TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

prihodi iz inozemstva 2007 iznose 936 milijuna kuna dok 2003 godine iznose 946 milijuna… dok 2001 iznose 1121 milijun kuna… te 2000 iznose 1210 milijuna…


prihodi iz inozemstva 2007 iznose 936 milijuna kuna dok 2003 godine iznose 946 milijuna… dok 2001 iznose 1121 milijun kuna… te 2000 iznose 1210 milijuna…

Razlog manjih prihoda zadnjih godina je slabiji dolar.Bitan je i utjecaj indeksa BDTI koji je 2006.i
2007.godine bio najniži,i tek 2008.gd je došlo do njegovog oporavka.Promet 2008 će se povečavati u odnosu na 2007,jer i pored pada tećaja dolara i rasta cijena nafte,imamo iznimno veliki rast BDTI.

Krajnje vrijeme za kupnju.Ako nas naš redovni dnevni dobrotvor ne bude uredno hranio na kupnji za mnoge bi TNPL mogla postati propuštena šansa.Odbrojavanje do FI za IH je počelo.Danas je kupnja ostala nepodmirena.Već drugi dan za redom,a naučili smo skupljati laganini,a dobrotvor se pritajio ili umorio.A slijedeća sedmica je daleko,a izvještaj sve bliži.Ko se nije nakrca ,mogao bi postati nervozan.A sve više malih nadire.A oni su …kad se male ruke slože ,sve se može,sve se može…..

Ne znam šta se ovo dogodilo sa postom od prije, nekakav error u slanju, pa ću ponoviti točno.
Prosječni tečaj dolara:

2003- 1usd=6,6 kuna
2007- 1usd=5,5 kuna

U postocima je to razlika od 16,7%

Na 150 milijuna dolara to je razlika od 165 milijuna kuna.
Ako i dodamo dodatnih 20% prihoda na osnovu 20-postotnog povećanje tonaže flote u 2007.
dobit ćemo identičan iznos novaca onome zarađenom u 2003. sa 20% manje tonaže.

2003-150 mil usd x 6,6= 990 mil kuna
2007-180 mil usd x 5,5 =990 mil kuna

Međutim ono što je najvažnije a što dokazuje da su prihodi u 2007. ustvari veći nego u 2003.
i to skoro 19% je slijedeće:

2003- 946 mil kuna: 6,6= 143 mil usd
2007- 936 mil kuna:5,5= 170 mil usd

Jel vam sad jasno da su prihodi u 2007. veći nego u 2003.?
Za sve one koji ne vjeruju da prihodi progresivno padaju iz godine u godine zato što prate pad dolara u odnosu na kunu,ne preostaje ništa drugo nego i dalje vjerovati u teoriju zavjere,masone,Gospodare Prstenova ,Al Quaida-u i ne znam još koga

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Ententinisu, opet pišeš gluposti, pričekajmo 2q

Frankopan

15 Aug 01 Aug North Africa Mediterranean 80000 rnr ERGOIL
31 Jul 22 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 310 TAMOIL

Donat

27 Aug 30 Jul Middle East Gulf UK & Continent 130000 rnr CSSA
27 Aug 30 Jul Middle East Gulf Mediterranean 130000 rnr CSSA

Dalmacija

14 Jul 04 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 190 ERGOIL


Ententinisu, opet pišeš gluposti, pričekajmo 2q

Frankopan

15 Aug 01 Aug North Africa Mediterranean 80000 rnr ERGOIL
31 Jul 22 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 310 TAMOIL

Donat

27 Aug 30 Jul Middle East Gulf UK & Continent 130000 rnr CSSA
27 Aug 30 Jul Middle East Gulf Mediterranean 130000 rnr CSSA

Dalmacija

14 Jul 04 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 190 ERGOIL

Od kad je cijena bila 4500 ti pišeš da to ide up i da se ukrcamo dok nismo zakasnili.
Vidiš to se zove pisati gluposti

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

To je laž, ja sam samo komentirao da sam ja kupio, i komentirao 2q očekivanja.
Ajde mi nadzi post ide up up kupite što brže da ne pobjegne.

Pisati kao ti ide ap ap ( atpl ) , prodati dionicu i zatim drukati dolje, mene bi bilo sramota.


Ne znam šta se ovo dogodilo sa postom od prije, nekakav error u slanju, pa ću ponoviti točno.
Prosječni tečaj dolara:

2003- 1usd=6,6 kuna
2007- 1usd=5,5 kuna

U postocima je to razlika od 16,7%

Na 150 milijuna dolara to je razlika od 165 milijuna kuna.
Ako i dodamo dodatnih 20% prihoda na osnovu 20-postotnog povećanje tonaže flote u 2007.
dobit ćemo identičan iznos novaca onome zarađenom u 2003. sa 20% manje tonaže.

2003-150 mil usd x 6,6= 990 mil kuna
2007-180 mil usd x 5,5 =990 mil kuna

Međutim ono što je najvažnije a što dokazuje da su prihodi u 2007. ustvari veći nego u 2003.
i to skoro 19% je slijedeće:

2003- 946 mil kuna: 6,6= 143 mil usd
2007- 936 mil kuna:5,5= 170 mil usd

Jel vam sad jasno da su prihodi u 2007. veći nego u 2003.?
Za sve one koji ne vjeruju da prihodi progresivno padaju iz godine u godine zato što prate pad dolara u odnosu na kunu,ne preostaje ništa drugo nego i dalje vjerovati u teoriju zavjere,masone,Gospodare Prstenova ,Al Quaida-u i ne znam još koga


Vi očito ne znate da se FI na ZSE čak i za brodare prikazuju u kunama.Prihodi u US$ su ovisni o visini
indeksa tankerskih vozarina,ali na kraju se to sve pretvori u kune.U 2.007.god US$ je bio 4,97,
a koncem 2.003. 6,o6 kn tj pad od točno 18% te i pored povečanja flote od 20% ,s obzirom na najniži prosječni BDTI 2007. u zadnjih pet godina imamo u kunama gotovo isti prihod,ali daleko manju dobit.

Veća flota,veći troškovi posada,veči troškovi s obzirom na veću količinsku potrošnju nafte,veća
cijena nafte i sve to povećanje troškova,a prihodi niski.I zato je 2.007.bila loša godina za TNPL.
Gotovo cijelokupnu dobit u 2007.ostvarila je 1/7 handy flote,a tankerska flota je loše poslovala.

Utjecaj niskih vozarina iz dugoročnih TCT još će se osječati,ali svaki novi TCT donosi veću dobit.
Nadajmo se da se neće ponoviti 2.007.,ali u brodarima postoje velike oscilacije.Sadašnja situacija
je izvrsna,jer svaka usporedba sa 2.007.će biti dodatni psihološki pozitivan efekt.Zamislite,da
već za desetak dana čitate da je TNPL u II H povečala dobit za 50 ili 100% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.A to je izvjesno za svakog ozbiljnog analitičara.
Bit ćemo pametniji sa izlaskom FI 2H 2.008.Moglo bi biti kao kod CKML samo iz osnovnog posla.

Vi očito ne znate da se FI na ZSE čak i za brodare prikazuju u kunama.Prihodi u US$ su ovisni o visini
indeksa tankerskih vozarina,ali na kraju se to sve pretvori u kune.U 2.007.god US$ je bio 4,97,
a koncem 2.003. 6,o6 kn tj pad od točno 18% te i pored povečanja flote od 20% ,s obzirom na najniži prosječni BDTI 2007. u zadnjih pet godina imamo u kunama gotovo isti prihod,ali daleko manju dobit.

Veća flota,veći troškovi posada,veči troškovi s obzirom na veću količinsku potrošnju nafte,veća
cijena nafte i sve to povećanje troškova,a prihodi niski.I zato je 2.007.bila loša godina za TNPL.
Gotovo cijelokupnu dobit u 2007.ostvarila je 1/7 handy flote,a tankerska flota je loše poslovala.

Utjecaj niskih vozarina iz dugoročnih TCT još će se osječati,ali svaki novi TCT donosi veću dobit.
Nadajmo se da se neće ponoviti 2.007.,ali u brodarima postoje velike oscilacije.Sadašnja situacija
je izvrsna,jer svaka usporedba sa 2.007.će biti dodatni psihološki pozitivan efekt.Zamislite,da
već za desetak dana čitate da je TNPL u II H povečala dobit za 50 ili 100% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.A to je izvjesno za svakog ozbiljnog analitičara.
Bit ćemo pametniji sa izlaskom FI 2H 2.008.Moglo bi biti kao kod CKML samo iz osnovnog posla.

Vidim da se slažete sa mnom u 90% onoga što sam napisao.
Ne znam samo zašto mislite da ne znam da se FI prikazuje u kunama.
Pa to je bila i moja poanta.
Prihodi su manji jer su izraženi u kunama na FI a ustvari stvarni prihodi su veći kad ih pogledate u dolarima.
Hvala što ste i pojasnili bestiale-u da je 2007. bila lošija godina od 2003.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Na koji način utječe porast US$ na dobit brodara?

Kod TCT promet i dobit/ako je ima/ rastu proporcinalno jer su cijene ugovorene u USS.

Kod TCT pozitivno,ali uz korekciju i ovisnost od indeksa vozarina ,ali i ostalih troškova ,a naročito cijene nafte.
Spot je daleko podložniji i volatilniji u zaradi.

Na koji način će utjecati gruzijska kriza na tankerske vozarine?
Slično iranskoj krizi radi obogačivanja urana,kada je BDTI imao svoj trogodišnji maksimum.Dakle,dosta je pada BDTI kojii bi se danas trebao oporavljati.Što veća sr…,to BDTI veći.
A i nafta bi opet mogla poskupiti.

Uvijek je bilo.Nekome rat,a nekome brat.Vlasnicima TNPL brat.

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/TNPL-fin2008-1H-NotREV-N-HR.xls

Heaven or Las Vegas

85 milja dobiti, nadao sam se oko 100, ali izvješće je dobro, pogotovo jer je i 3q počeo dobro, do kraja godine možemo očekivati 300 milja dobiti barem IMHO.


85 milja dobiti, nadao sam se oko 100, ali izvješće je dobro, pogotovo jer je i 3q počeo dobro, do kraja godine možemo očekivati 300 milja dobiti barem IMHO.

Izvješće je izvrsno,jer je cjelokupna dobit iz osnovnog poslovanja.Međutim,slažem se da je manja od
onoga što sam i ja očekivao.Izgleda da je TNPL uplovila u mirne vode i da je većina flote na TCT, jer
da je na spotu s obzirom na veliko poskupljenje nafte ti bi troškovi značajno narasli a oni su manji
nego lani.Dakle,večina brodova je u TCT ,a s obzirom da sada i dolar raste imamo zagarantiran rast
dobiti.Svaki novi brod automatski povećava dobit,a s obzirom da se radi o dva broda flota se povečava za 28 % što automatski donosi i povečanje dobiti.A i dolar je narastao za 6-7% u zadnjih
mjesec dana.
Dakle projekcija dobiti za III q iznosi
137/dobit II Q/puta 1.O7/porast US$/puta porast flote/1,14 ili1,28/167 do 190 kn podionici u III
i IV q u ovisnosti da li će se floti priključiti jedan ili dva nova tankera.

Ovome svakako treba pridodati da svaki izlazak iz postojećeg TCT podrazumijeva novi povoljniji
ugovor, jer je sada BDTI i pored sezonskog pada gotovo 80 % veći nego lani pa se stvara ekstra
dobit bez obzira na rast cijena nafte.

Dakle ,180 do 200 kn po dionici kvartalno bi mogli očekivati i to bez prodaje brodova.

A u 2009 dolaze još četiri nova handyija.

Preporučio bih vlasnicima koju su ovu dionicu kupovali i po 8.000 kn da budu strpljivi ,jer će ona
sa svakim slijedećim izvještajem biti bliže toj cijeni.

Naravno uz iste ili slične uvjete poslovanja u brodarstva kakva su sada.

New Report

Close