TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Daj Derby pliz koju riječ o zaradama u posljednjem mjesecu tankera TNPL koje sam jucer postao[thumbsup]
Dobrodosao natrag na forum

Derby kako misliš za prošlu godinu?

Imam fantomske dionice


Međutim, velika je razlika između 1 mil. i 200.000 barela dnevno, a upitno je da li šeici fizički već u 7 mjesecu kako najavljuju mogu za ovoliko povećati proizvodnju.


Saudijci su 4. koji povećavaju isporuke. Prije njih to su učinili Iranci, Libijci i Iračani tako da se zbrojom dolazi do 1 milijun barela.

[/quote]


Međutim, velika je razlika između 1 mil. i 200.000 barela dnevno, a upitno je da li šeici fizički već u 7 mjesecu kako najavljuju mogu za ovoliko povećati proizvodnju.


Saudijci su 4. koji povećavaju isporuke. Prije njih to su učinili Iranci, Libijci i Iračani tako da se zbrojom dolazi do 1 milijun barela.

[/quote]

Ni meni matematika nije jača strana, ali ovako odokativno kratak si za 200.000.

Dio ovoga što spominješ su stare vijesti uračunate u trenutni svjetski output od 87 mil. b/d., a glede Iranaca, isti nisu povećavali nego smanjili output za 200.000 barela tamo prije petog mjeseca kad su Saudijci proizvodnju povećali za 300.000 b/d.

Ako pratiš TNPL sjeti se VLCC-a zakupljenih od strane Iranaca za storage.


Zanimljiva rasprava na ovoj temi…Samo tako naprijed…Biti ce jos zanimljivije kad izadje Q2…Bio sam u Zadru u utorak…Kalelarga prica o super rezultatima i o 110 kuna dividendi za proslu godinu…Samo prenosim.

Prije pet šest mjeseci ste tvrdili da TNPL nema budućnosti, jer prema tadašnjim vozarinama /bdti/
ne može ostvariti nikakvu dobit.Odjednom visoka dividenda i velika zarada.Moje mišljenje je da nebi smjela biti ispod 90 miliona u ovom kvartalu,a uključivanjem dva nova tankera do kraja godine više od 400 mil.100 mil suha flota+ 300 mil tankeri. a to bi trebalo biti oko 600 kn po dionici.
Eventualna prodaja brodova bi bila ekstra profit.

U svakom slućaju vi znate bolje. Molio bi vašu procjenu.

13th June 2008 – Mexican Wave

In 2007, Mexico was the world’s 6th largest oil producer with nearly 3,5M b/d (3.1 crude oil plus 0.4 natural gas liquids). However, production is in decline and was 5.5% lower than in 2006. The latest figures published by the state oil company Pemex show Mexican crude oil production fell to 2.8M b/d in April this year, 0.4 million b/d lower than 12 months ago and the lowest monthly level since October 1999. Crude production for the period Jan-Apr averaged 2.9M b/d, down 9% on the corresponding period last year. Some officials predict that Mexico’s crude oil production will fall to as low as 2.6M b/d by the end of the year. Mexico is presently the third largest supplier of oil to the US, but lower export volumes could mean that the US will need to source more crude from other regions, in particular West Africa and the Middle East. At the same time Mexico’s domestic crude demand continues to increase to such an extent that they are in danger of becoming a net importer of oil. The latest data emphasises the increasing difficulties faced by Pemex, which has long suffered from constraints on investment for exploration and improvements to the existing fields. This is highlighted by the decline in production from Cantarell, one of the countries largest complexes which now accounts for less than 40% of Mexico’s daily output compared to 60% in 2004. Mexico’s constitution prevents the country from entering into joint-venture contracts with third parties but relies on oil revenue to provide 40% of the total government income. Certainly the government must be aware of ‘missed’ revenue opportunities with the present oil spike.


..Bio sam u Zadru u utorak…Kalelarga prica o super rezultatima i o 110 kuna dividendi za proslu godinu…Samo prenosim.

To je vjerojatno onaj dio Kalelarge kod Sv. Lovre. Dio Kalelarge pokraj Donata prica o dividendi od 50 kn.

I ja samo prenosim.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aZVx6mOnel_E&refer=home

Tu se ne zna ko pije ko plaća, posvadili se u OPEC-u



..Bio sam u Zadru u utorak…Kalelarga prica o super rezultatima i o 110 kuna dividendi za proslu godinu…Samo prenosim.

To je vjerojatno onaj dio Kalelarge kod Sv. Lovre. Dio Kalelarge pokraj Donata prica o dividendi od 50 kn.

I ja samo prenosim.

[/quote]
I ja sam bio u Zadru,kod LP 33 kažu dividenda 76,45 kn, FI ludnica, lako moguće i dokap zbog kupnje jedne marine [wink]

Svakim padom burze ,sve više ulažem u znanje, iščekivajući onaj dan koji će mi donijeti godine veselja... ;)

Inace, Zmrklic je postao jednu info, o aframaxima na spotu. Cinjenica je da je Mustac izjavio da je pola flote na spotu. Iako ne mozemo biti siguran je li mislio na tankerski dio flote ili ukupan (ukljucujuci i bulkere) logika kaze da su aframaxi (barem dio njih) na spotu.

Naime, najveci brodovi TNPL imaju i jace motore koji po sluzbenim specifikacijama trose 3 tone goriva po satu (pri max opterecenju) tako da su se vjerojatno odlucili na spot dati manje brodove koji manje i trose.

MMStanicu, u kojem dijelu Zadra je taj LP?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=akNrdSRvoZ2I&refer=home

Evo dalje Arabija i Kuvajt će povećati proizvodnju, bune se Iran Libija i Venezuela, ko bi reko.

@ topalov

Od kud si izvukao podatak da su vozarine za Aframaxe 80.000$ po danu?

80000 je količina tereta, a 300ws je spot vozarina ja bi reko

Vessel LoadQty Layday Lport DPort Rate Charterer
PETAR ZRINSKI 80 000 23.05.2008 LIBYA MED WS 300 TAMOIL

Vessel LoadQty Layday Lport DPort Rate Charterer
DALMACIJA 80 000 23.05.2008 LIBYA ITALY WS 300 ENI

E sad, da li netko zna 300ws koliko je to dolara ?


@ topalov

Od kud si izvukao podatak da su vozarine za Aframaxe 80.000$ po danu?

80000 je količina tereta, a 300ws je spot vozarina ja bi reko

Vessel LoadQty Layday Lport DPort Rate Charterer
PETAR ZRINSKI 80 000 23.05.2008 LIBYA MED WS 300 TAMOIL

Vessel LoadQty Layday Lport DPort Rate Charterer
DALMACIJA 80 000 23.05.2008 LIBYA ITALY WS 300 ENI

E sad, da li netko zna 300ws koliko je to dolara ?

80 000 $ je točan podatak.
300 worldscale je više od 75000$

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

New Report

Close