TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Topalov, ne bi baš bilo tako, moraš dijelit s 2 te brojeve, kolega lopina je računao po kvartalu.


Dobro Lopina, vidim da imaš određeno znanje što naravno poštujem. Ali gle – sam si iznio podatak koliko treba biti dobit pojedinih brodara da se barem izjednače sa Tankerskom. Dakle, ATPL 95 kn po dionici – Atpl će imati na polugodištu puno višu dobit i bez prodaje brodova (oko 173 kn po dionici). ULPL treba imat 87 kn po dionici, a imat će oko 120 kn. LPLH treba imat 14,2 kn po dionici, a imat će oko 45 kn.

Eto sam si pokazao da je TNLP najskuplji


Ne ,krivo ste shvatili ovaj izračun.Ova dobit se odnosi samo na drugi kvartal jer je uzeto u obzir
samo 136 kn,tj dobit II Q 2008. Praktično znači da je u jednom kvartalu ostvaren
P/E 6,34 / 25,37.4/ Povrat uloženog prije pet godina.Respektabilno.
Naglasio sam da je to teško postići drugim brodarima čak i bulkbrodarima ,koje su u drugom kvartalu imale izuzetno velike vozarine,gotovo na povijesnim
maksimumima,jer ATPL i ULPL imaju upola manju flotu u odnosu na cijenu,a tankerske vozarine
više nisu tako nisko. Dapaće,ove razlike u dobiti biti će još jače izražene u III Q kada su tankerske
vozarine došle na trogodišnji maksimum.Da nebi bila
duplo veća dobit s obzirom na duplo veću tonažu po ulogu.

Inače,da se razumijemo dobit iz prodaje brodova je dobit koja se samo evidentira prodajom brodova.
ULPL je svoje rasprodala i toga kolača više nema.Ostaje joj samo osnovni posao i špekulacije i
kapitalizacije,ali i rizik za ulagaće.
ATPL odlično trguje sa brodovima,ali prostor se sve više smanjuje.
Kupac Mljeta/Danice/ je LPLH .Za ATPL je to dobar posao.Da je MLJET
kupljen barem koju godinu ranije LPLH bi odlično prošla,kao sa ranijim kupnjama.Ovako?

I TNPL će prodavati brodove kada dođu novogradnje,pa će se i kod nje pojaviti ekstra dobit,jer se
svi brodovi vode po daleko nižim cijenama ,a s obzirom na novogradnje od 800.000 DWT,bit će ih
dosta na prodaji.

Zahvaljujem na komplimentu ,da imam neko znanje.Oko za oko, zub za zub.I vi ste dobar poznavalac
brodara,ali ne budite zaslijepljeni.Olovka,brojevi ,matematika neka vam vodilja.Ja sam bio u ATPL
i LPLH,povremeno u ULPL,često u JDPL i tu najviše zaradio,ali izašao iz svih brodara i uša ful u
TNPL.FA je za mene zakon.A i budućnost kroz ovih 800.000 novogradnji koje dolaze najvećim
djelom ove godine,a ostalo u slijedeće dvije,a koje vrijede stotine milione dolara više nego što su plaćene me dodatno motiviraju da budem dugoročni investitor baš u TNPL.

Možete pisati protiv TNPL,ali je kupujte.Rijetke su ovako povoljne prilike za kupovinu.

Ok, možda kvartalni P/E Tankerske bude bolji od Atlantske ili Uljanik plovidbe, ali neće biti bolji od Lošinjske. Za 14,2 kn po dionici Lošinjska mora ostvariti 10 mil. kn dobiti u 2. kvartalu, a toliko je imala već u 1. kvartalu, složit ćeš se da će drugi biti poprilično bolji.

Iskreno, i mene zanima Tankerska, ali trenutno dok BDTI pada ne mislim ulaziti, ko zna gdje će biti dno.


ZB Invest prodaje sve u 16 a krcao je milijune i milijune po 5150 i po 6000 ako se sjecate.

Možda je ovo razlog….preuzeto sa hrportfolio:
Najviše je pala imovina mješovitom ZB globalu (-180 milijuna), dok najveći pad kod dioničkih bilježi ZB aktiv. – radi se o srpnju, ali možda je trend nastavljen.
Ne vjerujem da itko ozbiljan prodaje sad ovu dionicu zato jer smatra da nema potencijala….prodaje se zato jer se mora!!!



ZB Invest prodaje sve u 16 a krcao je milijune i milijune po 5150 i po 6000 ako se sjecate.

Možda je ovo razlog….preuzeto sa hrportfolio:
Najviše je pala imovina mješovitom ZB globalu (-180 milijuna), dok najveći pad kod dioničkih bilježi ZB aktiv. – radi se o srpnju, ali možda je trend nastavljen.
Ne vjerujem da itko ozbiljan prodaje sad ovu dionicu zato jer smatra da nema potencijala….prodaje se zato jer se mora!!!
[/quote]
Već više od šest mjeseci ne ne možete TNPL koristiti kao depozit za lombardni ili margine kredit
kod Zabe.Jednostavno nema logike da bi oni to napravili,a da istovremeno ZB invest fondovi moraju
prodavati TNPL,a da smanjuju kupnju.Jedino ako žele prodavati jeftinije,a mogu jer to ionako nije njihov novac nego "naš".Postoji razlika između našeg/tuđeg/ i mojeg.Cijena se ruši radi nećijeg interesa,a ovom slućaju su to budući korisnici nagrada,jer što bude niža cijena više će se moći kupiti
dinica,jer će biti manja nabavna cijena.Ja fondovima ne vjerujem,a i manje ću.

Naravno,da ipak nemamo sigurnost da ovo prodaje ZB invest.Ako ovo odrađuje individualac ipak je to
o trošku nalogodavca.

A kada dobiju nagrade u dionicama uprava bi mogla postati saveznik nas malih radi vlastitog intersa.
Oni bi htjeli prodati po što višoj cijeni.Međutim,istovremeno bi i Silba trebala dobiti i dividendu
koju bi mogla koristiti za kupnju dionica od zaposlenika.I sve bi se moglo dogoditi,da bude promet
reda radi,da zaposlenici dobiju što veće nagrade,a da država dobije "muda marjanova".Jednostavno sve će se napraviti da se plati što manji porez,a uprava dobije što veće nagrade.

Nakon ovakvog fenomenalnog izvješća za 2Q uspio sam negdje pročitati da je porast prihoda 2,5%
u inozemstvu ,a u zemlji pad od 60%/crnim podebljanim slovima/.Biće da su ovu godinu u Hrvatsku donijeli 4 barila petrolja,a lani
deset.Ovo je manipulacija sa informacijama.Zašto?

A istina je da je 2Q bolji za 18% od izvrsnog 1Q/136:115/.da je 2Q 2008 bolji za 67%/136:81/od
prošlogodišnjeg i da je sve iz core posla.
I pored takvih rezultata gosp.MustaČ je izjavio da imaju problema sa porastom cijena nafte,pa se iz
toga dalo zaključiti da će rezultati biti lošiji.Zašto?

I poslije toga još slijedi trogodišnji ATH tankerskih vozarina u srpnju,i bez obzira na trenutni sezonski pad tankerskih vozarina danas su još uvijek za 80% veće od prošlogodišnjih,a veće su i od prosijeka 1H.U toku vikenda ću točno izračunati ove podatke.
A još raste i dolar.A još i nafta pada.Pa ne može biti bolje.

Za suhi segment situacija je slična prošlogodišnjoj u ovo vrijeme,i na sreću taj suhi segment ćini samo 1/7 ,a tankerska 6/7 flote.
Kolo sreće se okreće.Ovog puta je na strani TNPL,a suhi gube prednost.
A što će biti za koji mjesec, sam Bog će znati.

@lopina
lista dionica za margin kredit ZABA-e
Vaš link

Bez straha, pohlepe i sentimenta.



@lopina

lista dionica za margin kredit ZABA-e
Vaš link

Već mjesecima ne prihvačaju.Ona jeste na spisku,ali limiti su uvijek iskorišteni i ne možeš je staviti u depozit,a ni kupiti sa kreditnim stredstvima.Jedan moj poznanik ima TNPL koju je kupio u siječnju preko redovnog Zabe.Podignio je i margin na ADRS i VIRO.A Tnpl ne može.

Prije nego sam ovo napisao nazvao sam brokere ZABE ,koji su mi potvrdili da je i dalje pod embargom.
margin i već mjesecima pokušava i taj dio iskoristiti za margine.Ne može.

imam margin i dokupljujem TNPL-R-A ovih dana

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Ako sam dobro računao ovako na brzinu, fundamenti dionice na trenutnoj cijeni (3.468 kn) su:
P/Bv= 1,19
EPS=250,48 (sa pola godine)
P/E=13,84 (za pola godine)

Kada bi do kraja godine EPS bio udvostručen, a lako moguće da će biti i više od toga (zbog svega dosad navedenog), P/E bi iznosio nekih 6,9….naravno pri trenutnoj cijeni.

Znam da trenutno ima dosta podcjenjenih dionica, ali TNPL je definitivno dobra kupnja trenutno….što zbog fundamenata, što zbog dugogodišnjeg pozitivnog poslovanja i konstantnog ulaganja u nove brodove koji obećavaju i još veću zaradu u budućnosti.

Ja sam trenutno još nešto sitno u cashu i sve me svrbi da nadokupim….ne znam, ne volim bit baš skroz bez cash-a, ali vuče me….

Lopina, moram priznati da te u ovom moru fundamenata bas i ne pratim najbolje. Po meni grijesis sto TNPL uopce usporedjujes sa ATPL. Kako zbog donekle razlicitog sektora tako i zbog toga sto je tu definitivno ATPL (pre)jaka. Topalov ti je vec rekao da ce dobit po dionici biti na strani ATPL (za 2 Q u kojem je iskljucivo redovito poslovanje, bez prodaje brodova)…

Sto se pak 3Q tice, ni to mi bas nije prejasno…ok, BDTI je dosegnuo vrhunac, ali je i poceo kliziti natrag. Isto kao i BDI, koji je svoj razvojni put krenuo nesto ranije. To se periodicno dogadja sa oba indexa i nije mi jasno u cemu je FUNDAMENTALNO prednost na strani tankerasa. Jedino ako ne predvidjas konacan potop bulkera i rast tankera. Ja ne.

PS. Daleko od toga da mislim da su fundamenti TNPL losi – naprotiv. Ja sam objasnio sto me dobija od ove dionice i za sada sam u pravu.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


imam margin i dokupljujem TNPL-R-A ovih dana

Ovu listu su mi poslali ZABA brokeri prošli tjedan, točnije 06.08.2008.
Crveno su dionice na kojima je probijen limit te se one ne mogu kupovati preko margina niti se mogu dati na skrb.
U telefonskom rozgovoru od prošlog tjedna rečeno mi je da je na Tankerskoj već dugo probijen limit.


Ako sam dobro računao ovako na brzinu, fundamenti dionice na trenutnoj cijeni (3.468 kn) su:
P/Bv= 1,19
EPS=250,48 (sa pola godine)
P/E=13,84 (za pola godine)

Kada bi do kraja godine EPS bio udvostručen, a lako moguće da će biti i više od toga (zbog svega dosad navedenog), P/E bi iznosio nekih 6,9….naravno pri trenutnoj cijeni.

Znam da trenutno ima dosta podcjenjenih dionica, ali TNPL je definitivno dobra kupnja trenutno….što zbog fundamenata, što zbog dugogodišnjeg pozitivnog poslovanja i konstantnog ulaganja u nove brodove koji obećavaju i još veću zaradu u budućnosti.

Ja sam trenutno još nešto sitno u cashu i sve me svrbi da nadokupim….ne znam, ne volim bit baš skroz bez cash-a, ali vuče me….


Karta svašta prima.P/BV =1,19
Pa to je čisti falsifikat.
Ako dobro pogledate bilancu utvrdit ćete da je materijalna imovina jednaka ukupnom kapitalu,tj.da
ta cjelokupna imovina vrijedi cca 1.800 mil kn knjigovodstveno.A stvarno?

1.200.000 DWT uglavnom novih brodova
Viktor Lenac/28% vlasništva/
koncesija na Ninsko blato
petnaestak ureda po svjetskim lukama
poslovna zgrada
neka zemljišta
800 000 DWT ugovorenih i djelomično plaćenih novogradnji –
itd.
Odokativno P/BV je ispod 0,5.Pitanje vremena je kada će se napraviti revalorizacija i kada će to biti
registrirano.

New Report

Close