Ulovio 10 kom po 3650 ja zadovoljan
Svaka čast kolega, da imam još keša i ja bi učinio isto.
Izgleda da je neki fond manager vidio da je jučer BDTI indeks pao pa prodaje. Za jedno tjedan dana, kad shvati da zbog poskupljenja željeza brodovi Tankerske vrijede barem 20% više nego prije par dana, možda opet krene u kupnju, ako ne bude previše skeptičan.
Mislim da nije fond manager,već se vjerovatno radi o malim ulagačima koji su na temelju pada BDTI
od 1% tom padu dali veću težinu nego rastu od 18 % u zadnje dvije sedmice.Sentiment tržišta je
vrlo loš,ali znalci kao vi i Indijanac znate kada ići u šoping.Ja sam prošao na nešto preko3.700 ,jer nisam vjerovao da može niže,a imao sam nalog i na 3.600.Neka se nađe.
Ovakvo ponašanje ulagača nema veze sa zdravim razumom,s obzirom da vrijednost brodova raste jer
željezo i čelik idu nebu pod oblake.
A ugovorene novogradnje vrijede daleko više,naročito ako su uplaćene prve tranše za materijal.
Ako netko zna informaciju neka podijeli sa nama.
Unaprijed hvala.
Čudno trgovanje, neko je zelio van pod svaku cijenu, svaka čast ko je kupovao. Nadajmo se da će 2q biti dobar, te da će to onda tržište evaluirati.
Čudno trgovanje, neko je zelio van pod svaku cijenu, svaka čast ko je kupovao. Nadajmo se da će 2q biti dobar, te da će to onda tržište evaluirati.
Drugi kvartal je završio.I prema visini BDTI indeksa trebao bi biti izvrstan,sa većom dobiti po dionici
nego u prvom kvartalu.
Malo sam se poigrao brojevima .Prosječna visina BDTI indeksa za :
IV Q 2007 1.244
I Q 2008 1.277
II Q 2008 1.780 /od 1.4 do 20.6/
S obzirom da je i nakon današnjeg pada današnji BDTI indeks 2.043 ovaj prosjek od 1.780 će biti
sigurno nešto veći. Dakle,možemo očekivati veću dobit nego u prvom kvartalu.
Interesantno je da iako je u IQ 2008 prosječni indeks identičan onom iz IV Q 2007,tj veći za samo
2,65% da je u prvom kvartalu ostvarena dobit od 72 mil. ,a u IV Q 2007.je ostvaren gubitak.
Taj gubitak se dogodio zbog očajno niskih vozarina u toku cijele 2007,a u III Q i djelomično IV Q
su bile i na 800 punti,a što uz ovako slabi dolar tu 2007.stavlja u najlošiju godinu za tankere u
zadnjih pet šest godina.
Današnji BDTI od 2.o43 u odnosu na 1.o52 lani je veći za 92%.
Kako BDTI djeluje kratkoročno,ali ima i dugoročni efekt i III Q 2.008 će biti izvrstan,jer je većina
poslova sklopljena po ovim visokim cijenama.Lani je svaki izlazak iz TCT bilo kojeg broda bio
loš posao,a sada je to lutrija.
A uključivanje Dugog otoka u kolovozu,uz pomoć FI IIQ 2008.će biti jaki okidač,iako mislim da će se
ovaj tromi gigant ranije probuditi.
To je i moja računica da bi trebao 2q biti oko 100 miliona kuna. Ali čini se da do objave neće imati efekta, a nažalost uprava se ne ponaša kao uprava ATPL, koja stiti koliko može svoje dioničare.
To je i moja računica da bi trebao 2q biti oko 100 miliona kuna. Ali čini se da do objave neće imati efekta, a nažalost uprava se ne ponaša kao uprava ATPL, koja stiti koliko može svoje dioničare.
Pa u sadašnjoj situaciji to i nije loše za nas koji dokupljujemo,jer kada bi sve bilo idealno bilo bi
puno skuplje.To sam komentirao na ATPL da svaki naš brodar treba biti diskontiran s obzirom
da kotiraju na ZSE,a da svaki zaslužuje dodatni diskont s obzirom na odnos prema svojim
dioničarima,kao i na informacije bitne za poslovanje firme.
ATPL diskont 10% dobar brodar i dobar odnos prema dioničarima
TNPL diskont 20% dobar brodar i loš odnos prema dioničarima
ULPL diskont 15 % dobar brodar ,dobar odnos prema dioničarima ali puno špekulacija
LPLH diskont 30 % dobar brodar,FI nejasni s obzirom na manjinske interese,mutan memađment
JDPL sve što je državno je ničije i s njima treba imati posla samo oni koji su blizu oltara
To je i moja računica da bi trebao 2q biti oko 100 miliona kuna. Ali čini se da do objave neće imati efekta, a nažalost uprava se ne ponaša kao uprava ATPL, koja stiti koliko može svoje dioničare.
Pa u sadašnjoj situaciji to i nije loše za nas koji dokupljujemo,jer kada bi sve bilo idealno bilo bi
puno skuplje.To sam komentirao na ATPL da svaki naš brodar treba biti diskontiran s obzirom
da kotiraju na ZSE,a da svaki zaslužuje dodatni diskont s obzirom na odnos prema svojim
dioničarima,kao i na informacije bitne za poslovanje firme.
ATPL diskont 10% dobar brodar i dobar odnos prema dioničarima
TNPL diskont 20% dobar brodar i loš odnos prema dioničarima
ULPL diskont 15 % dobar brodar ,dobar odnos prema dioničarima ali puno špekulacija
LPLH diskont 30 % dobar brodar,FI nejasni s obzirom na manjinske interese,mutan memađment
JDPL sve što je državno je ničije i s njima treba imati posla samo oni koji su blizu oltara
[/quote]
Napomenuo bih da se ovaj diskont odnosi ne na sadašnje cijene ,već na fair cijenu dionice,u usporedbi sa sličnim kompanijama u svijetu. Negdje je taj diskont i puno veći.
To je i moja računica da bi trebao 2q biti oko 100 miliona kuna. Ali čini se da do objave neće imati efekta, a nažalost uprava se ne ponaša kao uprava ATPL, koja stiti koliko može svoje dioničare.
Pa u sadašnjoj situaciji to i nije loše za nas koji dokupljujemo,jer kada bi sve bilo idealno bilo bi
puno skuplje.To sam komentirao na ATPL da svaki naš brodar treba biti diskontiran s obzirom
da kotiraju na ZSE,a da svaki zaslužuje dodatni diskont s obzirom na odnos prema svojim
dioničarima,kao i na informacije bitne za poslovanje firme.
ATPL diskont 10% dobar brodar i dobar odnos prema dioničarima
TNPL diskont 20% dobar brodar i loš odnos prema dioničarima
ULPL diskont 15 % dobar brodar ,dobar odnos prema dioničarima ali puno špekulacija
LPLH diskont 30 % dobar brodar,FI nejasni s obzirom na manjinske interese,mutan memađment
JDPL sve što je državno je ničije i s njima treba imati posla samo oni koji su blizu oltara
[/quote]
Obzirom da je sadasnji diskont od cca 45-50 % najbolje se pritajiti i lagano dokupljivati. Ima li novosti po pitanju dividende za 2007? Kakva su ocekivanja za Q2?