TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Karta svašta prima.P/BV =1,19
Pa to je čisti falsifikat.
Ako dobro pogledate bilancu utvrdit ćete da je materijalna imovina jednaka ukupnom kapitalu,tj.da
ta cjelokupna imovina vrijedi cca 1.800 mil kn knjigovodstveno.A stvarno?

1.200.000 DWT uglavnom novih brodova
Viktor Lenac/28% vlasništva/
koncesija na Ninsko blato
petnaestak ureda po svjetskim lukama
poslovna zgrada
neka zemljišta
800 000 DWT ugovorenih i djelomično plaćenih novogradnji –
itd.
Odokativno P/BV je ispod 0,5.Pitanje vremena je kada će se napraviti revalorizacija i kada će to biti
registrirano.


Dobro, nisam govorio o realnim (što je jako teško procijeniti) fundamentima, već onima iskazanim u zadnjem izvješću….koji su i bez ovoga što spominješ jako jako dobri. Revalorizaciju možemo čekati još godinama….ali meni nije ni bitno….imam vremena – tek mi je 30 godina 🙂

Oce li netko na skupštinu ?

Sakai bas si me razocarao sa svojim komentarom…
Da pratis sta se vani dogadja sa tankerima znao bi da je ova godina godina super ciklusa za tankera koja se nije desila vec dugo bez obzira na pad u zadnjih deset dana… radi se o tome da prijasnjih godina vozarine sezonski nakon zime uvijek padaju pa s njima i prihodi tankera u drugom kvartalu… u ovoj godini se to nije desilo i bez obzira na pad vozarina u zadnjih 10 dana one su jos uvijek gotovo 100% vece nego u 2007…. ako pazljivo pogledas 2q u svim prijasnjim godinama (prihode pa onda i dobit) vidjet ces o cemu godovorim i uvjerit se da 2q Tankerske prati super ciklus i da je zaista 2q fenomenalan u odnus na 2q prijasnjih godina



Karta svašta prima.P/BV =1,19
Pa to je čisti falsifikat.
Ako dobro pogledate bilancu utvrdit ćete da je materijalna imovina jednaka ukupnom kapitalu,tj.da
ta cjelokupna imovina vrijedi cca 1.800 mil kn knjigovodstveno.A stvarno?

1.200.000 DWT uglavnom novih brodova
Viktor Lenac/28% vlasništva/
koncesija na Ninsko blato
petnaestak ureda po svjetskim lukama
poslovna zgrada
neka zemljišta
800 000 DWT ugovorenih i djelomično plaćenih novogradnji –
itd.
Odokativno P/BV je ispod 0,5.Pitanje vremena je kada će se napraviti revalorizacija i kada će to biti
registrirano.


Dobro, nisam govorio o realnim (što je jako teško procijeniti) fundamentima, već onima iskazanim u zadnjem izvješću….koji su i bez ovoga što spominješ jako jako dobri. Revalorizaciju možemo čekati još godinama….ali meni nije ni bitno….imam vremena – tek mi je 30 godina 🙂

[/quote]
Oprostite nisam htio pametovati.Ovo je bio samo prijedlog za razmišljanje.Htio sam vam reći da ovako veliku dobit može ostvariti samo firma
koja ima veliki kapital i da su te ogromne marže koje postižu naši brodari moguće upravo zbog
podcijenjenosti flote.JDPL je napravio revalorizaciju pa vidimo da ima i najmanje marže,najveću amortizaciju,
a samim time ispada da puno lošije radi,a u biti svi ovise o visini vozarina.Ipak je JDPL posebna priča
zbog negativnih tećajnih razlika u 1Q,a i zbog velikog broja izgubljenih plovnih dana zbog popravaka
brodova u prvom i drugom kvartalu
A sada u trećem su vozarine znaćajno pale,te su pale na prošlogodišnje razine,što u ovom trenutku predstavlja lošije uvjete poslovanja nego lani za suhe.
Ovo se odnosi i na BHI indeks koji je važan za 1/7 TNPL.Kažu da je ovo sezonski pad vozarina.Nadajmo se da dolaze bolja vremena i porast vozarina za suhe.

BDi je okrenuo u plus, ja bi reko da su stvari donekle povezane, rast BDi je dobar i za tankerske vozarine, jer to znači rast proizvodnje i gospodarstva, a time i potrošnje nafte.


Oprostite nisam htio pametovati.Ovo je bio samo prijedlog za razmišljanje.Htio sam vam reći da ovako veliku dobit može ostvariti samo firma
koja ima veliki kapital i da su te ogromne marže koje postižu naši brodari moguće upravo zbog
podcijenjenosti flote.JDPL je napravio revalorizaciju pa vidimo da ima i najmanje marže,najveću amortizaciju,
a samim time ispada da puno lošije radi,a u biti svi ovise o visini vozarina.Ipak je JDPL posebna priča
zbog negativnih tećajnih razlika u 1Q,a i zbog velikog broja izgubljenih plovnih dana zbog popravaka
brodova u prvom i drugom kvartalu
A sada u trećem su vozarine znaćajno pale,te su pale na prošlogodišnje razine,što u ovom trenutku predstavlja lošije uvjete poslovanja nego lani za suhe.
Ovo se odnosi i na BHI indeks koji je važan za 1/7 TNPL.Kažu da je ovo sezonski pad vozarina.Nadajmo se da dolaze bolja vremena i porast vozarina za suhe.

Ma nema problema….vrlo je koristan bio i taj vaš post, svjestan sam kakvi bi fundamenti mogli biti kada bi se kompletna imovina tnpl "ispravno" uračunala u knjigovodstvenu vrijednost firme….a dočekat ćemo valjda i to jednog dana.

što se jdpl tiče….malo smo off-topic, ali imam podjednako (možda čak i malo više) jadroplova nego tnpl i toliko me nerviraju njihova loša izvješća i stalni "kiksevi". Znam da je i jdpl dosta podcjenjena, ali moraju početi dobro poslovati prije nego cijena ode gore – imaju užasan 1H….valjda će bar nešto ispraviti u 2H

Donat je već rezerviran za 2012

2012

08 Apr 19 Mar Red Sea China/Taiwan 135000 ws 170 UNIPEC

Nadam se da je Frankopan na spotu u 3q

15 Aug 01 Aug North Africa Mediterranean 80000 rnr ERGOIL
31 Jul 22 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 310 TAMOIL
30 Jul 17 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 270 MORGAN STANLEY
21 Jul 11 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 245 EXXON MOBIL
27 Jun 17 Jun North Africa Mediterranean 80000 ws 255 MORGAN STANLEY
27 Jun 16 Jun North Africa Mediterranean 80000 ws 255 MORGAN STANLEY

Mori, ti si imao neki link gdje je točno trenutno koji od Tankera na ukrcaju ili iskrcaju, možeš li ga stavit.


Mori, ti si imao neki link gdje je točno trenutno koji od Tankera na ukrcaju ili iskrcaju, možeš li ga stavit.

Mislim da si na ovo mislio:
http://www.gtv-zadar.hr/obavijesti/tankerska.html

i dalje naš vjerni skrbnik prodaje, ostalo sve isto

8.8.-13.8.

4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 9950 1,61 Skrb. račun -114

znaci da su u zadnja dva mjeseca prodali preko 800 dionica od oko 2200 protrgovanih, a mislim u zadnjem tjednu su bilo skoro pa jedini prodavatelji

i jos za one koji ne vjeruju kolko su vozarine vise u odnosu na isto razd. prosle godine (lijeva strana)
makar malo brine ovaj pad (danas -6%)


Oce li netko na skupštinu ?

A zašto ne???
Pa trebalo bi biti burno.Protuprijedlog,itd.itd.
Toliko sam kuriož,da bi voli umrit, nego ne poć, a uostalom, volim da čujem iz prve ruke što se čini sa mojom lovom, i da znam planirati za ubuduće.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

New Report

Close