Pa u sadašnjoj situaciji to i nije loše za nas koji dokupljujemo,jer kada bi sve bilo idealno bilo bi
puno skuplje.To sam komentirao na ATPL da svaki naš brodar treba biti diskontiran s obzirom
da kotiraju na ZSE,a da svaki zaslužuje dodatni diskont s obzirom na odnos prema svojim
dioničarima,kao i na informacije bitne za poslovanje firme.
ATPL diskont 10% dobar brodar i dobar odnos prema dioničarima
TNPL diskont 20% dobar brodar i loš odnos prema dioničarima
ULPL diskont 15 % dobar brodar ,dobar odnos prema dioničarima ali puno špekulacija
LPLH diskont 30 % dobar brodar,FI nejasni s obzirom na manjinske interese,mutan memađment
JDPL sve što je državno je ničije i s njima treba imati posla samo oni koji su blizu oltara
[/quote]
Obzirom da je sadasnji diskont od cca 45-50 % najbolje se pritajiti i lagano dokupljivati. Ima li novosti po pitanju dividende za 2007? Kakva su ocekivanja za Q2?
Sa sadašnjim danom sam izračunao da je prosječan BDTI index za II Q 2008 1.800,a u I Q je bio
1.277 tj 41 % viši.
Dolar je u II Q završio na nešto većoj razini nego na kraju I Q 2.008 što znaći da utjecaj tećaja može biti pozitivan na rast dobiti.
Nafta je poskupila te može utjecati na povećanje troškova,ali sigurno manje nego što je efekt
povećanja vozarina od 41 %.
Dakle,mislim da dobit može biti za preko 20 % veća nego u I Q i s obzirom da je bila 72 mil realno bi
bilo očekivati,da bi trebala biti barem 90 mil,što bi trebalo biti preko 140 kn po dionici,tj u IH
nešto preko 250 kn samo iz prevoza.
Ukljućivanem Dugog otoka treći kvartal još i bolje,a to je već izvjesno jer su vozarine iako sezonski u pada još uvijek visoke i na najvećim nivoima u zadnjih nekoliko godina.
A sa dolaskom još jednog tankera i izlaskom Donata iz relativnom nepovoljnog čartera /prema gosp.Sakaiu 37.500 $ dnevno na god. dana/što je bila dobra cijena tada,a sada je preko 50 % veća,
IV Q 2008 bi mogao biti fantastičan.
Futuresi su izvrsni i očekuje se dalje visoke vozatine te bi za II H trebali imati veću dobit po dionici.i to baren 350 kn po dionici.tj na godišnjem nivou barem 600 kn.
Ove informacije neka vam ne budu poziv za kupnju ili ćuvanje ovih dionica,jer moram priznati da
sam već kao neiskusan investitor doživio ugodana ,ali i neugodna iznenađenja,naročito sa brodarima.
Lopina, ajd nemoj hebat s tim g. Sakaiem [wink].
Ja ovu dionicu nemam, nikad je nisam niti imao, drago mi je ako mogu pomoci. Inace, mala kritika dionicarima TNPL. Naime, nitko ne prati sto se dogadja sa bulkerima narucenima u Kini.
Ovlas pregledavsi nasao sam ove narudzbe, ali buduci da ne pratim pomno TNPL ne znam jesu li i dalje sve narudzbe aktualne i ako jesu u kojem su stadiju…
27 Jun 17 Jun North Africa Mediterranean 80000 ws 255 MORGAN STANLEY ( Frankopan)
26 May 20 May North Africa European Med 80000 rnr SARRAS ( Petar Zrinski )
04 Jun 28 May North Africa Mediterranean 100000 ws 280 EXXON MOBIL ( SALI)
Evo malo podataka, jel netko zna što znači rnr
Evo malo podataka, jel netko zna što znači rnr
rock and roll?
27 Jun 17 Jun North Africa Mediterranean 80000 ws 255 MORGAN STANLEY ( Frankopan)
26 May 20 May North Africa European Med 80000 rnr SARRAS ( Petar Zrinski )
04 Jun 28 May North Africa Mediterranean 100000 ws 280 EXXON MOBIL ( SALI)
Evo malo podataka, jel netko zna što znači rnr
Rest and relaxation
NEW ORDERS –
Bulk Carrier Sector
Units Dwt Shipyard
Reported
Price Owner/ Manager Delivery Date
2 38.000 JIANGSU EASTERN SHIPYARD $ M 29,0 TANKERSKA PLOVIDBA 2008
Da li netko zna koliko kasne ova dva handymaxa ?
bilo bi dobro naci rate-ove istih brodova prosle godine tak da se vidi ima li razlike
16 Oct 05 Oct North Africa North Africa 80000 ws 95 SAMIR
24 Apr 13 Apr North Africa Mediterranean 80000 ws 115 CNR
Evo 2007 za Frankopan
01 May 26 Apr Mediterranean Mediterranean 80000 ws 138 CSSA
2007 SALI
problem je u tome što mislim da ws nije jednak za 2007 i 2008
[angry]
Jeste bacili oko na članak lijevo " Pravo vrijeme za brodare"
Svaki dolazak naftne krize povećava potražnju za naftom, a zbog toga cijene vozarina tankera lete u nebo
Svaka dosadašnja naftna kriza dobro je došla svakom velikom brodovlasniku tankera jer je dizala cijene vozarina tog energenta, a napetosti oko iranskog nuklearnog programa mogle bi ponoviti naftnu krizu koje se u povijesti pojavljuju periodično. Osim toga, današnje svjetsko brodarstvo doživljava malu renesansu jer Kina i Indija za svoj gospodarski rast zahtijevaju sve veće količine ruda i nafte. Dok je prije godinu dana situacija na tržištu što se tiče rasutog tereta bila zadovoljavajuća, za tankersko se to nije moglo tvrditi, jer su cijene vozarina bile premale u odnosu na one za suhi teret. Situacija se u zadnje vrijeme počela mijenjati. Primjerice, početkom ožujka cijena vozarine tankera tipa Aframax u Mediteranu iznosila je 100 tisuća dolara, a samo tjedan dana kasnije ona je iznosila 129 tisuća dolara.
ovo je samo mali dio
Pa kolega Zmrklicu, ovo je hvale vrijedan podatak. Narudzba od 29 mil usd po komadu, a danas se cijene krecu nesto vise od 40 mil usd za novogradnju i to nesto manju (36.000 dwt).
Dobar posao, u stilu Atlantske plovidbe. Jos samo da je znati u kojem su stadiju razvoja….
Jeste bacili oko na članak lijevo " Pravo vrijeme za brodare"
Svaki dolazak naftne krize povećava potražnju za naftom, a zbog toga cijene vozarina tankera lete u nebo
Svaka dosadašnja naftna kriza dobro je došla svakom velikom brodovlasniku tankera jer je dizala cijene vozarina tog energenta, a napetosti oko iranskog nuklearnog programa mogle bi ponoviti naftnu krizu koje se u povijesti pojavljuju periodično. Osim toga, današnje svjetsko brodarstvo doživljava malu renesansu jer Kina i Indija za svoj gospodarski rast zahtijevaju sve veće količine ruda i nafte. Dok je prije godinu dana situacija na tržištu što se tiče rasutog tereta bila zadovoljavajuća, za tankersko se to nije moglo tvrditi, jer su cijene vozarina bile premale u odnosu na one za suhi teret. Situacija se u zadnje vrijeme počela mijenjati. Primjerice, početkom ožujka cijena vozarine tankera tipa Aframax u Mediteranu iznosila je 100 tisuća dolara, a samo tjedan dana kasnije ona je iznosila 129 tisuća dolara.
ovo je samo mali dio
Ovo stoji ali i nazalost ovo
July 01, 2008 11:25 AM
The first half of 2008 has most likely been the best in 35 years for the commodity market; however, analysts expect the market will come down soon as the high prices for crude oil and other commodities may reduce demand while at the same time producers are increasing supply. -bmti.de