TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Derby, prošle godine je bila dobit 99 mil kuna u prvom kvartalu, imaju 7 bulkera, zašto milsiš da će biti duplo manja ?

Vaš link

nemam TNPL ali evo da se zna da je i tankerima krenulo.

BDTI 1793 +4,67%


Derby, prošle godine je bila dobit 99 mil kuna u prvom kvartalu, imaju 7 bulkera, zašto milsiš da će biti duplo manja ?

Tankeri stoje losije nego lani, a i gorivo je 50 % skuplje nego lani. Jos ako uleti remont ili dva u kvartalu to ti je to, ode racunica u k… Jesi vidio Q4 rezultat, gubitak od 15 mil. kuna. Pa i q2 2007 bio je duplo losiji od q1 2007. Drzim da bi rezultat od 40 ili vise mil. kuna u jednom kvartalu bio vise nego izvrstan. Koliko firmi se moze pohvaliti takvim kvartalnim rezultatom.

BTW, mislim da imaju 6 bulkera.

vidio 4q, nisu li morali platiti Dugi Otok ?
Kad bi mogli očekivati benefite od rasta indeksa ?


zmrklic: ” Derby, prošle godine je bila dobit 99 mil kuna u prvom kvartalu, imaju 7 bulkera, zašto milsiš da će biti duplo manja ? ” Tankeri stoje losije nego lani, a i gorivo je 50 % skuplje nego lani. Jos ako uleti remont ili dva u kvartalu to ti je to, ode racunica u k… Jesi vidio Q4 rezultat, gubitak od 15 mil. kuna. Pa i q2 2007 bio je duplo losiji od q1 2007. Drzim da bi rezultat od 40 ili vise mil. kuna u jednom kvartalu bio vise nego izvrstan. Koliko firmi se moze pohvaliti takvim kvartalnim rezultatom. BTW, mislim da imaju 6 bulkera.

daj molim te malo detaljnije (razmišljam o ulasku u TNPL).

za bulkerski dio bi se trebalo pretpostaviti da će imati mnogo veću dobit, ne? a i BDTI je zadnjih 6 mjeseci na razinama na kakvima nije bio već dvije godine, ne bi li bilo logično da se to počne osjećati već u Q1? evo i ja se onda pridružujem zmrklićevom pitanju, kad misliš da se može očekivati da se rast BDTIa odrazi na prihode?

TANKERI:
DONAT – u Novorossisku radi ukrcaja za Us Gulf;
ALAN VELIKI – u Novorossisku radi ukrcaja;
HRVATSKA – stiže El Segundo 16/5 radi ukrcaja;
KORNATI – u Leixoes 27/4 radi iskrcaja;
DALMACIJA – stiže Trst 25/4 radi iskrcaja;
SALI – u Fosu radi iskrcaja;
PETAR ZRINSKI – u Sarrochu radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj za Fiumicino;
FRANKOPAN – u Zueitini radi ukrcaja za Sarroch;

BRODOVI ZA SUHI TERET:
VELEBIT – stiže Yeosu 22/5 radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u Rio Haini radi iskrcaja;
NIN – stiže Jebel Ali 2/5 radi iskrcaja;
KALI – u Timaru radi iskrcaja;
ALPINA – stiže Gabes 23/4 radi iskrcaja;
DIKLO – u La Guairi radi iskrcaja;
UNITED SUNRISE – stiže Chittangong 28/5.

+ novi tanker Dugi Otok
Diklo vozi 55000 USD/Day

zmrklic:

Derby, prošle godine je bila dobit 99 mil kuna u prvom kvartalu, imaju 7 bulkera, zašto milsiš da će biti duplo manja ?

ankeri stoje losije nego lani, a i gorivo je 50 % skuplje nego lani. Jos ako uleti remont ili dva u kvartalu to ti je to, ode racunica u k… Jesi vidio Q4 rezultat, gubitak od 15 mil. kuna. Pa i q2 2007 bio je duplo losiji od q1 2007. Drzim da bi rezultat od 40 ili vise mil. kuna u jednom kvartalu bio vise nego izvrstan. Koliko firmi se moze pohvaliti takvim kvartalnim rezultatom.

BTW, mislim da imaju 6 bulkera.


Index BDTI je 1793 i nalazi se u velikom rastu ,a tokom cijelog prvog kvartala je taj indeks veći nego lani,a samim tim su i bolja oćekivanja za ovaj kvartal.Zadnji kvartal 2007.je bio negativan.Techman je za tankerski
index u ljeto komentira ,plaće mi se.Vjerovatno je upravo IV kvartal 2007.bio tako loš zbog tih katastrofalnih
vozarina u III kvartalu.Brodarski indeksi djeluju na dobit sa odgodom.
Kratkoroćno gledajući TNPL se nalazi u boljoj situaciji ,jer sada mogu sklapati povoljnije ugovore.

Ja to onako zdravo seljački .S obzirom i na 7 bulkova TNPL bi mogla biti ugodno iznenađenje I kvartala,a naročito nakon I H.

Izuzetno poštujem vaše strućne komentare i na njima sam vam zahvalan.


vidio 4q, nisu li morali platiti Dugi Otok ? Kad bi mogli očekivati benefite od rasta indeksa ?

Rate za brodove ne ulaze u racun dobiti i gubitka nego u bilancu drustva tako da to nije utjecalo na rezultat u pogledu dobiti. Benefite od rasta ocekujem u Q1 2008, kao sto sam rekao ocekujem rast od cca 50-55 milijuna kuna dobiti u odnosu na prethodni kvartal. U Q4 2007 dionica je kiksala samo za razliku od ATPL (i JDPL) nije se oporavila jer postoji puno skeptika (ukljucujuci dijelom i mene) koji se boje da ce TNPL poceti sipati lose rezultate kao u Q4. Q1 2008 dati ce nam svima smjernice, a ova dionica po pitanju rasta je kao DIOKI, ono sto ima odraditi odradi u 2-3 dana, bilo u jednom ili drugom smjeru.
BTW, Diklo je koliko znam u najmu i navedenih 55k ne zaradjuje Tankerska nego podunajmitelj, ali lijepo je cuti. Danas bas citam da se takav brod moze zakljuciti u T/C na dvije godinena 34000 usd, tako da ovdje imamo potencijal rasta veci negoli na bilo kojoj drugoj dionici.


evo i ja se onda pridružujem zmrklićevom pitanju, kad misliš da se može očekivati da se rast BDTIa odrazi na prihode?

Prihodi u Q1 2008 ce vjerovatno biti slicni onima u Q1 2007, medjutim biti ce puno veci i rashodi. Ja ocekujem Q2 bolji od Q1 za cca 30-ak posto, a onda Q3 bolji za 10-ak posto od Q2 (govorim o dobiti)…A onda cemo vec svi gledati i cekati kad cemo probiti 7xxx.


TANKERI:
DONAT – u Novorossisku radi ukrcaja za Us Gulf;
ALAN VELIKI – u Novorossisku radi ukrcaja;
HRVATSKA – stiže El Segundo 16/5 radi ukrcaja;
KORNATI – u Leixoes 27/4 radi iskrcaja;
DALMACIJA – stiže Trst 25/4 radi iskrcaja;
SALI – u Fosu radi iskrcaja;
PETAR ZRINSKI – u Sarrochu radi iskrcaja zatim Es Sider ukrcaj za Fiumicino;
FRANKOPAN – u Zueitini radi ukrcaja za Sarroch;

BRODOVI ZA SUHI TERET:
VELEBIT – stiže Yeosu 22/5 radi iskrcaja;
PRIVLAKA – u Rio Haini radi iskrcaja;
NIN – stiže Jebel Ali 2/5 radi iskrcaja;
KALI – u Timaru radi iskrcaja;
ALPINA – stiže Gabes 23/4 radi iskrcaja;
DIKLO – u La Guairi radi iskrcaja;
UNITED SUNRISE – stiže Chittangong 28/5.

+ novi tanker Dugi Otok
Diklo vozi 55000 USD/Day


cijela flota je u punom pogonu

BHSI 3148,a lani na isti dan 2144 47% veći,a unatrag šest mjeseci minimalno 40% do max 140 % veći

BDTI neuporedivo veći nego lani

dolar u dobrom oporavku

Usporedba sa DIOKI nije baš primjerena,jer je tankerska tvornica novaca ,a DIOKI bi to tek mogao postati.
Ali kada raste raste kao luda i ne možeš je uhvatiti i za to je treba kupovati kada je u padu da ti ne pobigne.
Mislim da je izvrsna kupnja,jer teško može niže.

Bog,
Evo ja odnedavno u TNPL, jer mislim da je odlična firma, jedino me brine izvješće koje će biti lošije nego prvi kvartal 2007 godine, a još kada ovi naši novinari materi udru s natpisom pad dobiti i sl. Mislim da je srednjeročno ovo dobra investicija.
Pozdrav

Imam fantomske dionice


Bog,
Evo ja odnedavno u TNPL, jer mislim da je odlična firma, jedino me brine izvješće koje će biti lošije nego prvi kvartal 2007 godine, a još kada ovi naši novinari materi udru s natpisom pad dobiti i sl. Mislim da je srednjeročno ovo dobra investicija.
Pozdrav

TNPL je s obzirom na katastrofalne vozarine u III Q 2007 imao loše poslovne rezultate u IV Q,odlične na nivou 2007,a za IQ 2008 s pravom očekujate dobre poslovne rezultate s obzirom na visoke vozarine BDTI koji je
najvažniji za tankere,a i vozarine bulkova su veće nego lani.To sve otvara prostor da 1H 2008 bude čak bolji
od izvrsne 2007 u istom razdoblju.
A Dugi otok se uskoro ukljućuje,a do kraja godine njegov blizanac,a to su tankeri sa specijalno ojačanim
čelikom što im daje prednost u zimskim uvjetima,te ti brodovi mogu voziti gdje većina ne može.Ti brodovi
zato mogu biti generatori stvaranja ekstra profita.

Mislim da ste napravili dobar posao,naročizo ako budete strpljivi.


Bog, Evo ja odnedavno u TNPL, jer mislim da je odlična firma, jedino me brine izvješće koje će biti lošije nego prvi kvartal 2007 godine, a još kada ovi naši novinari materi udru s natpisom pad dobiti i sl. Mislim da je srednjeročno ovo dobra investicija. Pozdrav

Dobar komentar i zdravo razmisljanje. Nakon objave dobiti od 40 mil kuna novine i portali ce prstati od naslova o 50 % padu dobiti, a u isto vrijeme imati cemo rast na ATPL, sto kratkorocno moze lose utjecati na dionicu iako je i to upitno. Dugorocno ili srednjorocno medjutim treba uzeti u obzir da je rezultat od 40 mil kuna u jednom kvartalu IZVRSTAN, a da su duplo vecu dobit u Q1 2007 ostvarila i 3 broda koja je Tankerska lani prodala.


Usporedba sa DIOKI nije baš primjerena,jer je tankerska tvornica novaca ,a DIOKI bi to tek mogao postati. Ali kada raste raste kao luda i ne možeš je uhvatiti i za to je treba kupovati kada je u padu da ti ne pobigne. Mislim da je izvrsna kupnja,jer teško može niže.

Nisam ni mislio usporedjivati te dvije kompanije po njihovom stvaranju casha, vec samo po pitanju rasta/pada vrijednosti dionice. Sto se tice vrijednosti dionice – ja sam se uvjerio vise od nekoliko puta da uvijek moze nize, ali to stvarno nije za ocekivati i pitanje je dana/sata kad idemo preko 5500.

New Report

Close