Što se zna o upravi i vlasnickoj strukturi? (ne zanimaju me one firme opskurnih imena tipa silba participations)
Mislim da je to za dionicu izvanredno bitno, tako barem Bife kaze…..
BDTI 1956. Indexi duplo veći nego prošle godine, a dionica pada, to je očito moja sudbina da gdje god ja uđem netko automatski iskrcava veću količinu.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aN8uxYP5vf1M
Evo zanimljiv članak o tankerima(zaključak je da će vozarine ostati visoke radi cijena goriva)
BDTI 1956. Indexi duplo veći nego prošle godine, a dionica pada, to je očito moja sudbina da gdje god ja uđem netko automatski iskrcava veću količinu.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aN8uxYP5vf1M
Evo zanimljiv članak o tankerima(zaključak je da će vozarine ostati visoke radi cijena goriva)
Vozarine su veće jer su i troškovi prevoza veći jer je gorivo skuplje.Međutim ,postavlja se pitanje
dali su ove dvostruke vozarine dovoljne da se može dobro zaraditi u ovom biznisu.
U odnosu na prošlu godinu nafta je poskupila isto koliko i vozarina tj.duplo.Međutim to je samo dio
troškova.
Radna snaga je u pomorstvu skuplja nego lani ali dvadesetak posto,te s obzirom na
veće vozarine ovdje imamo od 80 % ekstraprofita od troškova radne snage.
Osiguranje je isto poskupilo ali samo u visini porasta vrijednosti brodova,a oni ne vrijede baš 100 % više nego lani.Dakle i tu se nešto zarađuje.
Amortizacija u TNPL se vodi po istoj tarifi od 10 % tj isto kao i lani,što praktično znaći da uz dvostruke vozarine firma zarađuje cjelokupnu prošlogodišnju amortizaciju kao
ekstra profit
Postoje i ostali troškovi koji su veći ali sve do 100% predstavlja ekstra profit.
Cjelokupna dobit se ostvaruje u US$ a i dolar je pao 15 %,ali su efekti porasta vozarina daleko veći
nego što utjeće pad dolara.
Neka mi oproste ozbiljni analitičari što na ovakav narodni naćin pokušavam objasniti vrijednost i
podcijenjenost ove dionice.
Dakle,TNPL u ovom trenutku zarađuje više nego lani,ima izvjesno bolji II Q nego lani,početak III Q
bolji nego lani,tanker Donat više,uskoro dolazi Dugi otok,a to je ukupno 335.000 DWT više nego
lani/recimo kao čitav JDPL ili ULPL/,a cijena je danas
3.400 ili 35% manja nego lani kada je bila 5.250.
3.616 ili 25% manji nego lani 4.800 Crobex.
Dakle,firma koja je u toku jedne godine zaradila preko 200 milijuna kuna tj preko 300 kn po dionici,
kojoj je s obzirom na porast flote znaćjno povećana vrijednost,koja ima ugovorenih novogradnji
od preko 300.000 DWT koje s obzirom na kretanje cijena predstavljaju zaradu koja se mjeri u stotinama milijuna US$ se trži po većem diskontu od pada Crobexa.Nije u žiži kažu fondmenađeri.
Istovremeno neko veliki izlazi kaže Živko.Možda je nekoga stisnuo margine coole,ili neki fond grca u
nelikvidnosti ili je možda netko izgubio nadu ,ali sigurno ne izlazi sa dobitkom jer je već tri godine
TNPL iznad 3.000 .Ali zato mi trebamo kupovati dok je ovako jeftino.
Ova dionica će u slijedećih mjesec dana donijeti i neku dividendu.Kažu 70 -100 kn.Tj 2-3 % na ulog
na mesec dana.Prošle godine godišnja skupština je održana koncem kolovoza.
ne vjerujem da netko veliki izlazi jer bi se to vidlo iz top10. na prethodnoj stranici imas stanje iz 2 mjeseca iz kojeg se vidi (usporedno s danas il -3t) da jedini veliki koji izlazi je PBZ koji je u zadnjih pet mjeseci prodao tek 200 dionica.
Osim toga zadnji "veliki" igrac u top10 826 dionica dok svi ostali (koji nisu u top10) drze oko 9000 dionica. U zadnjih pet mjeseci prodano je oko 6000 dionica. Uz to neki drugi veliki igraci su dosli u top10 tako da pretpostavljam da mali igraci prodaju. S obzirom da oni koji nisu u top10 imaju svaki max 800 dionica ovaj pritisak na prodaju jos nece doci kraju…
A i bojim se da bi visoke vozarine tek se mogle vidjeti u q3…. a oko toga kolko vozarine mogu preteći visoke troskove od visoke cijene nafte pokazuju vani tankeri koji su u ovom kvartalu dosegli ATH
vidim, nitko ne komentira.. no ja nisam postavio pitanje samo tako, i bilo je dobronamjerno. Znamo da Radio Mileva ne radi u slucaju TNPL, a iz nekih mojih saznanja vlasnicima puca prsluk za cijenu dionice… vi probajte saznati zasto.
sakai nisam skuzio sto znaci da im puca prsluk za cijenu dionice?
ako to znaci da upravu netko krivi zbog cijene dionice i treba ih kriviti ako q2 nebude dobar…. jer ako uprava sada nije ulovila vjetar onda netreba vise niti biti uprava
Evo da otvorimo temu na najvećega brodara u hrvata.
Tankerski biznis pokazuje vrlo veliku žilavost, cijene polovnih brodova su u konstantnom porastu bez obzira na novogradnju. Nažalost, uprava svojom nezainteresiranošću za vrijednost kompanije na burzi izgubila je primat najlikvidnijeg brodara. Trenutno je trgovina slaba (usp. ATPL) i ne odražava potencijal ove dionice. Mnogi mali investitori su se povukli nakon dosta slabih izvješća koji nisu odražavali stanje u tankerskim vozarinama.
Ovo je pod red.br 1 tj prvi post na portalu,dana Gospodnjeg 28.03.2006.
Kako bijaše na početku tako vazda vjeke vjekova .Amen!
Menađment,tj većinski vlasnik ostale dioničare tretiraju kao nužno zlo.TNPL je odličan brodar i loš
Radio Mileva.
Skrbnički računi banaka nisu osnovni računi,te dionice nisu njihovo vlasništvo već niza malih ulagača,te nije točan podatak da samo 9.000 dionica imaju mali ulagači već nekoliko puta više.
Međutim,kako većinski ima preko 85 % broj slobodnih dionica je oko 100.000 što omogućuje bilo
kojem institucionalnom investitoru da je ima u svom portfelju,te iako nije meta fondova to može biti.
Činjenica je da sve dionice u kojima nema fondova padaju više,padaju kontinuirano bet obzira na
profitabilnost firme.
Sa aspekta pomorstva TNPL je lider,ali sa aspekta komunikacije sa tržištem: Sjedi 1/jedan/ !
Slažem se s Vama kolega lopina al di je rješenje, ako FI ne pogura ovu dionicu ( očekujemo da će bit jako dobro) što mdrugo može.
Pozdrav
Evo da otvorimo temu na najvećega brodara u hrvata.
Tankerski biznis pokazuje vrlo veliku žilavost, cijene polovnih brodova su u konstantnom porastu bez obzira na novogradnju. Nažalost, uprava svojom nezainteresiranošću za vrijednost kompanije na burzi izgubila je primat najlikvidnijeg brodara. Trenutno je trgovina slaba (usp. ATPL) i ne odražava potencijal ove dionice. Mnogi mali investitori su se povukli nakon dosta slabih izvješća koji nisu odražavali stanje u tankerskim vozarinama.
Ovo je pod red.br 1 tj prvi post na portalu,dana Gospodnjeg 28.03.2006.
Kako bijaše na početku tako vazda vjeke vjekova .Amen!
Menađment,tj većinski vlasnik ostale dioničare tretiraju kao nužno zlo.TNPL je odličan brodar i loš
Radio Mileva.
Skrbnički računi banaka nisu osnovni računi,te dionice nisu njihovo vlasništvo već niza malih ulagača,te nije točan podatak da samo 9.000 dionica imaju mali ulagači već nekoliko puta više.
Međutim,kako većinski ima preko 85 % broj slobodnih dionica je oko 100.000 što omogućuje bilo
kojem institucionalnom investitoru da je ima u svom portfelju,te iako nije meta fondova to može biti.
Činjenica je da sve dionice u kojima nema fondova padaju više,padaju kontinuirano bet obzira na
profitabilnost firme.
Sa aspekta pomorstva TNPL je lider,ali sa aspekta komunikacije sa tržištem: Sjedi 1/jedan/ !
[/quote]
hvala na ispravku mog netocnog navoda… [thumbsup]
mozda sam se krvi izrazio ali htio sam reci da voi mali iza skrb. racuna u top10 se nisu pretumbavali osim PBZovog
Evo jos dva zanimljiva grafa iz kojih se vidi kako prihodi i BDTI imaju jasnu vezu dok kod dobiti i BDTI to nije tako… znaci q2 ce zaista ovisiti, kako kolega lopina kaze o rashodovnoj strani, odnosno da li ce veci prihodi zbog veceg bdti-a biti dovoljni da porastu vise od povećanja rashoda zbog vecih cijena nafte