255 0,68 Skrb. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.662 0,58 Skrb. račun
7. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.472 0,23 Osnovni račun
8. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.301 0,21 Skrb. račun
9. PBZ D.D. 895 0,14 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D.

4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 5.169 0,83 Skrb. račun – 5 000 komada

s tim da su u ponedjeljak prodali oko 3150 komada i to ZB AKtiv(prodao) AZ OMF(kupio)…

Strpljenje je moć. S vremenom i strpljenjem i dudov list postaje svila

Styx – mislim da ne mora Zaba Skbrnički biti Zaba fond.

Ali očito su morali srušiti da bi Dinko kupio, on želi jako jeftino.

ali sta nismo zakljucili da iza tog ZABA skrbničkog je ZB invest koji se pojavio u top 10 negdje sredinom prosle godine i od tada se krcao TNPL ko lud?


Styx – mislim da ne mora Zaba Skbrnički biti Zaba fond.

Ali očito su morali srušiti da bi Dinko kupio, on želi jako jeftino.


da kao i ingru po 60.000

@Styx – to je bilo drugo, to su otkupili od rodjaka , strina i ekipe, sad su druga vremena ( IMHO)

OK nisam znao, dakle Zb aktiv, ha dobro – nek je sad u čvrstim rukama dio dionica

indeks zanje dvije godine

http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BDTI&date_r=2yr&c=1&s=BDTI

Za flotu tankera od 1.017.000 bitan je BDTI indeks

1Q 2008.prosjek 1.277
2Q 2008.prosjek 1.800

1H 2008 prosjek 1.539

od 01.07.o8 do 25.08.2008. 1.533. isto kao 1H
od o1.o7.08. do 25.o8.2008 993 54% više u 2008.nego u 2007.

U trečem kvartalu nemamo uobičajeni sezonski pad nego stagnaciju.

U usporedbi sa prošlom godinom u srpnju i kolovozu prosječni BDTI veći za 54%.S obzirom na niži
US$ u istom razdoblju u odnosu na prošlu godinu od nekih 12% ,kao i negativni utjecaj zbog poslupljenje nafte od desetak posto,ali i pozitivnog zbog utjecaja predhodnog razdoblja sa največim vozarinama od 5-10 % možemo zaključiti da tankeri imaju vrijeme prosperiteta.Mislim da tankerska
flota u ta dva mjeseca prošle godine nije poslovala sa dobitkom.Sada je druga priča.

Prosječni indeks za srpanj i kolovoz je jednak onome iz 1H 2008,nafta je otprilike neutralna,a US$
je prosječno niži za 7% ,a kako je ostao utjecaj visokih vozarina /ATH/tankerski segment bi trebao
biti nešto unosniji i ostvariti nešto bolji rezultat u 3Q 2008 od onog od
1H ove godine.Dakle,možemo očekivati od 136 do 150 kn po dionici u 3Q.
Dakle ,tankerski segment bi trebao nadoknaditi smanjenje dobiti u suhom segmentu.

Naravno ,ovo su izračuni koji nisu vezani uz eventualne promjene u velićini flote ,zbog prodaje
ili uključenja novih brodova.

Molio bi gosp.Sakaia da mi obrazloži kako će ATPL kojoj je bitan BPI/panamax/ indeks nadoknaditi
ovaj trenutak lošijih vozarina ,u odnosu na prošlu godinu.Inaće BPI je stradao više od BHI.Napravio sam sličnu analizu kao za BHI i BDTI.U mojim ranijim komentarima ni jednog trenutka nisam tvrdio da je tankerski biznis unosniji ,nego samo da se razlike smanjuju.

Samo da napomenem na današnji dan u odnosu na isti dan prošle godine je:

BPI 28.08.2008 5.951 isti dan 2.007. 7.160 pad 17% ATPL

BHI 28.o8.2008. 2.176 isti dan 2.007. 2.489 pad 13 % TNPL

BDTI 28.o8.2008. 1.441 isti dan 2.007. 833 rast 73% TNPL
Ovome treba pridodati jeftiniji dolar i skuplju naftu,a to je negativno

Ovakvi brojevi sa još drastičnijim razlikama su me prije otprilike 45 dana potaknuli da iz ATPL uđem u TNPL.

Slične pokazatelje pokazuju i prosjeci.Što će biti sutra kod tankerskih vozarina je nemoguće predvidjeti.S obzirom na Kavkaz možemo očekivati porast vozarina i sada kada
bi bilo normalno da stagiraju ili padaju.Ponovno vrijeme prosperiteta za tankere.Ako bude kratkotrajno isto će biti slatko.

Ukoliko,gosp Sakai želi komentirati molio bi ga da priča brojevima.Ne volim se prepucavati ,već argumentirano braniti svoje stavove.

Imam TNPL.Pun sam u okviru svog potencijala .
Svim mornarima svjeta mirno more,a vlasnicima dionica brodara da dođu na njihove fair vrijednosti.

ATPL ima vecinu ugovora na tct tako da ovaj pad BPI nema preveliki utjecaj… radio sam slicne grafove s prihodima ATPL i indeksima vozarina (slicno kao za TNPL gdje slike pokazuju vrlo snazni korelaciju) i tu nema bas neke snazne veze


ali sta nismo zakljucili da iza tog ZABA skrbničkog je ZB invest koji se pojavio u top 10 negdje sredinom prosle godine i od tada se krcao TNPL ko lud?

Izgleda da su svi ti fondeki u velkoj gabuli, zato su valjda i platili par forumaša da drže zadnjih dana ovu temu na vrhu stranice
Sad kad i mi plavuše vidimo tko i zašto i kome, sad više nitko ništa ne komentira
Šteta, a baš sam si mislila da bi malo ušla u tu atlantsku plovidbu


OK nisam znao, dakle Zb aktiv, ha dobro – nek je sad u čvrstim rukama dio dionica

Ovo postaje uzbudljivo.Sve bolje od boljega.Silba-zaklada ne smije prodavati dionice.Dolazi 36.000 mil kuna za koje treba kupiti dionica .Od koga?Fintrade?Ili zabini fondovi?Moglo bi ovo zakuvati.Ili na burzi.Sutra ćemo biti pametniji.Glavna skupština je već sutra.Možda ipak proda Silba?Valjda će naći neku caku.
i

Zasada je očekivati daljnji rast indeksa

http://www.hellenicshippingnews.com/index.php?option=com_content&task=view&id=16800&Itemid=48

New Report

Close