To sam ja donio nesreću jer u koju ja god uđem dionicu ona odmah počne padati ili se netko iskrcava.
Ušao u JDPl pa se Floričić i Hypo nekoliko mjeseci iskrcavali, pa ušao u ATPL tamo početkom godine isto tako se netko snažno iskrcavao tjednima, pa KORF-prodavala Splitska banka radi brokera Societe Generale, a evo sad netko izlazi iz TNPL (skriveni na 3520) a pošto dionica nije nešto likvidna ko zna koliko će trajati.
Pozdrav
Za daytradera to se zove nesreća,a za strpljivog ulagača,a u slućaju TNPL treba dočekati FI IH ,
a naročito FI 2008 .i stalno dokupljivati.I normalno uvjek biti na prodaji na cijeni koja nas
zadovoljava.Jednom sve dođe na svoje.Bitno je da firma dobro posluje i ovo je dobra prilika
za zaradu.Ja stalno dokupljujem još od 5.800,tako da sam portemetio portfelj jer sam previše izložen.Ovaj pad toliko dugo traje ,a naročito frustrira kada
sve raste ,a TNPL ni makac.Jučer pad,a danas stagnacija.
Što se tiće ovog skrivenog naloga 3.520 ćini mi se kao da netko namjerno prodaje
jeftinije.Današnji dan je bio idealan za izaći na većoj razini.E da netko tko prodaje da bi prodao
što jeftinije u to ne vjerujem.A da netko prodaje na skrivenom nalogu 25 /potencijalno 250 kom/
kao budala nije vjerojatno.Ako je fond oni znaju kako se prodaje skuplje,a individualni ulagač
bi nešto pokušao da privuće kupnju.
Mislim,da se ipak radi o klasičnom zaustavljanju rasta,pokušaju trgovanja na nižim razinama i
pripremi za veći ulazak na nižim razinama.Ili se institucionalnim/fondovskim/dionicama zaustavja
rast radi individualne kupnje inseidera.
Kada se ekipa nakrca slijedi žestoki rast i čak i prije kvartalnog izvještaja.
Sadašnja kupnja dionica donosi i pravo na dividendu i predstavlja idealan trenutak za ulazak.
I zato ću se dodatno izložiti pa makar TNPL postane jedina dionica u mom portfelju.
jos malo korisnih informacija
Worldscale points are a percentage of a nominal rate, or flat rate, for more than 320,000 specific routes. Flat rates for every voyage, quoted in U.S. dollars a ton, are revised annually by the Worldscale Association in London to reflect changing fuel costs, port tariffs and exchange rates.
Hire Rates
Each flat-rate assessment gives owners and oil companies a starting point for negotiating hire rates without having to calculate the value of each deal from scratch.
At 234.06 Worldscale points, owners of double-hulled very large crude carriers, or VLCCs, can earn about $191,342 a day on a 39-day round trip from Saudi Arabia to South Korea, based on a formula by R.S. Platou, an Oslo-based shipbroker, and Bloomberg marine-fuel prices.
Frontline Ltd., the world’s biggest VLCC operator, said May 22 it needs $31,500 a day to break even on each of its supertankers.
i jos jedna korisna stranica za konverter ws u dolare (upisi ws u kolonu ws)… jel bi netko mogao reci nesto o kolonama u tablici kaj znace
zaboravio staviti stranicu
http://reports.platou.com/wc2/
i jos malo za usporediti tko kupuje a tko prodaje
STANJE 22.2.2008.
TANKERSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA TNPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 17.075 2,73 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.530 1,68 Skrb. račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 10.462 1,67 Skrb. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 2.815 0,45 Skrb. račun
6. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.658 0,26 Skrb. račun
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.540 0,25 Skrb. račun
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 994 0,16 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 860 0,14 Skrb. račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 804 0,13 Skrb. račun
Ukupno: 90,33
a stanje 10.7.2008.
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 17.081 2,73 Osnovni račun
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 10.807 1,73 Skrb. račun
4. PBZ D.D. 10.321 1,65 Skrb. račun
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.748 0,60 Skrb. račun
6. NAVA BANKA D.D. ZAGREB 1.472 0,23 Osnovni račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.340 0,21 Skrb. račun
8. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./ALLIANZ ZB D.O.O. ZA AZ OBVEZNI MIROVINSKI FOND 1.085 0,17 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D. 834 0,13 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 833 0,13 Skrb. račun
Ukupno: 90,46
i jos jedan zgodan graf vozarina od 2003- da ljudi vide zasto analiticari BDTI u 2008 zovu super-ciklus
ljepo se vidi sezonalnost tijekom zime (puna vertikalna linija 1.1.) te strukturna promjene ove godine (crtkana vertikalna linija oznacava danasnji dan u proslosti)
i jos jedan zgodan graf vozarina od 2003- da ljudi vide zasto analiticari BDTI u 2008 zovu super-ciklus
ljepo se vidi sezonalnost tijekom zime (puna vertikalna linija 1.1.) te strukturna promjene ove godine (crtkana vertikalna linija oznacava danasnji dan u proslosti)
The Styks ,Vi ste se nekome dobro zamjerili.Dobijate ocjenu jedan ,a ja vam pokušavam dati 100
punti zbog truda i korisnih informacija ,ali svoja prava sam potrošio ranije.Velika Vam hvala
jer se dobro ne snalazim u informatici i za mene je ovo izuzetno korisno.Molio bih neobjektivne
da se suzdrže od ocjenjivanja.Ako ste na kupnji mogu vas i razumijeti,ali ipak bi trebali poštivati
tuđi trud.
Više vrijedi jedna slika nego tisuću riječi.Ovakva dva vrha kao na kraju 2.007g i u 2.008. nismo
vidjeli od 2.005.,a najveća dolina je bila 2.007,a TNPL je tada sa manjom flotom ostvarila dobit od
346 kn podionici te se i na tu katastrofalnu godinu trži na točno P/E 10.
A ove godine će očito biti i daleko manje ukoliko ne dođe dio prasta cijene dionice.Već u prvom kvartalu dobit po dionici je bila 114 kn,a vozarine i dalje rastu.
Kolega Lopina pa i sami mozete vidjeti koliko na cijelom forumu ima kvalitetne rasprave tako da mi ocjene ne znace nista… ocjene vise govore o onima koji ih daju… a i to je problem moderatora koji jesu uveli ocjenu moderatora koja bi trebala odrazavati "pravu" pcjenu postova ali ona slabo funkcioniora
A i vise mi znaci Vas post zahvale na trudu nego ocjene ljudi koji su trebali slusati svoje roditelje kad su im govorili da je ulaganje u dionice rizicno
Svejedno, moju postovi su ovdje da potaknu raspravu a ne da se ocjenjuju
Komentar danasnjeg BDT marketa
Although we saw a AG/EAST fixture at 225ws for a double hull, NITC vessel, we believe that the market has hit the bottom and that we are expecting charterers to trip over themselves next week and force rates back up. AG/West 140ws which is a more bullish number.
As per yesterday – all the ingridients are there for a bullish rates will owners hold out and take advantage of rates remains to be seen – WAF/USAC we call 235-237ws and looking.