opa još cemo u plusu zavrsiti[lol] [lol]
Kupnja Cijena
2 4.255,02
5 4.255,01
10 4.251,00
1 4.250,00
2 4.127,00
Cijena Prodaja
4.550,00 2
4.580,00 3
4.587,99 2
4.588,00 10
4.589,00 5
TNPL-R-A 4.499,00 -4,41
[lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
Tankerska plovidba -7,85 %[bye]
Biser tjedna: “Ovaj skok je kratkorocan i neodrziv i logicno je da koncem zime tankerski market pada. Medjutim, imaj u vidu da je zima produzena ove godine, da umjesto proljetnih uskrsnjih aranzmana ljudi bukiraju skijanje po Evropi. A treba se i grijati…”
Osim sto beaver znaci DABAR, znaci i jos nesto…Lijepo ime si izabrao, pristaje ti…
Dok je TNPL bila 8000 kuna ja sam drzao da je precijenjena i ocekivao pad, ali sada je definitivno podcijenjena i potreban je okidac da bi dosli na objektivne brojke od kojih smo sada jako daleko.
[/quote]
Racun je nesto kompleksniji negoli kod Jadroplova recimo. Najkonzervativnijom analizom, imajuci u vidu pretpostavke da su placanja novogradnji isla prema uobicajenom otplatnom planu u shippingu, NE racunajuci razliku danasnjih vrijednosti ugovorenih novogradnji i ugovorenih cijena istih, znaci NE racunajuci kapitalnu dobit na tim brodovima i pod uvjetom da Lenac i Ninsko Blato vrijede NULA – dolazim do Net Asset Vrijednosti od 6750 kuna po dionici.
To bi bilo nesto kao bazna kalkulacija uz koju ja svakako pratim i kapitalnu dobit na kineskim i ostalim novogradnjama. Dva handyija narucena su za 26 mil usd svaki, a danas vrijede 60 mil. usd svaki, sto pod uvjetom da kroz 2009 cijena brodova (i dolara) ne padne daje PLUS od 68 mil. dolara kapitalne dobiti odnosno 488 kuna po vrijednosti dionice na gornju cifru od 6750 kuna.
Po 15-ak mil. usd je i trenutna kapitalna dobit na Splitskim brodogradnjama koji nisu ukljuceni u bazni racun.
Uz gore navedeno, tradiciju i know-how koji imaJu cijenim dugorocno ovu dionicu izmedju 6750-7500 kuna.
E sad diskoniraj za Hajduka, marginase, knock-out certifikate, los dolar, skupu naftu i gorivo, opce sranje na burzi i imamo to sto imamo…
BTW, skupa nafta, tj. gorivo ne utjece na prihode, odnosno dobit tankerskih firmi na duzi period od godinu dana jer se porastom cijene goriva korigiraju i vozarinski stavovi, tako da bez obzira na los zadnji kvrartal ocekujem opet povratak na stare staze, tj.nekih 40-ak mil kuna dobiti u prvom kvartalu 2008, a obzirom na navedeno o korekciji vozarinskog stava 60-ak mil. kuna u Q1 2009. Zivi bili pa vidili.
@ Derby
Taman kad po…..zdim i poželim prodati pojaviš se ti i ja opet ostanem u TNPL.
Nemam puno pa neka čeka bolja vremena.[thumbsup]
Ma gle Derby ja ne dvojim nimalo u tvoju stručnost i smatram tvoje postove jedne od relevantnijih na ovom forumu, očito si u toj branši i znaš nešto o tome čemu pišeš.
Samo hoću reći da trenutno tvoje analize ne znače ništa u smislu da će promijeniti nešto na burzi, opća je kriza i ne nadzire joj se kraja. Mislim da oprezni i pametni sad kupuju,
ja po svemu sudeći nisam ni oprezan, a očito ni pametan.
Radim ono što nism nikada misli da ću raditi, špekuliram, daytrejdam s najlikvidnijim dionicama i smanjujem ovaj minus od 40%
inače pozdrav svima
” Osim sto beaver znaci DABAR, znaci i jos nesto…Lijepo ime si izabrao, pristaje ti…
Hvala na podršci za lijepo ime.
od kud se pojavio tako veliki promet u petak tijekom zadnje sata?
Skriveni nalog na kupnji od 250 komada, znači mogao bi biti max. 2500 komada, neko se istresao po njemu u par navrata