Evo BDTI na 2027, a svjetske tankerske kompanije rastu dok bulkeri padaju mislim da smo do kraja tjedna na 5000, kako kaže Derby
Ne rastu baš nešto. Ubrzo će i oni za bulkerima u crveno. [embarass]
Vaš link
[/quote]
Ovakav komentar vam nije baš mudar,osim ako ste visoko poziciorani pa imate povlaštene informacije.BDTI i cijena
dionice su upravo proporcionalne velićine,jer porast vozarina podiže mogućnost veće zarade,a ja tu veću mogućnost
nagrađujem sa kupnjom i prodajom po većoj cijeni.Nisam ovo napisao da vas provociram,već sa dobrim namjerama.
Izvjesce za 2Q mora biti izvanredno sudeci po vozarinama, međutim i 1Q je bio odlican pa se nije gotovo nista dogodilo [huh]
Evo BDTI za 20.05.2008, 2065 ili 1,87% gori, dobro je Tankerske kompanije i dalje rastu.
http://shipping.capitallink.com/stockmarket/
Iako nisam siguran da će to nama pomoći pošto je našte tržište preplitko te je većinom kad sve raste ode i TNPL i kad sve pada od i TNPL doli.
Pozdrav
Predsjednik uprave TNPl je rekao da su im brodovi 50:50 što se tiče odnosa Spota i Time chartera tako da mislim da će dobro profitirati od ovih razina. BTW evo ATH za BDTI, barem što sam ja našao
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Nov 17, 2004 3.194
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] May 21, 2008 2098.00
1,67% gori,
Vani tankerske kompanije luduju a naši ovise o nekim fond menadžerima ovih naših jadnih fondova.
Žalosno
Bas me zanima koji ce moment presuditi da TNPL dodje u fokus nasih investitora
Evo kako to izgleda vani s danas objavljanim rezultatima Frontlinea koji svaki dan biljezi ATH
http://www.iii.co.uk/news/?type=afxnews&articleid=6724382&action=article
a evo kako to izgleda s cijenom dionice u zadnje dvije godine
http://shipping.capitallink.com/company/stock_chart.html?ticker=FRO&date_r=2yr&c=1&s=FRO
Evo BDTI 5% gori, bit će da ćemo mi sutra pasti, pošto je BDTI na najvišim razinama iz 2007. godine.
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] May 22, 2008 2204.00
Evo BDTI 5% gori, bit će da ćemo mi sutra pasti, pošto je BDTI na najvišim razinama iz 2007. godine.
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] May 22, 2008 2204.00
BDTI iako raste otvara mogućnost sklapanja boljih budućih ugovora,ali u ovom trenutku TNPL nema
slobodnih tankera.Interesantno je da je u IQ 2008 iako imaju veću flotu,a i nafta je poskupila,da su
materijalni troškovi manji nego lani u istom razdoblju.A dobit od 72 mil kuna u prvom kvartalu mogli
su ostvariti samo brodovi u korištenju.Zaključak je da je TNPL iskoristila kratktrajni uzlet vozarina
u siječnju,te sa spota prešla u TC.S obzirom na niske vozarine u II H 2007.tankeri koji su izlazili
iz TC u tom vremenu nisu davani u novi TC zbog loših vozarina.
U TC su mat.troškovi manji jer idu na teret unajmljivača,a u VC i spotu su na teret brodara.Sve ovo
daje sigurnost da ćemo imati odličan IIQ,a može se ugovoriti i dobar posao za novi tanker DUGi OTOK
koji bi trebao biti prikljućen floti za nekoliko mjeseseci,a i njegov blizanac nekoliko mjeseci kasnije.
Donat je bio lošije sreće jer je poćeo u loša vremena.
Na portalu ATPL se diskutiralo o vrijednosti ATPL sa 800.000 DWT i usporedbi prema JDPL od 200.000.
Šest handya TNPL od cca 180.000 DWT donosi više i vrijedi više od ovih JDPL ,jer Jadroplov ima omću
PD,omću državu kao većinskog vlasnika,previše zaposlenih u administraciji,a očito da se dobro ne snalaze u kešu jer gube na tećajnim razlikama.
ATPL je druga priča.I sa 800.000 DWT ,što je daleko manje od TNPL,a uzimajući u obzir i ova dva
nova tankera gotovo duplo manja,uspjela postati najlikvidniji brodar i postati najjaći brend.Očito
TNPL još ne pridaje važnosti radio Milevi.Dubrovčani mogu poslužiti svima kao uzor.
I pored toga sam u srijedu prodao ATPL i kupio TNPL.Rast vozarina ,dobar IQ,očekivanja dobrog II Q,
a cijena stagnira ili pada.Dovoljan razlog za dokupiti,a sutra još dokupiti u okviru mogučnosti.
Ja sam također izasao iz ATPL i podebljao svoju poziciju u tankerskoj.
Ovo treba kupovati sada dok nije u fokusu jer kad se objave rezultati za 2Q moglo bi biti prekasno.
U petak smo na 5000 makar ja toliko platio.
Evo i danas petak [lol]