Uf ne bu dobro.Ali za koga.U istom poslu Frontlaine od nove godine raste 26 %,a TNPL pada sa 7.100 na točno 50 % vrijednosti tj na 3.550.Stvarno neko bu naj…..
Bilo bi normalono da Frontlaine malo posklizne,TNPL malo naraste i da se nađu na pola puta.A prostora za usaglašavanje ima jer je razlika 126:50 nevjerojatnih 2,52 puta,tj Frontlaine je u odnosu na TNPL u ovih zadnjih šest mjeseci napravio razliku u cijeni od nevjerovatnih 152 %.Ovo jec samo dokaz koliko burza može biti nepredvidljiva i kako se popularnost visoko nagrađuje.
Na žalost naša TNPL nije popularna,ali će postasti popularna kada poskupi.A tada bi mogla postati
i preskupa.
Rezime članka je ako sve drugo ode kvragu, otici ce i tankeri [lol]
Komentiram THE STYKSA i njegov:Uf nebu dobro
Engleski ne razumijem,ali ipak sam uspio nekako shvatiti da se ovdje spominju najveći tankeri kojih
TNPL nema u svojoj floti.
Za drugo polugodište 2008 očekuje se da će vozarine biti niže do 15 % nego u prvom polugodištu.
Prosijek BDTI za prvih šest mjeseci je 1539 ,te bi uz pad od 15 % u drugoj polovici godine trebao iznositi 1.308.Međutim,
i danas je BDTI pozitivan i imamo porast indeksa od o,31% i iznosi 1.933 punata.
Inaće je uobičajeno da u ovom razdoblju BDTI pada tako da je lani pao na niskih 800 punata u kolovozu.Čak,ako se prognoze i potvrde te BDTI padne prosječno za 15 % te vozarine bi bile veće
za cca 40% nego lani.U tom razdoblju TNPL je imala cijenu od 6.000 do 8.000,a sada su vozarine
veće,a u međuvremenu su sklopljeni povoljniji TCT za prodove kojima su isticali stari ugovori i koji
zarađuju po novim povoljnijim ugvorima.I laiku je jasno da nakon odličnog prvog kvartala možemo
očekivati još bolji drugi,treći je krenuo fenomenalno jer su vozarine i dalje visoke.
Flota se povećava za dva giganta od 167.000 DWT ,jedan u kolovozu,jedan u listopadu.
Stvarno ne bu dobro ako ne budete u ovom dionici kada se sve ovo bude potvrdilo kroz FI kvartalne,a
i godišnji FI,a cijena se vrati na 6.000 do 8.000 ali na temelj rezultata,a ne špekulacija.
Komentiram THE STYKSA i njegov:Uf nebu dobro
Engleski ne razumijem,ali ipak sam uspio nekako shvatiti da se ovdje spominju najveći tankeri kojih
TNPL nema u svojoj floti.
Za drugo polugodište 2008 očekuje se da će vozarine biti niže do 15 % nego u prvom polugodištu.
Prosijek BDTI za prvih šest mjeseci je 1539 ,te bi uz pad od 15 % u drugoj polovici godine trebao iznositi 1.308.Međutim,
i danas je BDTI pozitivan i imamo porast indeksa od o,31% i iznosi 1.933 punata.
Inaće je uobičajeno da u ovom razdoblju BDTI pada tako da je lani pao na niskih 800 punata u kolovozu.Čak,ako se prognoze i potvrde te BDTI padne prosječno za 15 % te vozarine bi bile veće
za cca 40% nego lani.U tom razdoblju TNPL je imala cijenu od 6.000 do 8.000,a sada su vozarine
veće,a u međuvremenu su sklopljeni povoljniji TCT za prodove kojima su isticali stari ugovori i koji
zarađuju po novim povoljnijim ugvorima.I laiku je jasno da nakon odličnog prvog kvartala možemo
očekivati još bolji drugi,treći je krenuo fenomenalno jer su vozarine i dalje visoke.
Flota se povećava za dva giganta od 167.000 DWT ,jedan u kolovozu,jedan u listopadu.
Stvarno ne bu dobro ako ne budete u ovom dionici kada se sve ovo bude potvrdilo kroz FI kvartalne,a
i godišnji FI,a cijena se vrati na 6.000 do 8.000 ali na temelj rezultata,a ne špekulacija.
[/quote]
htio sam reci da nebu tako bajno s vozarinama u drugom djelu godine kao do sada i nista vise…
ja sam htio reći da ne vjerujem tome članku, jer IMHO nafta će pasti, a tada će se demand povećati, pa će i vozarine ostati visoko.
ja sam htio reći da ne vjerujem tome članku, jer IMHO nafta će pasti, a tada će se demand povećati, pa će i vozarine ostati visoko.
Prošle godine na današnji dan BDTI je bio 1.057 a danas 1.924 tj za 82 % veće i za 7% veći od
prosjeka odličnih vozarina IH 2008.Ovo su toliko visoke vozarine da i eventualni sezonski pad ne može
bitno smanjiti prihode prihode.Dapaće,i treći kvartal će biti odličan.Mogućnost pada vozarina u
brodarstvu je uvijek moguća,ali ako firma posluje na TCT,a TNPL uglavnom tako posluje pad ili
rast vozarina ne djeluje trenutno nego sa odgodom.Kako su tankerske vozaine visoke već od
prosinca 2007.možemo reći da je ovo za TNPL razdoblje prosperiteta sa izvrsnim prihodima,sada a i
u slijedećih šest mjeseci.
Ekipa, evo i mene od danas u TNPL. Već je duže pratim i nisam se nadao da ću imati prilike kupovati po ovoj cijeni, ali posrećilo mi se. Gledao sam cijene TNPL u prošlosti, ona se po ovim cijenama tržila pred dvije godine što je smiješno za ovakvu firmu. Ako mi ne prođu nalozi za kupnju na drugim dionicama, podebljat ću još malo TNPL. Kad obično izbace izvješće na ZSE?
Vidi, vidi, naša TNPL se dobro drži: 0,05% u plusu uz rast crobexa od 3,5%. NIje loše!
Za krepati…
Nažalost netko izlazi van, moje nade leže u 2q izvješću, nadam se da će biti kakvo očekujem.
7-8 dionica su volatilne na zse, ostale stoje ili padaju.
To sam ja donio nesreću jer u koju ja god uđem dionicu ona odmah počne padati ili se netko iskrcava.
Ušao u JDPl pa se Floričić i Hypo nekoliko mjeseci iskrcavali, pa ušao u ATPL tamo početkom godine isto tako se netko snažno iskrcavao tjednima, pa KORF-prodavala Splitska banka radi brokera Societe Generale, a evo sad netko izlazi iz TNPL (skriveni na 3520) a pošto dionica nije nešto likvidna ko zna koliko će trajati.
Pozdrav
Mrzli a kaj kazes onda na ovu analizu
http://download.hellenicshippingnews.com/pdf/mcq/2008%20Hurricane%20Season%5B1%5D.pdf