Po Platou-ovom kalkulatoru za pretvaranje ws u $ za tanker od intake 80000 kao što je Frankopan na Meditaranskom tržištu ws250 jednako je oko 72.000$ dnevno! Jel to moguće?
u 2007 isti rate na istoj ruti iznosio je 17.000$ (ws115 prema postu Mrzlog) nevjerojatno
provjerio sam kolko je iznosio ws Frankopana (ws140) u 5. mjesecu- 21.000 $….
a ws300 na istoj rutu kojom su prevozili Petar Zrinski, Dalmacija, Sali, u istom mjesecu pa Frankopan u šestom mjesecu 86.000$
Donat u 6. mjesecu 152.000$
Tipićan primjer je usporedba BDI i BDTI.U zadnjih mjeseca dana BDI je dosta pao,a BDTI luduje,naročito ova dva zadnja dana ,a jednako padaju ili rastu svi brodari bez obzira koji je indeks za njih važan.To jednostavno nije logično,ali je možda i bolje da je tako,jer to je šansa za buduću zaradu.A mi kupujemo budućnost.
Mjerkam već par dana TNPL i sad mi izgleda stvarno super jeftina pa planiram sutra kupiti petnaestak komada. Imam jedno pitanje, gdje se mogu pratiti dnevne promjene BDTI na internetu?
Tipićan primjer je usporedba BDI i BDTI.U zadnjih mjeseca dana BDI je dosta pao,a BDTI luduje,naročito ova dva zadnja dana ,a jednako padaju ili rastu svi brodari bez obzira koji je indeks za njih važan.To jednostavno nije logično,ali je možda i bolje da je tako,jer to je šansa za buduću zaradu.A mi kupujemo budućnost.
Mjerkam već par dana TNPL i sad mi izgleda stvarno super jeftina pa planiram sutra kupiti petnaestak komada. Imam jedno pitanje, gdje se mogu pratiti dnevne promjene BDTI na internetu?
[/quote]
I ime vam pokazuje da sve radite apotekatskom vagom,ali nemojte oklijevati,jer TNPL predstavlja možda najpodcijenjeniju dionicu na našom tržištu.
Prvi kvartal odličan,drugi još bolji,treći s obzirom na novi brod najbolji u godini,ali lošiji od četvrtog
kada iz najma izlazi DONAT,a prikljućuje se još jedan brod.Ukupno 500.000 DWT,uz ovakve vozarine.
Međutim,2008.ipak bi trebala biti lošija od 2.009.kada dolaze četiri kineza /handyija/za suhe tereta
što bi sve skupa činilo flotu od 1.500.000 DWT ,a ugovoreno je još šest brodova sa ukupno
300.000 DWT i 2.011 god bi TNPL trebala imati 1.800.000 DWT sa prosječnom starošću brodova
oko šest godina.Zaista respektabilna i mlada flota.
A ako vozarine budu divljale kao ove godine,teško je i zamisliti kolika bi mogla biti vrijednost ove
kompanije,a i vrijednost dionice.
Najbolji ulagači ostvaruju prosječan profit od 22%,a ova dionica bi već nakon II Q mogla vrijediti i
više od toga,a to je ipak kraće vrijeme,a sama dividenda bi za slijedeči mjesec trebala donijeti
70 do 100 kn tj dva do tri postotnih poena na sadašnju cijenu,a to ćini preko 30 % na godišnjoj
razini.
Molio bih vas da prije donošenja odluke provjerite ove navode i tek tada donesete odluku,jer na
našoj burzi vrijedi pravilo:Nije vrijedno što je stvarno vrijedno,već je vrijedno ono što većina
misli da je vrijedno.Veliki igrači nažalost ništa ne rade da ukuzuju/kupuju/vrijedno.Dapaće,često
rade suprotno kako bi izbezumili nestručne i pretvorili ih u laki plijen.
Nekoliko sati analize o ovoj dionici bi vam dobro došlo,da mjerkanje promijenite u odluku.
BDTI je indeks važan za TNPL i većinu njene tankerske flote,koja ćini preko 83% .17 % su suhi.
Žao mi je što vam ne mogu pomoći kako pronaći BDTI,jer sam kompjuterski nepismen.
Odličan post kolega lopina, vidim da dobro poznajete TNPL. Bacit ću se noćas na dodatno proučavanje TNPL jer mi ova firma izgleda sve bolje i bolje, pa bih sutra umjesto liparenja na kupnji mogao skinuti malo prodaju.
Surfao sam netom i naišao na
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/historical_data.html?ticker=BDTI
čini mi se da se tu vide dnevne promjene BDTI-? Ako je tako, danas je BDTI opet porastao.
Evo vam link za BDTI
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/historical_data.html?ticker=BDTI
Pozdrav
jos i ovo danas
Baltic Dirty Tanker 2,081 (+2.87%) jučer
Danas BDTI 2.192( +2,93%)
Jedan poznati novinar bi vikao:Ma ljudi moji,jeli ovo moguće?
Dajem jedan prijedlog za diskusiju.
Koliko jedan tanker na spotu zarađuje više u US$ nego prije sedam dana ,ako su vozarine veće za
desetak posto ,ako je nafta pojeftinila desetak posto,a dolar ojačao za 1%.Slućajno ovo je i
istinito.
Prvi sam postavi pitanje prvi i odgovaram:
Ako je Crobex pao sa 3.684,52 na 3.590,59 ,tj 2,55% ,
a TNPL sa 3.460 na 3.400 tj.1,83 % znaći da je dionica precijenjena,jer je pala
2,55 – 1,83 za 0,72%
Slućajno i ovo je istinito.
Nije važno kolika je mogućnost zarade već je važno gdje dionica kotira.
Molio bi vaše komentare,ali samo "ozbiljne".
lopina jel znas tocne datume kad se priključuju novi brodovi?
btw. jucer vozarine
Baltic Dirty Tanker 2,142 (+2.93%)
samo treba držati na umu da se u vremenu slabe likvidnosti na burzi, 2005., tnpl sa super snažnom bilancom (KI/KO preko 13!!!-inače dobro sve iznad 2) i godišnjom dobiti od preko 400 milja tržila na P/E 5…
to ne stoji jer od tih 400 milja u 2005. skoro 200 milja je bio izvanredni prihod koji nebi trebalo uzimati pri racunanju P/E
p/e je p/e.
viš kako se fale na atpl sa ttm p/e 7.
a prodaju brodove.
a ne revaloriziraju dugotrajnu materijalnu imovinu pa im amortizacija nerealno mala…
naravno da je p/e p/e… ali ako ga hoces gledati kao pokazatelj perspektive u budućnosti nemoj uzimati izvanredne prihode u obzir