TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

koliki je zapravo učinak rasta cijene nafte ako vjerujemo mustaću?

http://www.poslovni.hr/75303.aspx


Bog, Evo ja odnedavno u TNPL, jer mislim da je odlična firma, jedino me brine izvješće koje će biti lošije nego prvi kvartal 2007 godine, a još kada ovi naši novinari materi udru s natpisom pad dobiti i sl. Mislim da je srednjeročno ovo dobra investicija. Pozdrav

Kolega ja sam u shippingu cijeli zivot i nikada nisam bio u iskusenju da kupim ovu dionicu. Nesto se zaista drasticno treba dogoditi da promjenim svoje misljenje (sta naravno ne znaci da sam u pravu ali ja tako mislim). Na cemu bazirate svoje misljenje da je to srednjerocnbo dobra investicija? Potrazite analizu novogradnji po vrstama brodova koju sam postao prije par mjeseci a bila je bazirana na podatcima iz Platoua i Clarksona. Mozda vam pomogne u vasim srednjerocnim planovima. I da se pogresno ne shvati. TNPL nije losa firma a nadam se da mozete dokuciti sta je pisac htio kazati.

Kad bi odlucio kupit dionicu TNPL bila bi to kratkorocna investicija.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


koliki je zapravo učinak rasta cijene nafte ako vjerujemo mustaću? http://www.poslovni.hr/75303.aspx

Mislim da je novinarka pogresno prenila izjave Mustaca i Jerkovica. Ni jedna ni druga firma nemaju svoje linije niti ugovaraju svoje terete. Obje firme daju svoje brodove u charter (bilo time bilo voyage) gdje unajmitelj placa gorivo. Mozda su govorili o trosku ulja koje ide na racun brodara a usko je povezan sa cijenom goriva. Ulje danad postaje ozbiljan trosak u poslovanju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Techman, pogledaj zadnji platou, možda promijeniš mišljenje, pogledaj i dionicu Frontline-a i kretanje zadnjih 3 mjeseca.

Ukratko došlo je do značanje promjene predikcije glede tankerskog prostora i deficita, uzrokovane zabranom single hull tankera.


Ukratko došlo je do značanje promjene predikcije glede tankerskog prostora i deficita, uzrokovane zabranom single hull tankera.

Jedino je pitanje koliko je brodova na spotu te će imati benefit ovakvog tankerskog tržišta……Kad će taj Dugi Otok……


Techman, pogledaj zadnji platou, možda promijeniš mišljenje, pogledaj i dionicu Frontline-a i kretanje zadnjih 3 mjeseca.

Zmrklicu ipak radje uzivam u blagodatima trzista suhih tereta koje je vrlo izvjesno u usporedbi sa tankerskim marketom. U petak sam prodao auto i za cijeli iznos dokupio ATPL po 2850. Vidjeti ce mo ovaj tjedan da li sam dobro pazario.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Imam i ja hrpu ATPL ali najveća je zarada ako predvidiš nešto ne toliko predvidivo [proud]


Imam i ja hrpu ATPL ali najveća je zarada ako predvidiš nešto ne toliko predvidivo [proud]

Podrzavam ali nikako da vidim nesto nepredvidivo ovde. Oci mi ispale od gledanja. [rolleyes]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Pa vec to da indeks ( koji je u by the way u pozitivnoj tehničkoj ha ha) duže vremena ostane na visokom nivou nije bilo očekivano [proud]

Imam pitanje pošto sam ipak laik u ovom sektoru, TNPL ima šest bulkera kao i JDPL te mislim sedam tankera. Zarada u bulkerskom sektoru je znamo ogromna a u tankerskom je lošija s naznakom da trenutačno ipak index raste. Gledajući vrijednost flote, zaradu dnevno po brodu, drugu imovinu te sve ukupno po čemi je JDPL bolji od TNPL, znam da je dosta zaduženiji. U 2009 i 2010 bi trebale doći novogradnje i onda će indexi brodarski padati, a i vrijednost postojećih brodova, zar nije bolje da tvrtka tada ima više imovine kad im padne vrijednost brodova.
Hvala

Imam fantomske dionice

Zivko, uopce nije receno da ce 2009-2010 brodarki ineksi padati niti da ponovo neće biti deficita što se tiće rasutog tereta. Štoviše, trenutno se ćini da neće.

New Report

Close