TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

DSME woos suitors with record VLCC order price
Mike Grinter Hong Kong – utorak 26 kolovoz 2008

DAEWOO Shipbuilding and Marine Engineering has, as expected, signed a contract to build four very large crude carriers for Kuwait Ocean Tanker Co, writes Mike Grinter in Hong Kong.

DSME confirmed on Thursday the record price of $177m for each vessel. They will be delivered in 2012.

Frontline starts ‘slow steaming’ to boost rates
Tanker giant says cutting back speeds will reduce vessel availability and strengthen market
Craig Eason – petak 22 kolovoz 2008

JOHN Fredriksen’s independent tanker group Frontline has reduced sailing speeds as it tries to offset the effect of weak charter rates.

As low tanker day rates continue, the company has proposed a reduction from an optimal speed of 16.5 knots down to 11 knots under current market conditions.

Dok aframaxi u suemaxi još uvijek dobro zarađuju, VLCC su bili na breakevenu, ali ima i tome lijeka …


Meni je dosta tih znanaca-neznanaca, plavih-zelenih-crvnih…..pa vidim da je samo 63 komada na kupnji a više od 400 na prodaji. Dobro nije kao PUNT 4000 kupnja 144.000 prodaja, ali budimo realni:
KUPNJE NEMA JER NEMA NOVACA. Znam da je firma dobra ali sad je svaka prodaja iznad 3000 kuna veliki uspjeh. Bit će gore. [bye]

Kako nema novaca???
Pa samo jučer 11,5 mil.
Ja ipak vjerujem da je to neka šporka igrica, da se što jeftinije kupe dionice za onih 36 mil.nagrade.
Taman kad cijena malo naraste,ops,ZABA prodaje jeftinije, a kad previše padne, kao danas na 3126,opet se digne na cca 3200.
Čini mi se kao da je dogovorena cijena na 3150-3200.
Molim kolege za komentar na ove(za mene) čudnovate igrice.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

Kuna, bas sam u razgovoru sa frendom komentirao da je to lako moguce.

Naime, nagrada upravi i uposlenicima je fiksna, 36 milijuna kuna. No, ako se cijena spusti, ta ce nagrada biti izdasnija jer ce dionice biti kupljene jeftino (odnosno vise dionica za jednaku kolicinu novca). I opet, u cijeloj toj prici Uprava je pokazala koliko misli o malim dionicarima. [bye]

No, ima i dobra strana price. Ako je to uistinu tocno, dno je upravo ovih 3100 cca. Nakon toga logicno je ocekivati oporavak ove, trenutno potcjenjene dionice.

Svim dionicarima TNPL zelim da se to i ostvari.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Moj razlog čekanja i ulaska.

Posli skupštine ne bi trebala više dolje i mogla bi se lagano oporaviti.

Ali za povratak na zaslužene razine, neće nama biti dovoljna uprava koja sada kroz dionice gleda svoje stanje računa, nego i promijena sentimenta na tržištu.

Nego ide li tko na skupštinu?

TA

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

evo da imamo prvih deset za sutrašnju usporedbu……..

Prvih 10 računa s najvećom količinom vrijednosnog papira

Vrijednosni papir Moguće vrijednosti

* Važeći podaci za uredovni dan 26.08.2008 .

TANKERSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA TNPL-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 17.081 2,73 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.664 1,70 Skrb. račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.881 1,42 Skrb. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.662 0,58 Skrb. račun
6. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.472 0,23 Osnovni račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.301 0,21 Skrb. račun
8. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 1.085 0,17 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 882 0,14 Skrb. račun
10. PBZ D.D. 879 0,14 Skrb. račun
Ukupno: 90,20

novac na burzi nikad nije izgubljen, promijenio je vlasnika!

Lopina, Styx, Ashrak

dva pitanja:

1) Obzirom na dolazak 2 nova aframaxa i 2 handy-ja, da li TNPL ima dovoljno posade da zadrži sve brodove bez da nešto proda

2) Koliki je benefit od Lenca, da li će se sada tamo obavljati sva dokovanja i remonti


Lopina, Styx, Ashrak

dva pitanja:

1) Obzirom na dolazak 2 nova aframaxa i 2 handy-ja, da li TNPL ima dovoljno posade da zadrži sve brodove bez da nešto proda

2) Koliki je benefit od Lenca, da li će se sada tamo obavljati sva dokovanja i remonti

Zmrkliću, jesi li to ti udario po asku na 3130kn.
MIslim da neće pomoći.
Budemo vidjeli.

Barone, moraš li baš spamati temu. [shocked]

Ja ću ovdje ostati dosta dugo, pa me više zanima long prespektiva.


Lopina, Styx, Ashrak

dva pitanja:

1) Obzirom na dolazak 2 nova aframaxa i 2 handy-ja, da li TNPL ima dovoljno posade da zadrži sve brodove bez da nešto proda

2) Koliki je benefit od Lenca, da li će se sada tamo obavljati sva dokovanja i remonti


Nemam pojma … lopina vrlo vjerojatno zna


TA

A i bilo bi krajnje vrijeme da smo dotaknuli dno.Pa na ovoj cijeni, akumulacija iznosi tri godine!
Malo previše,ali što je, tu je.Ko ima cash-a,izuzetna prilika, ko ne,za tri godine će reć sam sebi,budaletino a što nisi proda auto i brod, sad bi moga kupit tri auta i tri broda (nova)
To mi se već jednom dogodilo na ATPL, sa 27 (dvadesetsedam kuna) 2003,(kad sam kupio auto u vrijednosti preko 100k) danas sam ih mogao imati 144, u samo četiri godine.
To se ipak ne događa svaki dan, i sa svakom dionicom, ali ova ima potencijal u naredne tri-četiri godine otići sa PE 10-12 (mala euphoria) bar na 8-10k po komadu.
Kome je to dovoljno,eto prilike, ko hoće više,široko mu polje, meni, sasvim dovoljno.
mirno more, i pozdrav posadi TNPL.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač


Lopina, Styx, Ashrak

dva pitanja:

1) Obzirom na dolazak 2 nova aframaxa i 2 handy-ja, da li TNPL ima dovoljno posade da zadrži sve brodove bez da nešto proda

2) Koliki je benefit od Lenca, da li će se sada tamo obavljati sva dokovanja i remonti


1.Pošto TNPL za 2012.planira imati flotu od 1.8 mil DWT logično bi bilo da se neće ići u prodaju.Prošle godine u 3Q prodana su mislim dva broda,a samim time vjerovatno imaju spremnu posadu za barem jedan brod,jer je došao Donat..Inaće TNPL jedina od naših brodara ,ima stalne zaposlenike na svojim brodovima,što joj omogućuje da lakše kompletira posade.
A ako se nešto i proda dobit veča ,okidač više.
Pročitajte komentar na temi Usporedba brodara na str 122 od 18.08.2009. o visini troškova radne snage i usporedbe sa ostalim.

2.Postoji ona narodna.Bog je najprije sebi napravija bradu.TNPL i ULPL će sigurno imati mogućnost,
da za sebe rezerviraju vrijeme dokovanja ,a drugima ako ostane.Oni mogu birati tajming,a to može
bitno smanjiti vrijeme dokovanja,pa iako u tom poslu sa brodogradilištem i ne mora biti neke značajnije dobiti,ali s obzirom na visinu ulaganje sinergijski učinci mogu biti značajni.

New Report

Close