TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


@ KNELE Moj kolega ja sam isto ulazi u JDPL po 800 kad je derby bio aktivan tamo i čovjek je tad imao argumente jer JDPL je vrijedio tad a i sada oko 1150 kn po NAV-u, situaciju na tržištu se nalažost desila s Amerima i sve drugo loše tako da nikad ne znate što nosi budućnost, ali sad je vrijednost TNPL min. 5500 kn.

Ja sam i dalje aktivan na Jadroplovu. Vrlo aktivan. Ali ne u pisanju. Uglavnom sam na toj temi rekao sto sam imao. Ne volim se ponavljati. JDPL je dobrano podcijenjen i pitanje je samo vremena kada ce na cetveroznamenkaste razine.

Sto se tice mojih prognoza, ja bih rekao da su dosad bile prilicno tocne. Rast JDPL do 800-850 kuna predvidio sam kad su bili na 400, pad Tankerske sa 8000 takodjer sam predvidio…

Sada predvidjam ponovni rast Tankerske (i Jadroplova i Atlantske), a svoja misljenja uvijek nastojim obrazloziti.


valentine: ” gorgija: ” FI na zse. netko je bio skroman u prognozama, neto dobit 72 milje! ” A prošlogodišnja? ” Da kvartalna dobit iznosi 150 kn kao što je bila lani,onda bi se tankerska tržila na 4×150 x12 tj na preko 7.000. Ovaj rezultat opravdava cijenu između 5.500 i 6.000 kn S obzirom da je u ovom travnju i svibnju došlo do žestokog rasta i tankerskih vozarina dodajte premiju prema vlastitim očekivanjima. U svakom slućaju izvrstan rezultat,daleko bolji od očekivanja.[thumbsup]

Ako ovaj rezultat (koji je po meni los ali ne los zbog TNPL vec trzista na kojem posluje) opravdava cijenu izmedju 5500 i 6000 bogati kolika bi onda bila opravdana cijena ATPL sa 3 puta boljim rezultatom.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Kolega Techman otiđite malo na ZSE pa pogledajte izvješća prošlih godina osim 2007 (otprilike isti)pa ćete vidjeto koliko je TNPL bolje poslovala, ali dionica TNPL nije rasla s 900 kn početkom godine do sadašnjih 3000 kn kao ATPL već s 3500 na 4600 kn a sve to na temelju jedne dobre godine. Tako da vašnja tvrdnja ne stoji, dok budućnost opet nije izvjesna, znamo da su bulkeri ove godine IN ali već slijedeće dolaze novogradnje, uostalom ima i TNPL 7 bulkera,
Pozdrav

Imam fantomske dionice

Sorry ali nisi razumio sta je bila poanta. Izvjesce je po mom sudu lose s obzirom na vrijednost flote i potencial koji ima. Trzisni uvjeti su takvi kakvi jesu i to treba prihvatiti. I onda dodje talenat i kaze to vrijedi izmedju 5500 i 6000. To vrijedi onoliko koliko je netko spreman platiti a u ovom trenutku to je 4600 kn. Zelja je nesto sasma drugo i nebi reagirao da je naposao “zelio bi sutra vidjetio ovu dionicu na 6000”.

Usput potrazi moj post o novogradnjama u 2009 i 2010 napravljen po podatcima iz Platoua i Clarksona pa ces vidjeti da su tankeri ugrozena vrsta. Dolazi ih brojcano naj vise a i prosjecna velicina koja je u 2007/8 oko 70000 skace na preko 100000 u 2010. Volim konfrontirati cinjenice.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Slažem se s Vama međutim ima jedna druga činjenica a ta je da će svjetska potražnja za gorivom samo rasti, procjene su da će KInezi do 2012 trebati oko 40% više nego danas a i svjetske prognoze zaliha nafte su daleko veće neg se misli, pogledajte samo zalihe jedne SAUDIJSK E ARABIJE prije tridesetak godina i sad pa ćete vidjeti da te priče o padu zaliha ne stoje, tako da ne volim špekulirati o budućnosti, a i ovi što su naručili tankere nisu glupi pa da će ići u gubitke radi preplavljenog tržišta.
Inače cijenim Vaše pisanje.
Pozdrav

Imam fantomske dionice

Zivko na navijacke postove znam reagirati malo zesce (sto nije slucaj sa tvojim postom). Konfrontiranje cinjenicama je nesto sto daje draz pisanju. Mislim da sam jucer stavio post o potrosnji. Tacno da ce potraznja rasti ali misljenja sam da nece procentualno pratiti ekonomski rast. Tvojoj primjedbi o kolicini nafte prije 30 godina i danas suprostavio bi potrosnju automobila i ostalih potrosaca po KW prije 30 godina i danas. Danas se u smanjenje potrosnje, smanjenje ovisnosti o nafti, stednju, ocuvanje okolisa ulazu se ogromni napori koji su poceli davati rezultate.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Kad Kinezi i Indijci ubace u masovnu uporabu auta a već smo vidjeli projekt TATA kao indijsko vozilo za mase, tad će netko trebat tu naftu i prevozit i mislim da je tu velika šansa TNPL, međutim ovu i vjerovatno slijedeću godinu će ATPL i JDPL dati bolje rezultate zbog visokih vozarina. Imam stručno pitanje za Vas, a to je kako to da je TNPL ostvarila gubitak u 4tom kvartalu usprkos tom da ima i bulkere-
Pozdrav-inače sam kao i V iz Splita

Imam fantomske dionice


Sorry ali nisi razumio sta je bila poanta. Izvjesce je po mom sudu lose s obzirom na vrijednost flote i potencial koji ima. Trzisni uvjeti su takvi kakvi jesu i to treba prihvatiti. I onda dodje talenat i kaze to vrijedi izmedju 5500 i 6000. To vrijedi onoliko koliko je netko spreman platiti a u ovom trenutku to je 4600 kn. Zelja je nesto sasma drugo i nebi reagirao da je naposao “zelio bi sutra vidjetio ovu dionicu na 6000”.

Usput potrazi moj post o novogradnjama u 2009 i 2010 napravljen po podatcima iz Platoua i Clarksona pa ces vidjeti da su tankeri ugrozena vrsta. Dolazi ih brojcano naj vise a i prosjecna velicina koja je u 2007/8 oko 70000 skace na preko 100000 u 2010. Volim konfrontirati cinjenice.


Nakon odličnih devet mjeseci 2007.došao je loš IV kvartal i ulagaći su bili u neizvjesnosti.Da li je to trajna promjena trenda ili samo kratkoroćno.U toj neizvjesnosti i strahu dionica se tržila do 4.600 i nije bilo puno
prometa.Sada je ponovno izvjesno da je TNPL i dalje tvornica novaca.

tankerske vozarine su višestruko veće nego lani i nalaze se u usponu.

tećaj dolara se malo oporavio

Crobex i dalje raste

uskoro se ukljućuju dva nova tankera -kažu da su najjbolji u klasi

ova kompanija ima tankere sa dvostrukim dnom,a potražnja za njima jača

strane tankerske kompanije rastu

šest brodova su bulkovi i ćine znaćajan dio flote 6:8 po broju ,po tonaži 20:80

Pa dovoljno da bi na postojeću cijenu pridodati po koju kunu za svaku ovu informaciju,te bi svaki kompjutorski program izbacio nešto veću
cijenu od dosadašnje.

Ipak najbitnije od svega je što investitori vide da se u kratkom roku vratila na stare staze.

Mene ipak najviše zanima kalkulacija prema kojoj kažete da ne vrijedi više.Usvakom slućaju najveća prednost
TNPL je u tome što se ona izvrsno držala i poslije lošeg IV kvartala,radi povjerenja investitora,a i vrijednost
flote koja je višestruko veća od one navedene u bilanci.Vrijeme će vrlo brzo pokazati tko je bio u pravu

Ne bih uspoređivao TNPL i ATPL.Imam i jednu i druga.Danas sam ipak nakon izlaska izvještaja ATPL i TNPL
prodao ATPL i ušao u TNPL.Bio sam zadovoljan sa očekivanim izvještajem ATPL koja je potvrdila očekivanja,
ali izvještaj TNPL je bio neočekivano dobar.Očekivao sam daleko manju dobit.Mislim da nisam sam i da će
dosta ulagaća početi mjerkati TNPL i pokušati kupiti što prije,jer kada Tnpl krene ne može se uhvatiti.

I za to je u ovom trenutku lijepo biti u njoj.Ja sam se ukrca.

Bilo bi potrebno da netko izraćuna vrijednost brodova.


Kad Kinezi i Indijci ubace u masovnu uporabu auta a već smo vidjeli projekt TATA kao indijsko vozilo za mase, tad će netko trebat tu naftu i prevozit i mislim da je tu velika šansa TNPL, međutim ovu i vjerovatno slijedeću godinu će ATPL i JDPL dati bolje rezultate zbog visokih vozarina. Imam stručno pitanje za Vas, a to je kako to da je TNPL ostvarila gubitak u 4tom kvartalu usprkos tom da ima i bulkere- Pozdrav-inače sam kao i V iz Splita

Onda budi lokalpatriot i uzmi Jadroplov.

Dugoročno ove cijene nafte (125 $) nisu dobre za tankerski biznis.

Ako je proječnom amerikancu sada (po njihovim cijenama) skupo tankati gorivo u njihova nova japanska auta, zbog čega misliš da će isto biti prihvatljivo prosječnom kinezu ili indijcu?

Zašto misliš da se neće sjetit nekog drugog pogona koji će pri ovoj cijeni biti isplativ, a neće ga činiti ovisnim o iscrpljivom resursu koji je još uvijek, geopolitički, pod američkom čizmom?


Derbyshire: ” Ovo je 87 mil. kuna vise nego u proslom kvartalu. Izvrstan rezultat. Q2 trebao bi obzirom na stanje trzista biti jos bolji. ” mene su učili da se uspoređuje kvartal s kvartalom, ali možda ja ne znam. što mislite kakav će biti Q4, nakon što pukne bubble sa naftom? ja osobno očekujem adkevatno manju dobit, kao što je ovaj Q1 naprema prošlogodišnjem.

Kvartal s kvartalom je pravilna usporedba naravno. Pogotovo u turizmu. Medjutim kod brodara koji imaju i TANKERE i DRY brodove dobro je pratiti i prethodne kvartale. Naime, dry segment uvijek ocvrsne kada tankerski pada (barem bi tako trebalo biti u idealnim uvjetima). Obzirom na Q1 godisnji rezultat biti ce definitivno bolji od proslogodisnjeg. Imaj u vidu da su lani prodali 3 broda.


Derby, ukoliko se odredi iznos dividende na skupstini u kolovozu, je li znas do kada bih trebalo imati registrirane dionice da se stece pravo na istu? [huh]

Na dan skupstine moras biti upisan kod SDA, a da bi to bio dionicu moras steci 3 dana prije.

[/quote]


sjećam se da su ovakvi postovi nekad davno frcali i na JDPL iz vašeg pera! a o tankerima ste tada pisali sve najgore, no dorbo, držimo se teme.

Tada se jos nije desio Hebei Spirit….

Charterers in Asia shun single-hull tankers
Hebei Spirit spill prompts move to double-hulls
Michelle Wiese Bockmann – Thursday 15 May 2008

KEY Asian charterers of very large crude carriers have rapidly increased the number of double-hull tankers they are hiring this year, exacerbating tonnage shortfalls in the market.

The new chartering trend has pushed up tanker rates and is expected to keep the already sizzling VLCC spot market firm well into 2009.
The rising preference for double-hull VLCCs has emerged after an accident in December last year, when the single-hull Hebei Spirit spilled more than 11 tonnes of oil off Daesan port, South Korea.

China, Japan, South Korea and Singapore are now chartering an increasing number of double-hull VLCCs to carry crude from the Middle East to Asia, according to Steve Christy, head of research at London-based broker Gibson.

The route is the largest market for the estimated fleet of around 150 single-hull VLCCs still trading.

Cargoes for Europe and America are usually transported on the more expensive but safer double-hull alternative. The total VLCC fleet numbers just over 500.

“The market for single-hull VLCCs is less and it is diminishing,” Mr Christy told a conference in London yesterday.

There aren’t enough double-hulls for everyone, so the more the push to double-hulls, the tighter that market.”

He forecast a double-hull VLCC fleet supply of 113m dwt in 2008, while demand from charterers for the safer tanker would exceed that by 27m dwt, to reach 140m dwt.
The shortfall between VLCC supply and demand would narrow to 9m dwt to 2009 and more or less balance out by 2010.

Mr Christy said chartering patterns for VLCCs on the spot market showed a marked increase by Japan for the double-hulls.

Mr Christy predicted that Japan would follow newly-implemented South Korean government policies, and phase out single-hull tankers in their waters by the end of the first quarter of 2009.

New Report

Close