TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

hvala styx, ne pratim ovu dionicu toliko, pa mi nisu poznate sve kratice

Baltic Dirty Tanker 2,289 (+3.02%) i evo nas na trogodisnjem ATH vozarina


Baltic Dirty Tanker 2,289 (+3.02%) i evo nas na trogodisnjem ATH vozarina

Vozarine na trogodišnjem ATH,a cijena dionice gotovo na trogodišnjem minimumu.

U ove tri godine prosjećna godišnja dobit je bila preko 200 mil .kn što ćini oko 1.000 kn po dionici.
U međuvremenu je flota obnovljena i povećana i vrijedi daleko više nego prije tri godine.
Dolaze novogradnje koje su djelomično plaćene /oko 100 mil $/,a njihova vrijednost je veća od
300 mil $,što povećava vrijednost podionici za preko 1.500 kn.

Pored svega toga i na današnji dan rasta gotovo svih dionica TNPL jedva stoji na cijeni od jučer.

Postavlja se pitanje.Zašto?

Da li netko izlazi ili namjerno ruši ili zaustavlja rast.Da majstor izlazi igrao bi se skrivenih naloga,
povećanjem fiktivne kupnje i sličnim smicalicama.Ćini mi se da se nekom priprema jeftiniji ulaz.

Međutim,što je to jeftino.Do 4.000 kn na prodaji nema nego samo stotinjak dionica i onaj koji bude
želio malo ozbiljnije ući svaka cijena ispod 5.000 bi bila lutrija.Ne u jedan dan ali ovaj scenarij bi se mogao dogoditi prije izvješća.Stabilan rast do 5.000 kn,sa ulaskom jakog igrača od nekoliko tisuća
komada bi mogao biti slijedeći scenarij.
Postavlja se da li prije toga slijedi rušenje ili samo zadržavanje kao sada.
U svakom slućaju za mene novo iskustvo.Vrlo interesantno.
Stalno sam na kupnji u okviru sredstava,a na prodaji me nema.Ne želim dozvoliti neprijatelju da me
iznenadi i pomete me na prodaji.Mislim da ovu dionicu treba čuvati najkraće do FI IIIQ 2008,ali
još bolje do FI 2008 tj do 15.04.2009.

Ima li netko ideju zašto se zadržava cijna?

Mislim da se ne radi o držanju cijene nego da neki fondić u problemima mora doći do keša i polako prodaje likvidne dionice ne pitajući puno za cijenu. Ekipa je to skužila i sada se polako stavljaju na kupnju i kupuju u rasponu 3400-3500 dok ovaj ne prestane prodavati, a onda će se cijena brzo vratiti gore.
Nemoguće je da s ovakvim vozarinama i rezultatima cijena TNPL bude kao pred 3 godine. TNPL je stvarno debelo podcijenjena kao što su kolege lopina i styx lijepo obrazložili u svojim postovima. Problem je jedino što su na našoj burzi sada sve oči uprte u INU iako se realno može očekivati puno veći prinos od jedne TNPL nego od INE.

Ja sam počeo pred par dana kupovati TNPL i pordavati INU, a i dalje to radim jer fundamenti su na strani TNPL i vrijeme će to pokazati.

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje

Zato jer nitko nije zainteresiran za kupovinu dionica. Tankerska je kolko ja vidim još uvijek skuplja od Atlantske.


Mislim da se ne radi o držanju cijene nego da neki fondić u problemima mora doći do keša i polako prodaje likvidne dionice ne pitajući puno za cijenu. Ekipa je to skužila i sada se polako stavljaju na kupnju i kupuju u rasponu 3400-3500 dok ovaj ne prestane prodavati, a onda će se cijena brzo vratiti gore.
Nemoguće je da s ovakvim vozarinama i rezultatima cijena TNPL bude kao pred 3 godine. TNPL je stvarno debelo podcijenjena kao što su kolege lopina i styx lijepo obrazložili u svojim postovima. Problem je jedino što su na našoj burzi sada sve oči uprte u INU iako se realno može očekivati puno veći prinos od jedne TNPL nego od INE.

Ja sam počeo pred par dana kupovati TNPL i pordavati INU, a i dalje to radim jer fundamenti su na strani TNPL i vrijeme će to pokazati.


Strategija vam je super.TNPL je podcijenjenija od INE,samo pokoji put treba imati i sreće.I ja sam
bio u INI,prodao na 2.520 i ušao u TNPL mislim na 3.800.Imao sam krivi tajming.Čestitam vam na
dvostrukoj zaradi.


Zato jer nitko nije zainteresiran za kupovinu dionica. Tankerska je kolko ja vidim još uvijek skuplja od Atlantske.

Ali ipak jeftinija od JMNC.
Neozbiljan komentar,traži i odgovarajući odgovor.



Zato jer nitko nije zainteresiran za kupovinu dionica. Tankerska je kolko ja vidim još uvijek skuplja od Atlantske.

Ali ipak jeftinija od JMNC.
Neozbiljan komentar,traži i odgovarajući odgovor.
[/quote]
Pa nećemo uspoređivati kruške i jabuke. To je kao da ja velim kak je Lošinjska plovidba jeftinija od Sanofi-Aventisa.

Tankerska plovidba – izvješće o radu Nadzornog odbora za 2007. godinu.

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/1303-08-TNPL_izvješće_NO_2007.pdf

Naravno i izvješće uprave…

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/1302-08-
TNPL_izvješće_uprave_stanje_i_poslovanje_2007.pdf

te poziv na skupštinu

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/1301-08-TNPL_poziv_GS.pdf

Hmmm…34 mil kuna dionicarima, 36 mil kuna zaposlenicima…Umjesto u dionicu bolje bi bilo uloziti u radno mjesto u Tankerskoj…jel tko zna jel primaju umirovljene kapetane? makar za sekretaricu :-)=

Ako sam dobro shvatio, tih 36 milijuna kuna bit če podjeljeno kroz dionice, ne u kešu? Znači li to da će TNPL kupovati na burzi dionice TNPL u protuvrijednosti od 36 mil.kn?

čemu TUGA, čemu BOL??? kad postoji ALKOHOL

New Report

Close