TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@lopina

1.revalorizirali ste Bv od TNPL (koliko uspjesno, necu ulaziti) dok od ATPL niste, pa ih onda usporedjujete i zakljucujete? [shocked]

2.revalorizacijom imovine povecava se amortizacija, P/E ce biti veci. [wink]

3.multiple same za sebe ne znace nista.osiam ako imate 2 tankerasa pa da ih usporedite.neki mini peer.brodare je tesko usporedjivati ako imaju razlicitu strukturu flote.jer ne znate kakvi ce im prihodi biti u buducnosti[cool]

4.forecasti vozarina!!to je daleko najbitnije, sve ove multiple mozete pustiti niz vodu.ako mozete pogoditi kretanje indexa, onda ste kralj. i to je skoro pa jedino bitno!

5.nemam ni ATPL ni TNPL, imao sam obje i imat cu obje.

moj favorit je ipak TNPL uzevsi u obzir puno drugih stvari koje niste naveli u ovoj analizi
( zaduzenost, sposobnost uprave,manji rizik tank+bulk, tehnicka analiza,transparentnost,struktura dionicara,kretanje cijene, etc,etc)..

..a itekako su znacajne za cijenu dionice.

PS-neko je napisao da je onaj koji prodaje, ako je jedan, idiot?
on je idiot, koji ima toliko dionica, toliko love, da mi ovisimo o njegovoj volji, jer moze prodavati kako, po koliko i kad hoce..?
..a mi koji strepimo smo pametni?
zanimljivo..
[tongue]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM



zanimljivo

Posjetili nas tehničari,koji bi htjeli kupovati jeftino.Kao 3.000 je obrana,a ako ide niže preporuka RiZ.
Zašto? Kupuje im se na ovim razinama.U petak su čak djelonično uspjeli unijeti nemir među male,jer
se kupnja u toku dana prorijedila.Međutim,kako našim plitkim tržištem možete manipulirati ne bih se
začudio da su to dogovorno napravili kako bi dionica išla što niže.Jednostavno se m
Ne isključujem da ću možda ovu dionicu kupovao po cijeni 3.200 – 3.400akli sa kupnje.
Čak ovih nekoliko komada koji su prošli na 1.160 su možda mrtav promet/međusobna trgovina/.Na ovim cijenama čak i daytrederi ostvaruju gubitak,jer cijena godinama nije bila niža.Većina je
ušla na daleko većim cijenama i nerado prodaje na ovim razinama.

Dakle ,da vidimo zašto zagovaraju 3.000

A vi tehničari čekajte nisko.
Ja sam se ful nakrca.

Još jedanput neiskusnim ulagačima.Ne čekajte, gurajt
[/quote]

Lopina, posve kriva procijena Vladovog grafa i vjerovatno mojega pisanja.

Vladov post je ništa drugo nego poziv na kupnju, a razina od 3.000 je spomenuto kao dno koje je moguće da se i ne dogodi.

Da ne bude zabune, slažem se da je podcjenjena do boli i cijena na sadašnjoj razini je odlična za ulazak.

Ne isključujem da ću ovu dionicu možda kupovati u rasponu 3.200 -3.500, međutim, ne mogu isključiti ni da dionica padne 100 – 200 kuna niže gdje je sigurno kupujem.

Zato, ja ću ipak poslušati tvoj savjeti i malo pričekati. Dva razloga.

1. krije se u točki ad 7. Prijedloga odluka glavna skuštine.

2. ako se trend na tržištu obrne i ne budem unutra, kako kažem voljan sam prihvatiti da ovu dionicu platim 100-200-300 kuna više. S obzirom gdje vidiš ovu dionicu, za mene je to win-win situacija.

Priča o fundamentalnim pokazateljima i usporedbe s drugim brodarima je ok, djeluje ohrabrujuće, ali ako već ulazim u ovu poziciju mene više zanima mogućnost zarade 2009. i više u 2010. nego posljednji ili tekući kvartal ove godine. .

Brodari su ciklički, volatilni, a vrijednost brodovlja je usko vezana uz cijenu vozarina i stanje na tržištu.

Zato tržišna vrijednosti flote, NAV, P/BV mogu varati, jer u pola godine tržišna vrijednost brodovlja može kako porasti tako i rapidno pasti, sve usko vezano za stanje na tržištu. Na ovo bi neiskusnom ulagaču trebalo ukazat.

Iako je moj favorit kod brodara i dalje ATPL, ovo je odlična firma i vrijedi ući unutra, ali ću zbog netransparentne vlasničke strukture, još neko vrijeme biti nisko postavljen na bidu.

Na kupnji od3. 125 do 3.170 preko 150 kom.

Na prodaji pedesetak komada do 3.300.

Ovako smo zaključili dan.Da li će i danas kupnja "pobjeći" i čekati i glumiti pasivnost.U petak nije bilo
koristi od čekanja ili ćemo krenuti malo agresivnije zbog 55 kn dividende.Sutra je zadnji dan za
ostvariti pravo na dividendu.Sjednica je u petak 29.o8.2008.

Cijela flota je u pogonu

TJEDNO KRETANJE BRODOVA
(od 13.08. do 20.08.200. g.)

TANKERI:

DONAT – stiže Vadinar 15/8 radi iskrcaja zatim Ras Tanura ukrcaj za Le Havre;
ALAN VELIKI – stiže Novorossisk 19/8 radi ukrcaja za Rotterdam;
HRVATSKA – stiže El Segundo 4/9 radi iskrcaja;
KORNATI – stiže Sidi Kerir 17/8 radi ukrcaja za Leixoes;
DALMACIJA – stiže Zueitina 15/8 radi ukrcaja za Savonu;
SALI – stiže Sarroch 14/8 radi iskrcaja zatim Marsa el Brega ukrcaj;
PETAR ZRINSKI – u Augusti radi iskrcaja zatim ukrcaj Zueitina;
FRANKOPAN – u Ceyhanu radi ukrcaja za Augustu;

BRODOVI ZA SUHI TERET:

VELEBIT – stiže Diliskeli 24/8 radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u Santosu radi iskrcaja;
NIN – stiže Naoshima 3/9 radi iskrcaja;
MOLAT – stiže St. Lorenzo 26/8 radi ukrcaja;
NOVIGRAD – u Port Sudanu radi iskrcaja;
DIKLO – u Puerto Cabellu radi iskrcaja.


Cijela flota je u pogonu

TJEDNO KRETANJE BRODOVA
(od 13.08. do 20.08.200. g.)

TANKERI:

DONAT – stiže Vadinar 15/8 radi iskrcaja zatim Ras Tanura ukrcaj za Le Havre;
ALAN VELIKI – stiže Novorossisk 19/8 radi ukrcaja za Rotterdam;
HRVATSKA – stiže El Segundo 4/9 radi iskrcaja;
KORNATI – stiže Sidi Kerir 17/8 radi ukrcaja za Leixoes;
DALMACIJA – stiže Zueitina 15/8 radi ukrcaja za Savonu;
SALI – stiže Sarroch 14/8 radi iskrcaja zatim Marsa el Brega ukrcaj;
PETAR ZRINSKI – u Augusti radi iskrcaja zatim ukrcaj Zueitina;
FRANKOPAN – u Ceyhanu radi ukrcaja za Augustu;

BRODOVI ZA SUHI TERET:

VELEBIT – stiže Diliskeli 24/8 radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u Santosu radi iskrcaja;
NIN – stiže Naoshima 3/9 radi iskrcaja;
MOLAT – stiže St. Lorenzo 26/8 radi ukrcaja;
NOVIGRAD – u Port Sudanu radi iskrcaja;
DIKLO – u Puerto Cabellu radi iskrcaja.


Čak i za ovu informaciju si dobio keca.Ja sam ti dao sto za trud i besplatnu informaciju.
Puno hvala!

Hvala lopina, molio bi kolegu STYX-a da ponovi link na stranicu gdje se ws pretvaraju u USD.

http://reports.platou.com/wc2/
Samo pazi moras tocno navesti u predzadnju kolonu ws i tocno odabrati luku ili područje i tip broda

Puno hvala, idem probat

Sjajno hvala, dakle 6 i 7 mjesec aframaxi na mediteranu su išli oko 80000 USD/DAY.
Nažalost ne mogu naći previše podataka za vozarine u 8 mjesecu zasada.

Molio bi bar moderatore da kolegi Styx daju 100, jer je dao nešto vrlo vrijedno. Nevjerojatno koji je moron taj koji je dao 1%

Kako će vam to pomoći, nemam pojma, sve dok se insajderi iskrcavaju, vi slobodno premećite bruto za neto
Bolje se postavite nisko i čekajte kao ja ( nego tu ljude nagovarate da skupo kupuju u ova teška vremena ) [bye]

Kad prodreš plitko, na jakom si terenu

evo vam poštene transakcije na 3150

New Report

Close