Henrik With at DNB weighs in as follows on the tanker sector:
• Crude tanker rates have remained extremely high during the "normal" summer lull
• In addition to restrictive effective vessel supply, elevated Middle East crude output supports the tight market balance experienced
• Although the months of August and (partly) September tend to be quite in terms of tanker demand, we believe rates will stay robust going forward
• Storage effects mainly brought about by hurricane risk could however materialize (and hence support earnings further)
• We increase our rate assumptions for crude tankers for both 2008 and 2009
• Our top picks in the sector remain Euronav, Overseas Shipholding Group, and Frontline
THE tanker sector has been the ugly duckling of shipping over the past couple of years, put into the shade by the remarkable performance of dry cargo markets, which have grabbed all of the headlines and most of investors’ cash. But could the tanker market now be set to break its slightly lacklustre reputation and restore a touch of lost glamour?
Faster than expected oil demand growth has underpinned a wholesale firming of tanker rates, with many tonnage types — both dirty and clean — now near highs for the year. Rates had been depressed in the past largely on fears that the orderbook was too large, despite the looming crunch of the 2010 IMO phase-out deadline for old single-hulled vessels.
It had long been clear that 2009 could have been difficult for tankers, with too many new vessels being delivered and the single-hull phase-out not yet completed. Yet today it appears that fleet growth may only outstrip demand growth by a tiny amount, securing for owners a much stronger negotiating position and firmer rates.
Looking ahead, the future appears even more secure, since more than 20% of the tanker fleet will have to be phased out.
Perhaps the tanker sector is not going to suddenly mature overnight from ugly duckling to beautiful swan. But in this world, everything is relative.
As the liner sector moves in the other direction as fast as only the liner business knows how, and fears grow for a bleaker few years in the bulk business, perhaps it is time to take a closer look at tankers.
Ako sam dobro shvatio, tih 36 milijuna kuna bit če podjeljeno kroz dionice, ne u kešu? Znači li to da će TNPL kupovati na burzi dionice TNPL u protuvrijednosti od 36 mil.kn?
Dobro si to primjetio… Zaista pise da ce dobit biti isplacena u vlastitim dionicama… Kako??? Tankerska nema trezorskih dionica
ccccc… [lol] stvarno ste škvadrica.
Btw s uključenim brodovima, ATPL će biti ispod P/E 4 s krajem 2008 (ako cijena ostane ovakva).
A bez brodova ispod 7.
Ako mi ne vjerujete, izračunajte sami. Znam da znate
[kiss] [bye]
A koji si ti lik, nemožeš vjerovat.
NA ATPL drukaš kako ništa ne valja, ovdje skroz suprotno.
Jeli ti misliš da nitko ne prati ništa, samo ti ???
Ostavi se ćorava posla.
da stvarno kako ce kupovati?
imaju li nesto pod skrbnickima
u fininom izvjescu nista ne pisu o vlastitim dionicama
ccccc… [lol] stvarno ste škvadrica.
Btw s uključenim brodovima, ATPL će biti ispod P/E 4 s krajem 2008 (ako cijena ostane ovakva).
A bez brodova ispod 7.
Ako mi ne vjerujete, izračunajte sami. Znam da znate
[kiss] [bye]
A koji si ti lik, nemožeš vjerovat.
NA ATPL drukaš kako ništa ne valja, ovdje skroz suprotno.
Jeli ti misliš da nitko ne prati ništa, samo ti ???
Ostavi se ćorava posla.
[/quote]
[shocked] [shocked]
Drukam da ništa ne valja? Za tvoju informaciju, ja sam nakrcan ATPL-om do grla, i kupit ću još!
Samo za razliku od mnogih ja se usudim napisati i ono što smatram lošim i to na odgovarajućoj temi. I ne ubrijavam si da ću sa svojim piskaranjem po topicu (ovim ili onim nebitno) iole utjecat na trend najlikvidnijih dionica na ZSE. Moš mislit… To je naime drukanje, ako se ne varam.
Ovdje se povela rasprava da je TNPL u ovom trenutku i po ovim cijenama bolji value ulaz od ATPL. Smatram da nije i argumentiro (šturo i djelomice doduše) sam zašto. ne morate se složiti.
Nema potrebe za nervozom, kolega.
[
[shocked] [shocked]
Drukam da ništa ne valja? Za tvoju informaciju, ja sam nakrcan ATPL-om do grla, i kupit ću još!
Samo za razliku od mnogih ja se usudim napisati i ono što smatram lošim i to na odgovarajućoj temi. I ne ubrijavam si da ću sa svojim piskaranjem po topicu (ovim ili onim nebitno) iole utjecat na trend najlikvidnijih dionica na ZSE. Moš mislit… To je naime drukanje, ako se ne varam.
Ovdje se povela rasprava da je TNPL u ovom trenutku i po ovim cijenama bolji value ulaz od ATPL. Smatram da nije i argumentiro (šturo i djelomice doduše) sam zašto. ne morate se složiti.
Nema potrebe za nervozom, kolega.
Naravno da nema nervoze.Ja sam u obje, pa valjda će jedna odraditi posao.
ATPL je izvrsna, a to ćeš vidjeti kad budeš čitao FI Q2-2008.
TNPL je trenutno van fokusa ulagača,pa je to možebitni razlog trenutne stagnacije cijene,jer danas su zbunjeni svi fond igrači, a naše su šanse da se nakrcamo (ko ima cash-a) po ovim diskontnim cijenama.
[proud] [tongue]
Sva sreća da sam povukao svu lovu iz fondova na vrijeme,i eto sad na popustima kupujemo, a oni prodaju.Još jedna možda nebitna inf.ali možda će nekoga i zanimati:
Prosječna cijena u zadnjih godinu dana trgovanja TNPL 23.07.07.-23.07.08.=5.672,00 kn.
Pogledajte rast BDTI-a ovaj mjesec:
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 23, 2008 2347.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 22, 2008 2289.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 21, 2008 2222.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 18, 2008 2189.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 17, 2008 2142.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 16, 2008 2081.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 15, 2008 2023.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 14, 2008 1956.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 11, 2008 1933.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 10, 2008 1924.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 09, 2008 1924.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 08, 2008 1927.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 07, 2008 1933.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 04, 2008 1927.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 03, 2008 1915.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 02, 2008 1883.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Jul 01, 2008 1866.00
Vao, rast od 25,78 %.Impresivno, osigurava rast dobiti na Q3 i Q4-2008.
Samo da potraje.
Vao, rast od 25,78 %.Impresivno, osigurava rast dobiti na Q3 i Q4-2008.
Samo da potraje.
Prema konsolidiranom izvješću na ZSE /izašlo danas/polovina zarade je u tct a ostatak na spotu.
To bi praktično značilo da je tako raspoređena i flota.
A ovakav rast vozarina još više povečava dobit.Dakle nema proporcionalnog rasta,nego eksponencijalnog,tako da ovaj rast od 25,78% može značiti možda i 100 % rast dobiti u odnosu
na mjesec ranije.Naravno to se odnosi samo na flotu na spotu,dok na TCT po starim ugovorima nema
nikakve promjene.Ali svaki novi ugovor na spotu,kao i svaki brod koji izlazi iz TCT donosi veće
zarade.
Ista stvar se događa i kod ATPL samo je smjer drugaćiji,tj svaki novi ugovor je lošiji od onog ranije,
a to znaći da i dobit eksponencijalno pada.Dobit pada više nego BDI.To je ćista matematika.Međutim,
ATPL je i dalje izvrsna kupnja sa potencijalno velikom zaradom,ali TNPL je sada bolji izbor.
I dok je ranije ATPL bila bolja kupnja od TNPL,sada je obrnuto.
Međutim,to je bilo vidljivo već dvadesetak dana ,a TNPL se kupovala uz diskont.
Uprava je do sada bila nezainteresiranom za dioničare,a sa nagradama u dionicama bit će zainteresirani da cijena bude što viša ,da bi i nagrada bila veća.Napokon smo dočekali da su i oni
zainteresirani za rast barem do fair vrijednosti.A to je daleko više od ove sadašnje smiješne cijene,
jer je dionica i bez ovog velikog rasta BDTI bila podcijenjena.
A kada trezor počme kupovati eto nam napokon ozbiljnog kupca,a to upravo nedostaje ovoj dionici.
U svakom slućaju sutra očekujem žestok rast.Blokada u prvoj transakciji?Lako moguće.Ali ja neću
biti na prodaji.Blokada na 3.740 je prenisko za mene,ali i sve do 5.000 je lutrija za kupca.
Sutra bi to mogla biti utrka u kojoj većina kupaca neće doći do cilja,a na prodaji možda budu samo
spavaći.
Svim vlasnicima čestitam na strpljivosti!
U svakom slućaju sutra očekujem žestok rast.Blokada u prvoj transakciji?Lako moguće.Ali ja neću
biti na prodaji.Blokada na 3.740 je prenisko za mene,ali i sve do 5.000 je lutrija za kupca.
Sutra bi to mogla biti utrka u kojoj većina kupaca neće doći do cilja,a na prodaji možda budu samo
spavaći.
Svim vlasnicima čestitam na strpljivosti!
Iskreno ne vjerujem baš u ovaj scenarij,da bgo ,ali sumnjam u takav rast…..
U svakom slućaju sutra očekujem žestok rast.Blokada u prvoj transakciji?Lako moguće.Ali ja neću
biti na prodaji.Blokada na 3.740 je prenisko za mene,ali i sve do 5.000 je lutrija za kupca.
Sutra bi to mogla biti utrka u kojoj većina kupaca neće doći do cilja,a na prodaji možda budu samo
spavaći.
Svim vlasnicima čestitam na strpljivosti!
Iskreno ne vjerujem baš u ovaj scenarij,da bgo ,ali sumnjam u takav rast…..
[/quote]
Ovih 3.740 vrlo lako ostvarivo već sutra,a 5.ooo do FI IH 2008 tj.do 15.o8.2008.