TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Silba je kao većinski vlasnik postavila upravu koja se treba ponašati kako oni kažu.Prema tome nebi
bilo logično upravu i vlasnika staviti na suprotne strane.Oni djeluju koordinirano.To je logično.
A još logičnije je da bi Silba htjela postati 100% vlasnik po ovim cijenama od 3.300 kn,a mi smatramo
da je BV veći od 8.000,a uskoro i veći.Pa zašto nešto ne kupiti uz 50% i više diskonta.Pa zato se i koći rast sa svakodnevnim hranjenjem kupnje na malim prometima.I uglavnom stalnim laganim padom.

Pa ko je vlasnik Silbe BV?!

Kolega bestiale kaže da je činjenica da Tankerska falsificira izvještaje.
Po čemu je to činjenica?
Dajte mi neki dokaz.
Zašto ne bi bilo moguće imati manji prihod 2007. godine od 2003.?
Pa mogu postojati mnogi razlozi da bude tako.
Evo uzmite kao primjer Jadroplov koji je u gubitku sad kad su najbolje vozarine u povijesti.
Dalje, dajete primjer firme NAT i čudite se kako je ona povećala svoj mcap.
Ne znam kakve to veze ima s bilo čime.
Pa to je druga kompanija u drugoj zemlji na drugoj burzi.
Mcap je broj dionica x trenutačna cijena dionice, te je odraz trenutnog stanja dionice na burzi i nema veze sa poslovanjem ili kupovanjem novih brodova, osim možda indirektno.
Što se tiče upornog padanja dionice, ako niste primjetili sve dionice na ZSE uporno padaju već dva mjeseca a tako će i nastaviti.
Pad na malom volumenu je znak da nema ni kupaca ni prodaje.
Da ima kupaca ne bi bilo niti pada.
Pa gdje je onda ta Silba da kupuje?
Ako je njihov plan doći do stoposto vlasništva pa zašto ne kupuju, majku mu staru?
Možda čekaju fair cijenu?
Možda im nema tko prodati?
A ovaj pad od par posto stalno na malim prometima je i zbog toga što je freefloat vrlo mali pa i nema tko značajnije prodavati osim ovih u top 10.
A ovi iz top 10, ne mislim na prva dva, ionako ne osjećaju potrebu za nekim okrupnjavanjem jer je 85% kompanije u rukama jedne pozicije.
Ne znam, evo malo za diskusiju

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

prihodi u 2003. su bili visi jer su vozarine bile vise… ima negdje par strana prije moj graf s prihodima i bdti da se uvjerite kako vozarine i prihodi idu skupa


Kolega bestiale kaže da je činjenica da Tankerska falsificira izvještaje.
Po čemu je to činjenica?
Dajte mi neki dokaz.
Zašto ne bi bilo moguće imati manji prihod 2007. godine od 2003.?
Pa mogu postojati mnogi razlozi da bude tako.
Evo uzmite kao primjer Jadroplov koji je u gubitku sad kad su najbolje vozarine u povijesti.
Dalje, dajete primjer firme NAT i čudite se kako je ona povećala svoj mcap.
Ne znam kakve to veze ima s bilo čime.
Pa to je druga kompanija u drugoj zemlji na drugoj burzi.
Mcap je broj dionica x trenutačna cijena dionice, te je odraz trenutnog stanja dionice na burzi i nema veze sa poslovanjem ili kupovanjem novih brodova, osim možda indirektno.
Što se tiče upornog padanja dionice, ako niste primjetili sve dionice na ZSE uporno padaju već dva mjeseca a tako će i nastaviti….

Vidi, dokazi tj. argumenti za moju tvrdnju o falsificiranim poslovnim rezultatima su ti vec napisani u mojin ranijim postovima.
Tvoje pravo je ne prihvatit ih, ali je blago receno nepristojno cinit fintu da ja nisam napisa argumente za moju tvrdnju.
Cisto iz pristojnosti, evo jos jedanput:

Ako je tebi sasvim normalno da tvrtka koja u 2007 ima cca 20% vise kapaciteta nego 2003 te u toj 2007 naplacuje cca 150% vece vozarine nego u 2003, za tu 2007 ima manji prihod nego za 2003, onda nek ti bude normalno i dalje.

Ako je tebi i sasvim normalno da dividenda za tu 2007 bude cca 6x manja (tj. samo 12%) dividende za davnu 2000. godinu kad je flota bila za 30% manje i za 10ak godina starija, a vozarine bile cca 25% onih za 2007, neka ti bude normalno i dalje.

Ja zadrzavam svoje pravo da mi to uopce nije normalno i koristim ovaj forum za svoje misljenje o tome izreci onima koje to zanima. Toliko tome, a ti u iducem postu mores argumentirati zbog cega je tebi to normalno. Ako ti se da, bez obaveza naravno.

Dalje, upravo je suprotno od toga sto si napisa za Jadroplov i NAT: Jadroplov sa Tankerskom tj. vrijednoscu njene dionice nema bas nikakve veze, dok NAT, bez obzira sto je enlisted na sasvim drugoj burzi, posluje na sasvim istom trzistu na kojem posluje i Tankerska. I o tome toliko.

Dalje, u zadnjih 10 tjedana ZSE tj. CROBEX, pa je za cca 10%.
U istom razdoblju TNPL pa je za cca 25%.
Dakle, ako tvoja tvrdnja da TNPL pada jer pada i ZSE izgleda logicna na prvi pogled, nije bas ocito zbog cega bi TNPL mora gubit cak 25% ako burza pada za samo 10%. Argumenti?!

Osim toga, Tankerska uopce ne posluje u Hrvatskoj (pa cak ni Lenac, u krajnjoj liniji) pa su turbulencije na HR trzistu i gospodarstvu u cjelini, za Tankersku sasvim nebitne.

Market cap jest produkt trenutne cijene dionice i total dionica, ali u nekim zemljama u kojima se za netrasparentnost poslovanja ili za falsificiranje poslovnih rezultat firme koja je na burzi zavrsi u przunu, market cap se smatra i vrijednoscu firme. Tvoje je pravo virovati da je stvarna vrijednost dionice jednaka cijeni koju postize na ZSE burzi, moje je pravo virovat da je nesto drugo.

Fantomska Silba BV nije NIKAD kupila NITI JEDNU dionicu TNPL na ZSE burzi.

Onih 82,5% koje ima, stekli su 2001. godine direktnim otkupljivanjem po 600Kn dionica od nekoliko tisuca malih dionicara uglavnom pomoraca penzica i obitelji, koji su nakon 10 godina otplacivanja tih dionica bez ijedne lipe prihoda od njih, izgubili svaku nadu da ce ikad viditi ikakvu dividendu, ili ikad povratiti uplaceni novac.
Kakve li perverzije, Uprava otkupi od dionicara dionice novcem od zarade tvrtke tj. Uprave postaje vlasnik tvrtke novcem samih dionicara.
Ali da, to su one neodoljive drazi tranzicije, tako su nastali i Abramovichi i Deripaske, je li.

Ne da mi se vise tipkati, napiste vi nesto zanimljivo ili nesto sto vec ne znam na temu TNPL, takve neargumentirane drek teze tipa sve dionice ZSE uporno padaju, a tako ce i nastaviti ne cine mi se nesto jako stimulativne za zanimljivu raspravu.

ajde daj jos jednom nadji te vozarine u 2003…
evo jos jednom kretanje vozarine i prihoda iz inozemstva
bestiale molim komentar

Kao prvo kolega niste iznijeli ama baš niti jedan konkretan argument ili dokaz za vaše tvrdnje o namještanju financijskih rezultata,tako da se o tome više ne trebamo razgovarati,
jer je to očigledno samo izljev frustracije vas kao dioničara koji ste u debelom minusu na dotičnoj dionici.
Osim toga vidim da vama dosta toga nije jasno.
Prvo, nigdje nema dokaza da je prihod u 2003. bio veći nego u 2007.
Točka.
Drugo,dividenda nema nikakve veze sa prihodima, nego eventualno sa dobiti i o eventualnoj isplati dividende odlučuju dioničari izglasavanjem na skupštini na prijedlog.
Oni uopće niti ne moraju isplatiti dividendu a to što se vama to ne sviđa to je vaš problem.
Prodajte TNPL i kupite si HT pa ćete dobivati dividendu koja vam se sviđa.
Ovo drobljenje o nekakvom NAT-u i Jadroplovu neću ni komentirati.
To što je Crobex pao 10% a TNPL 25% isto nema baš puno veze ,
pošto ima dionica koje su pale i više i manje od Crobexa, poanta je bila da padaju jer cijelo tržište pada.
"Osim toga, Tankerska uopce ne posluje u Hrvatskoj (pa cak ni Lenac, u krajnjoj liniji) pa su turbulencije na HR trzistu i gospodarstvu u cjelini, za Tankersku sasvim nebitne"- ovaj vaš citat mi govori da potpuno krivo vidite stvari.
Gdje Tankerska posluje nema nikakve veze sa stanjem njene dionice na ZSE.
Malo ste pobrkali neke stvari.
Bojim se da na puno tema možemo pročitati ovakve jadikovke u zadnje vrijeme.
Evo sad odite na teme Viro, Tisak, Ledo i dr. i vidjet ćete da je sve puno postova tipa:
" Namjerno prikazuju gubitak da bi nas prevarili i jeftino dokupljivali,
frizirali su FI zato da se ne vidi koliko zarađuju" i slične nebuloze.
Tako je bilo i na temi PTKM do prije par dana.
CIjelo vrijeme se plakalo kako se skrivaju prihodi, dobit se umanjuje namjerno,
gubici se rade da bi se kupilo jeftinije itd. itd.
A sad kad je dobit 2500% veća nego prije sad to nitko više ne spominje.
Isto kao što se to nije spominjalo ni na ovoj temi kad je dionica rasla.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

OK ajmo zaozbiljno
posto se blizi FI i svi iscekuju rezultate ajmo prognozirati sto se biti u tom izvjestaju
ja sam vec prije mjesec dana naveo da bi prihodi iz inozemstva trebali biti 285 milj. kuna bas prema gornjem grafu odnosno 520 milj. kuna u h1 (4% povećanje u odnosu na isto razdoblje prosle godine)
za rashode nemam pojma ni blizu pa cu reci iz rukava profit u 2q 90 milj. kuna odnosno 1h 162 milj. kuna (7% povećanje u odnosu na 1h 2007.)


Kao prvo kolega niste iznijeli ama baš niti jedan konkretan argument ili dokaz za vaše tvrdnje o namještanju financijskih rezultata, tako da se o tome više ne trebamo razgovarati

je, ali ne samo da ne tribamo o tome. ne tribamo vise uopce.

ovo je ipak sricon internet forum, a ne nekakva falsa zagrebacka firmica di je najveca faca onaj ko je bezobrazniji i ko upornije & agressivnije puca nekakve suplje streberske fore svjetski poznatih & uglednih hrvatskih skola za mangenement.

ti momak lipo nastavi prodavat te fore o ZSE i hrvatskom trzistu kapitala, ja cu nastavit navodit cinjenice o Tankerskoj i brodovima.

jos bi ti nesto napisa sad za umisto pozdrava, ali mi se cini da moderatorima ne bi bilo drago, pa onda necu.



Kao prvo kolega niste iznijeli ama baš niti jedan konkretan argument ili dokaz za vaše tvrdnje o namještanju financijskih rezultata, tako da se o tome više ne trebamo razgovarati

je, ali ne samo da ne tribamo o tome. ne tribamo vise uopce.

ovo je ipak sricon internet forum, a ne nekakva falsa zagrebacka firmica di je najveca faca onaj ko je bezobrazniji i ko upornije & agressivnije puca nekakve suplje streberske fore svjetski poznatih & uglednih hrvatskih skola za mangenement.

ti momak lipo nastavi prodavat te fore o ZSE i hrvatskom trzistu kapitala, ja cu nastavit navodit cinjenice o Tankerskoj i brodovima.

jos bi ti nesto napisa sad za umisto pozdrava, ali mi se cini da moderatorima ne bi bilo drago, pa onda necu.

[/quote]

Upravo kao što sam i mislio.
Kad ponestane argumenata onda se počne sa vrijeđanjem.
Evo,samo mi pokažite da je prihod u 2003. veći od 2007. "crno na bijelo" pa vam je oprošteno.
Neću vas više ometati u vašim jadikovkama, samo ću vam dati jedan savjet.
Bolje je prodavati fore nego ih pušiti.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Weekly Poll sa shipping.capitallink.com

Which of the two would you consider to be the most important metric for investing in tanker companies:

NAV (53.85%)

EBITDA Growth (53.85%)


OK ajmo zaozbiljno
posto se blizi FI i svi iscekuju rezultate ajmo prognozirati sto se biti u tom izvjestaju
ja sam vec prije mjesec dana naveo da bi prihodi iz inozemstva trebali biti 285 milj. kuna bas prema gornjem grafu odnosno 520 milj. kuna u h1 (4% povećanje u odnosu na isto razdoblje prosle godine)
za rashode nemam pojma ni blizu pa cu reci iz rukava profit u 2q 90 milj. kuna odnosno 1h 162 milj. kuna (7% povećanje u odnosu na 1h 2007.)

Ija sam pokušao predvidjeti dobit,ali mi udio nafte u ukupnim troškovima nije precizno ubaćen u formulu.U odnosu na IQ 2008 prosječan BDTI je veći/zanemarimo suhi segment/ za 41%, u II Q ,a kako je pola flote na spotu,a pola na TCT predpostavio sam da se ovaj rast odnosi samo na spot tržište i to bi bilo 21,5% tj indeks 1,215.
Međutim,kako porast vozarina utječe na dobit ne linearno nego eksponencijalno povečao sam ga na 1,30.
S obzirom da je tećaj dolara u II Q bio za otprilike 2 % prosječno niži nego u prvom imamo indeks 0,98 po ovoj osnovi.
Pošto sam kompjuterski nepismen i ne znam pronaći cijene nafte u IQ i II Q ubacio sam da je nafta u II Q 2008 bila otprilike za 15 % skuplja nego u prvom ,a kako se ovo opterećenje odnosi samo na pola flote i to na samo vjerovatno 50 % ukupnoh troškova te ukupan negativan utjecaj poskupljenja nafte ne bi smio biti veći od 5% odnosno indeks o,95.Ako netko ima podatke o prosječnoj cijeni nafte u prvom i drugom kvartalu može napraviti korekciju.

dakle 72 mil/dobit IQ 2008/ puta 1,30 /BDTI/puta o,98/tećaj/puta o,95/ nafta/ = 87 mil kuna

87 ili 9o mil je 139 do 144 po dionici u ovom kvartalu odnosno 254 do 259 kn po dionici u polugodištu

Bez obzira na trenutni sezonski pad vozarina ,a kao posljedica velikog neuobičajenog rasta BDTI u
srpnju,a s obziroma i na novogradnje treći kvartal bi trebao biti bolji od II Q.Do sada IIIQ ima
prosječan BDTI veći od i prvog i drugog kvartala.Kako je utjecaj vozarina na poslovanje ,naročito
kod TCT ,uvjek sa vremenskim otklonom još nekoliko mjeseci se može osječati povoljan utjecaj
trogodišnjeg maksimuma iz srpnja.Iako je lani u III Q bila prodaja
broda koji je donio ekstra profit, ove godine samo iz osnovnog poslovanja će dobit bude veća
i u tom kvartalu.I sa tri kvartala smo bolji nego lani cijele godine kada je prodan brod.A što ako se
i ove godine proda neki brod.To nas uskoro neminovno ćeka,jer je ugovoreno novih brodova toliko,da bi za dvije tri godine flota imala oko 2 mil tona,a plan je 1.800.000 DWT.Ne može bolje.

Ne bi trebalo zaboraviti da je ove godine u trećem i četvrtom kvartala sadašnja flota veća za Donata
od 166.000 t,a to je povećanje flote za 17% u odnosu na lani.Tome treba pridodati još dvije
novogradnje od dva puta po 166.000 DWT ,a to je lijepih 50% veća flota i neuporedivo veće vozarine.

Dakle ,kolega TheStYks na projekciju prometa i dobiti za IV Q 2008. prema 2007.
teba pridodati faktor rasta flote tj 1,50.

Prozivaju me da je TNPL moja miljenica.Nadam se da sam jasno argumentirao zašto.Ona je moja
miljenica dok je ovako jeftina i podcijenjena i ja tu vidim šansu za zaradu.



Kao prvo kolega niste iznijeli ama baš niti jedan konkretan argument ili dokaz za vaše tvrdnje o namještanju financijskih rezultata, tako da se o tome više ne trebamo razgovarati

je, ali ne samo da ne tribamo o tome. ne tribamo vise uopce.

ovo je ipak sricon internet forum, a ne nekakva falsa zagrebacka firmica di je najveca faca onaj ko je bezobrazniji i ko upornije & agressivnije puca nekakve suplje streberske fore svjetski poznatih & uglednih hrvatskih skola za mangenement.

ti momak lipo nastavi prodavat te fore o ZSE i hrvatskom trzistu kapitala, ja cu nastavit navodit cinjenice o Tankerskoj i brodovima.

jos bi ti nesto napisa sad za umisto pozdrava, ali mi se cini da moderatorima ne bi bilo drago, pa onda necu.

[/quote]

Bestiale, hvala na informacijama. [thumbsup]

A sto se onog savarakatikisa tice, naucit ces ne obazirati se na gluposti koje on pise. Na svim temama.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

New Report

Close