TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

@ stiks
za ocjenu perspektive firme ne gledam uopće p/e ni trenutačne prihode (redovne ili izvanredne)…

GROBEX, DEC MAJ BEJBI, DONT TAČ IT!

Što onda gledaš? I kako bi ti ocijenio perspektivu TNPL?

moje poruke nisu poziv na kupnju ili prodaju dionica niti savjet za ulaganje


@ stiks
za ocjenu perspektive firme ne gledam uopće p/e ni trenutačne prihode (redovne ili izvanredne)…

tocno… a na onima na atpl o p/e 7 jedino treba zaradjivati

Baltic Dirty Tanker 2,189 (+2.19%) (jos malo do trogodisnjeg ath od 2242 i jos u ovo vrijeme sto se nikad nije desilo u zadnjih pet godina, a mislim i ranije- prije bi imali high vozarina zimi… a drugi dio godine dolazi sezonski efekt… uopće ne sumnjam da cemo probiti ATM od rekordnih 3124)


samo treba držati na umu da se u vremenu slabe likvidnosti na burzi, 2005., tnpl sa super snažnom bilancom (KI/KO preko 13!!!-inače dobro sve iznad 2) i godišnjom dobiti od preko 400 milja tržila na P/E 5…

Na dan 15.04.izlazak FI 2005.uz prosječnu cijenu 3.850 P/E bio 5,36
zarada od vozarina 218 mil u IQ 2005,što je bilo značajno manje nego 2004 kada je zarada bila 294 mil,te taj enorman rast je plaćen sa dvogodišnjom stagnacijom dionice na razini od 2.650 do 3.300
dakle dionica je neopravdano skočila zbog velikog p/e zbog prodaje brodova

Slijedeći izvještaji su se zasnivali na zaradi uglavnom samo od vozarina,a to je dionicu dovelo na fair
cijenu.

Isti problem mogao bi zadesiti i ATPL,a naročito ULPL koja više nema starih brodova,i koja svoju
budućnost gradi na dokapitalizacijama i špekulacijama.Pojavit će se ogromna razlika u odnosu na
prošlu godinu kod ULPL ,a dioničare ATPL sada imaju dvostruku korist od visokih vozarina,ali i
prodaje brodova.To ćemo i mi sigurno dočekati

Međutim,ipak je najvažnije da su tankerske vozarine visoke i možemo očekivati rast zarada.

Eventualna prodaja brodova djeluje kratkoročno na skok cijene dionice i to je trenutak kada
znalci izlaze,a naivni ulaze.

Dakle,svaka eventualna buduća prodaja brodova će dodatno poboljšati FI,a to je još jedna prilika
za bolju prodaju.Kada se nanjuši da TNPL prodaje neki brod,ode cijena u nebo.

Dakle,ipak se radi o krivom navodu da se TNPL tržila zbog nelikvidnosti na P/E 5.

Međutim,interesantno bi bilo pokušati predvidjeti p/e za 2.008 g. Na današnju cijenu od 3.450 P/E
nebi trebalo biti veće od 6 ,a tankerski brodari u svijetu se trže na 13 do 14 P/E,ali s obzirom na
visoke tankerske vozarine trebalo bi biti bliže 10 za slijedeća razdoblja,kao i kod bulkova.

Neka svaki od vlasnika postavi svoj target.Moj je 6.000 do 15.o4.2009.
Naravno ako ostane ovakva situacija sa vozarinama,a ako budu veće i više.

18.6.
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 17.081 2,73 Osnovni račun
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 10.755 1,72 Skrb. račun
4. PBZ D.D. 10.321 1,65 Skrb. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.738 0,60 Skrb. račun
6. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.472 0,23 Osnovni račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.340 0,21 Skrb. račun
8. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 1.085 0,17 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 834 0,13 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 821 0,13 Skrb. račun
I dalje se iskrcavaju "skrbnici" broja 3. -50 u zadnjih tjedan dana i broj 10. -10

ccccc… [lol] stvarno ste škvadrica.

Btw s uključenim brodovima, ATPL će biti ispod P/E 4 s krajem 2008 (ako cijena ostane ovakva).

A bez brodova ispod 7.

Ako mi ne vjerujete, izračunajte sami. Znam da znate

[kiss] [bye]

I'LL BE BACK


ccccc… [lol] stvarno ste škvadrica.

Btw s uključenim brodovima, ATPL će biti ispod P/E 4 s krajem 2008 (ako cijena ostane ovakva).

A bez brodova ispod 7.

OAko mi ne vjerujete, izračunajte sami. Znam da znate

[kiss] [bye]


Kolega Governor vama je ATPL u srcu,a meni u razumu.To je odlična firma ćija će dionica biti
sigurno od 3.500 do 4.000 kn,a u trenucima euforije možda se zaleti i malo više do 4.500.
TNPL bi u slijedećih šest sedam mjeseci trebala biti između 6.000 i 7.000,sa euforičnim zalijetanjem
do 8.000,tako da bi i nesretnici koji su ušli tako visoko mogli doći nasvoje.
Ovo je matematičko fundamentalna logika,a burza ima svoju .Sigurnosti nema.

Međutim,u ovom trenutku su zvijezde naklonjenije TNPL,jer tankerske vozarine žestoko rastu,a dok
istovremeno vozarine za suhe padaju.A sezonski bi trebale padati i tankerske .Ispada da ovdje
postoje i sezone u neszoni.Ako su sadašnje vozarine tankera postavljene na veći nivo,a one su u ovom
trenu preko 100% veće nego lani i ako ih uhvati zimski val poskupljenja ne bih se usudio prognozirati
dobit,jer bi me proglasili ludim.
U razdoblju od šest sedam mjeseci moj favorit je TNPL,a moj drugi favorit je ATPL,jer očekujem
veći relativni rast po FA.Ali često FA ne donosi ništa,a Radio Mileva bolje funkcionira kod ATPl.

Da je znati koja će prije krenuti.Pa zaraditi duplo.Ja sam izaša iz ATPL na 3.000 u TNPL i za sada voda.TNPL nije odradila rast do 5.000 koliko sam planirao,nego skupa tonula sa ATPL.Da jeste, već bi bio ponovno u ATPL.I tako pet šest puta zaredom.Ali ne ide ove sezone.Slabo se trejda.

Želim vam puno uspjeha!

potpisujem lopina

Ovak rate jos nismo vidjeli
FRANKOPAN 80 000 31.07.2008 LIBYA ITALY WS 310 TAMOIL !!!!!!


Ovak rate jos nismo vidjeli
FRANKOPAN 80 000 31.07.2008 LIBYA ITALY WS 310 TAMOIL !!!!!!

pliz može li prijevod ovog posta na hrvatski, tj. da svi razumijemo?

Procitaj moje postove na zadnjih deset strana i sve ce ti biti jasno… ukratko ova vozarina je rekord rekorda koji zaradjuje Frankopan u posljednih pet godina (mozda ne uzimajući u obzir zimu 2004.)
u odnosu na tri mjeseca ranije Frankpan zaradjuje gotovo 4 puta vise
a ovaj ws310 znaci skoro 90.000$ dnevno!!!

New Report

Close