TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

kad bi barem mogao naci funadamente koji opravdavaju da je danas cijene ovog brodara kao tocno prije godinu dana tj. prije Uskrsa 2007.

[cry][cry] ovo je danas trebalo dokupiti

semper fidelis

jel ovo sad najbolji brodar za kupiti?

Samo za info: VELEBIT je na dokovanju u Viktoru Lencu.
Ako nekome nešto znači za projekcije….

Pessimism Is Your Friend


kad bi barem mogao naci funadamente koji opravdavaju da je danas cijene ovog brodara kao tocno prije godinu dana tj. prije Uskrsa 2007.

Ne traži fundamente, traži lovu da se nakrcaš…

Dry sektor izvrstan, a tankeri u mediteranu na najvecoj razini u zadnje 4 godine…

Aframaxes soar to four-year high
12:17 GMT, 19 March 2008

Shortage of tonnage in Med sees Arcadia Shipmanagement tanker crash through $100,000 per day barrier, with a Worldscale 105 leap in a single day.

Aframaxes in the Mediterranean rose to their highest level in the last four years on a shortage of tonnage, with earnings crashing through the $100,000 per day barrier.

Arcadia Shipmanagement’s 116,000–dwt Aegean Harmony (built 2007) was booked from Libya to the Med at Worldscale (WS) 325 on 29 March, up an astonishing WS105 in a day and worth a mammoth $103,000 per day.

Tankerske vozarine u Mediteranu u tjedan dana 400 % up…TNPL u tjedan dana 10-ak % down…[lol] [lol]

Aframax ‘frenzy’ drives rates up by $100,000
By Michelle Wiese Bockmann – Thursday 20 March 2008

A CARGO-fixing “frenzy” ahead of the Easter break saw daily earnings for aframax tankers in the Mediterranean rise by nearly $100,000 in less than a week, to reach around $129,000 per day by Wednesday.

The sudden shortage of aframax tonnage that fuelled this week’s dramatic spike has now spilled over into the suezmaxes sector, with just 10 reported to be available in the Mediterranean for the next 15 days.

“All of a sudden it’s an owner’s market,” said one shipowner whose aframax tonnage was snapped up at sky high rates this week.

The Baltic Exchange TD11 index jumped to W390.91on Wednesday to charter an aframax carrying crude across the Mediterranean, a two-and-a-half-year high that equates to a rate of around $129,000 per day.

Last Thursday the rate was W150 — or around $32,00 per day.

But as charterers scrambled to fix crude cargoes earlier this week, that had reached W325 — or around $103,000 per day — by Tuesday.

Rates surged further on Wednesday to reach W390 on the Baltic index.


Tankerske vozarine u Mediteranu u tjedan dana 400 % up…TNPL u tjedan dana 10-ak % down…[lol] [lol]

Nisi li ti pisao da trenutna kolebanja nimajo vpliva na Tankersko in da bodo vozarine padle koncem zime?


Derbyshire: ” Tankerske vozarine u Mediteranu u tjedan dana 400 % up…TNPL u tjedan dana 10-ak % down…[lol] [lol] ” Nisi li ti pisao da trenutna kolebanja nimajo vpliva na Tankersko in da bodo vozarine padle koncem zime?

Ovaj skok je kratkorocan i neodrziv i logicno je da koncem zime tankerski market pada. Medjutim, imaj u vidu da je zima produzena ove godine, da umjesto proljetnih uskrsnjih aranzmana ljudi bukiraju skijanje po Evropi. A treba se i grijati…

Inace, temelj mojih komentara je nastojati biti sto objektivniji…Dok je TNPL bila 8000 kuna ja sam drzao da je precijenjena i ocekivao pad, ali sada je definitivno podcijenjena i potreban je okidac da bi dosli na objektivne brojke od kojih smo sada jako daleko.

“Ovaj skok je kratkorocan i neodrziv i logicno je da koncem zime tankerski market pada. Medjutim, imaj u vidu da je zima produzena ove godine, da umjesto proljetnih uskrsnjih aranzmana ljudi bukiraju skijanje po Evropi. A treba se i grijati…

Neki će i poći na krstarenje tankerom do koraljnog grebena ‘Naftna mrlja’

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu

Dok je TNPL bila 8000 kuna ja sam drzao da je precijenjena i ocekivao pad, ali sada je definitivno podcijenjena i potreban je okidac da bi dosli na objektivne brojke od kojih smo sada jako daleko.
[/quote]
koja je po tebi realna cijena

semper fidelis


Dok je TNPL bila 8000 kuna ja sam drzao da je precijenjena i ocekivao pad, ali sada je definitivno podcijenjena i potreban je okidac da bi dosli na objektivne brojke od kojih smo sada jako daleko.

koja je po tebi realna cijena
[/quote]
TNPL je platila danak neselektivnom padu CROBEX ,te smatram da po ovoj cijeni predstavlja najpovoljniju
kupnju jer se u ovih zadnjih mjeseci dogodio niz pozitivnih događaja.Ako pročitate predhodne postove utvrdit
ćete da je 8.000 kn bilo previše za špekulante i kratkoročne ulagaće.

Ako utvrdite je:
dobit za tri kvartala 370 kn po dionici

u floti od 10.mj i DONAT_ 170.000 DWT

Viktor Lenac primio prvi brod na dokovanje,a stećajni postupak riješen

tankerske vozarine bolje nego lani-za TNPL vrijedi BDTI koji zadnjih dana luduje

suhi segment _BHSI se odlično drži

na Mediteranu najveće vozarine u zadnje 4 godine/mislim da je to u $,a sada je on nisko pa je to realno nešto
manje ali smjer je UP

u izgradnji 8 novih brodova 4 tankera i 4 suha

u prošlosti _tvornica novaca

bilanca može poslužiti kao primjer najstabilnije firme koja ima sigurnu budućnost

blagajna puna što predstavlja veliku sigurnost u ova luda vrimena

podcjenjenost flote po bilančnim stavkama_sam Donat vrijedi više od 100 mil %

eventualnom prodajom starih brodova imat ćete efekt koji je već ostvarila ULPL i ATPL,tj povoljniji P/E iako smatram da taj pokazatelj nije realan ,osim za špekulanta

Sve ove informacije pretvorite u neki index i dobit ćete neki broj.Sigurno ćete pogriješiti,ali kratkoroćno.

Pred neki dan majstor sa skrivenim nalogom se krcao na 4.250.Čestitam mu.Nisam zavidan,jer sam i ja
uštipnio zeru u okviru svog potencijala.

Najljepše od svega :Uskoro dolazi FI za 2007. i 1Q 2008. Lijep osjećaj kada si nakrcan do daske.

Nakon što sam pročitao predhodni post donio odluku.Ne prodajem ispod 6.000.

Samomotivacija.

New Report

Close