BDTI se i dalje drži vrlo visoko, oko 2300 [thumbsup]
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 28, 2008 2290.00
I ja kolega lopina smireno čekam i uživam, ali pravi užitak tek ćemo dočekati ;-))
U poslovnom informacija o padu BDI od 8,59% u zadnjih 10 dana .Konkretno sa 9.313 od 10.07.na
8.513 na 25.o7.
u istom razdoblju BDTI sa 1924 skočio na 2.290 tj 19,02%.
zadnje az Donat, iako malo čudna cifra za zadnje
30 Jul 11 Jul Black Sea Russia Far East 130000 $5250000 CLEARLAKE
30 Jul 11 Jul Black Sea India and Pakistan 130000 rnr CLEARLAKE
23 Jul 04 Jul West Africa Caribbean 130000 ws 225 HESS
Evo frankopan
31 Jul 22 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 310 TAMOIL
30 Jul 17 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 270 MORGAN STANLEY
21 Jul 11 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 245 EXXON MOBIL
Dalmacija
14 Jul 04 Jul North Africa Mediterranean 80000 ws 190 ERGOIL
Petar Zrinski
03 Jul 03 Mar North Africa Mediterranean 80000 ws 128 TAMOIL
23 May 15 May North Africa Mediterranean 80000 ws 300 ENI
Sali
04 Jun 28 May North Africa Mediterranean 100000 ws 280 EXXON MOBIL
Evo malo tek toliko, nažalost isteko mi account za LLoyds, pa ne mogu do cijelih članaka, ne izgleda loše sve skupa, valjda će nam pomoć. Ako netko može postati cijele članke bio bi zahvalan.
Jefferies lifts tanker outlook despite fleet increase
Tony Gray – utorak 29 srpanj 2008
HEFTY increases in forecast tanker company earnings for 2008 and 2009 have been implemented by Jefferies, the US investment bank that is prominent in shipping, writes Tony Gray.
Jefferies’ more optimistic view of earnings is based on a stronger than expected outlook for the freight market,
TEN says aframax deals show positive outlook
Nigel Lowry – srijeda 30 srpanj 2008
TSAKOS Energy Navigation has reported two charters that it claims support its positive outlook for the tanker market, writes Nigel Lowry.
Two of the New York-listed firm’s remaining six aframax newbuildings on order in Japan have been fixed for repositioning charters several months ahead of delivery.
Tankers
Mediterranean aframaxes clean up in costly market
srijeda 30 srpanj 2008
AFRAMAX freight rates saw gains across all geographical regions last week, but the picture for the coming week looks less robust, writes Paul Tugwell in Athens.
The Mediterranean aframax market got a boost given a lack of ships for end-July, early-August liftings. This situation was combined with increased demand as many charterers chose to split …
Tankers
Suezmax spot rates hitting record highs
Jamie Dale – ponedjeljak 28 srpanj 2008
THE tanker market in the Mediterranean and West Africa received a boost last week when suezmax rates hit a record W419.17 on the TD6 route, writes Jamie Dale.
TD6 rates, covering crude carried on suezmaxes from the Black Sea to the Mediterranean, reached a record high of W419.17 on July 23, with earnings well over $200,000 per day.
Niej ni sve idealno, ali TNPl nema VLCC
Lower VLCC rates send paper trades tumbling
Near-term contracts lose W20 in one day
By Michelle Wiese Bockmann – srijeda 30 srpanj 2008
NEWS of some lower fixtures on major very large crude carrier routes from the Middle East to Asia spooked the wet derivatives market yesterday, with rates tumbling on the most frequently traded contract.
August contracts for forward freight agreements on the benchmark Baltic Exchange TD3 route fell by W20 points yesterday to W153, according to a S…
[thumbsup]
[/quote]
Zašto sam sada na kupnji.Pa kako neću sada kada je cijena 3.450,ako sam kupovao i na 5.250 i
stalno tonija i gotovo potonija radi margine kredita.Na ovaj način smanjujem ulaz.A zašto žurim sa
kupnjom.Pa ćini mi se toliko jeftino da mislim da će prodimiti.Ona kada krene krene ka luda.A zna
tavoriti,padati,stagnirati a onda ludnica.Inaće sam po prirodi matematički tip,a TNPL mi je u srcu
u prvom redu zbog fundamenata.
Da li je vrijeme za kupnju.Pa vidiš da se svijet ljulja a Crobex se drži.Jednostavno paničari su otpali,a
vlasnici više ne daju jeftino.Jedino se postavlja pitanje da li će fondovi napraviti još jedno rušenje
od desetak posto i to u trenutku kada se odluće na rast.Ali možda toga rušenja i ne bude nego
krene rast.Mislim da imate krivi pristup.Ima puno podcijenjenih dionica i za onu za koju smatrate ili
za nekoliko njih nađete lovu i upucate.Zarada je sigurna.A ovako možda propustite taj brzi vlak.
Iskreno,da znam da će biti rušenje uša bi u keš,ali bojim se da neće biti vremena za ukrcaj uz diskont.
Većina će plačati veću cijenu ulaznice.
[/quote]
Potpuno sam istog razmišljanja kao kolega lopina.Mislim, ako dno već nije postignuto,nije daleko,ali i to dno ne ti trebalo dirati TNPL, jer uz sadašnju cijenu u odnosu na prošlogodišnju dobit, PE=10.i malo manje.Uz očekivanje ipak boljih rezultata u odnosu na prošlogodišnje,i procj.dobiti na bar 400 kn.PE bi trebao biti na razini 8,5 a to je u rangu sa najboljim svjetskim brodarima.
Prema tome, beskorisno se zamarati da li je isplativo ulaziti u kupnju ili ne, pitanje je: ima li se cash-a ili ne, čeka li se možebitni 10 postotni pad ili ne, ali mene to ne zabrinjava.Kad skupim nešto love kkupim i ne grizem nokte,višegodišnja stabilnost TNPL mi ulijeva povjerenje.
Ne kažem da nema i drugih trenutno podcjenjenih, ali meni je i ova sasvim dobra, i ne namjeravam je prodati u skoroj budućnosti, osim, zlu ne trebalo.
Toliko od mene,pozdrav kolegi lopini, i svim ostalim koji vjeruju.
[thumbsup]
Zašto sam sada na kupnji.Pa kako neću sada kada je cijena 3.450,ako sam kupovao i na 5.250 i
stalno tonija i gotovo potonija radi margine kredita.Na ovaj način smanjujem ulaz.A zašto žurim sa
kupnjom.Pa ćini mi se toliko jeftino da mislim da će prodimiti.Ona kada krene krene ka luda.A zna
tavoriti,padati,stagnirati a onda ludnica.Inaće sam po prirodi matematički tip,a TNPL mi je u srcu
u prvom redu zbog fundamenata.
Da li je vrijeme za kupnju.Pa vidiš da se svijet ljulja a Crobex se drži.Jednostavno paničari su otpali,a
vlasnici više ne daju jeftino.Jedino se postavlja pitanje da li će fondovi napraviti još jedno rušenje
od desetak posto i to u trenutku kada se odluće na rast.Ali možda toga rušenja i ne bude nego
krene rast.Mislim da imate krivi pristup.Ima puno podcijenjenih dionica i za onu za koju smatrate ili
za nekoliko njih nađete lovu i upucate.Zarada je sigurna.A ovako možda propustite taj brzi vlak.
Iskreno,da znam da će biti rušenje uša bi u keš,ali bojim se da neće biti vremena za ukrcaj uz diskont.
Većina će plačati veću cijenu ulaznice.
[/quote]
Potpuno sam istog razmišljanja kao kolega lopina.Mislim, ako dno već nije postignuto,nije daleko,ali i to dno ne ti trebalo dirati TNPL, jer uz sadašnju cijenu u odnosu na prošlogodišnju dobit, PE=10.i malo manje.Uz očekivanje ipak boljih rezultata u odnosu na prošlogodišnje,i procj.dobiti na bar 400 kn.PE bi trebao biti na razini 8,5 a to je u rangu sa najboljim svjetskim brodarima.
Prema tome, beskorisno se zamarati da li je isplativo ulaziti u kupnju ili ne, pitanje je: ima li se cash-a ili ne, čeka li se možebitni 10 postotni pad ili ne, ali mene to ne zabrinjava.Kad skupim nešto love kkupim i ne grizem nokte,višegodišnja stabilnost TNPL mi ulijeva povjerenje.
Ne kažem da nema i drugih trenutno podcjenjenih, ali meni je i ova sasvim dobra, i ne namjeravam je prodati u skoroj budućnosti, osim, zlu ne trebalo.
Toliko od mene,pozdrav kolegi lopini, i svim ostalim koji vjeruju.
[/quote]
I want to belive!
P.S. Što su ovo Dosjei X?
http://biz.yahoo.com/prnews/080730/nyw135.html?.v=101
Evo 2q izvješće General Maritime, koji je sličan TNPL po floti. Ima zanimljivih podataka o vozarinama i troškovima unutra.
jesu pocele blokade na TNPL prema gore….
Mislim da je odredjenim fondovima puknuo film kad su vidjeli da pola dobiti ide upravi a pola dionicarima.
Ako se to nastavi onda je ovo vrlo vrlo opasna dionica…
Nevezano na koji nacin ce se isplatiti ako ovo postane pravilo onda ovo treba u sirokom luku izbjegavati.
Bez obzira na dobre pokazatelje.
Tpo ti je kao kad imas povlastenu dionicu.
Mozes imati neznam kakvu dobit ali imas fiksnu dividendu i glas ti jos ne vrijedi jednako (obicno)..
To sam ja primjetio da ove dionice što se više hvale više padaju, imam TNPL i što vrijeme ide sve više pada, isto kao i KORF. Ma ove dionice su čista prevara.
jesu pocele blokade na TNPL prema gore….
Mislim da je odredjenim fondovima puknuo film kad su vidjeli da pola dobiti ide upravi a pola dionicarima.
Ako se to nastavi onda je ovo vrlo vrlo opasna dionica…
Nevezano na koji nacin ce se isplatiti ako ovo postane pravilo onda ovo treba u sirokom luku izbjegavati.
Bez obzira na dobre pokazatelje.
Tpo ti je kao kad imas povlastenu dionicu.
Mozes imati neznam kakvu dobit ali imas fiksnu dividendu i glas ti jos ne vrijedi jednako (obicno)..
Očito ne pratite ovu dionicu.Podjela nagrade zaposlenicima ,a ne samo menađmentu,a to je vjerovatno kompezacija pomorcima zbog pada US$ i radi zadržavanja postojećeg kadra,jer uskoro dolaze novi brodovi,pa treba novih posada.Treba zadržati barem postojeći kadar.Kažu da u svijetu nedostaje 8o.ooo kvalificiranih pomoraca,a naročito višeg kadra.
Inaće ovakav izlazak nekog jačeg igrača se događao i prije ove informacije o podjeli dobiti i vaša
primjedba ne stoji.Činjenica je da se svakog dana udara po kupnji.Već više od mjesec dana se stiće dojam da netko štopa cijenu,a to je možda priprema da bi trezor mogao kupiti što jeftinije za 36 mil kk,što bi uz ovakve cijene bilo preko 10.000 kom.
Pomno pratim TNPL.Preporučio bi daytrederima da se klone ove dionice ,jer ona ne radi jer smo se
već naučili da se udara po kupnji.Rijetki su izleti na prodaji i teško ćete išta zaraditi.U zadnje vrijeme
ste mogli ostvariti samo gubitak.
A kada se okrene na drugu stranu pokupit će vas odma i izgubiti ćete šansu veći dobitak.Ovo je ipak
dionica za strpljive.Prvi okidač je uskoro.FI IH 2008.
Kolega Lopina pozdrav,vidim da imate kao avatar Sv. Mihovila, znači da ste pretpostavljam Šibenčanin. Ja sam isto podrijetlom te Vas pozdravljam i cijenim jer Vaši postovi ulijevaju nadu a ne kao kod nekih ptica zlosutnica koji priželjkuju pad. Mislim da znate dosta o Tankerskoj međutim čisto sumnjam da ćemo išta gori dok je ovakvo tržište a moglo bi potrajat godinama tako da moj san o 5000 kn ne vjerujem da će se ubrzo ostvariti. INače prosjek ulaza mi je 4400 kn.
Pozdrav