Srce me boli kada vidim kako naivci i strašljivci rasprodaju u bescijenje dionice jedne od najboljih brodarskih firmi u hrvatskoj. A stari lešinari samo spuštaju naloge i kupuju. Ova će dionica već za tjedan dana dostići vrijednost oko 7k posebice zato ne razumijem ove kojima se toliko žuri sa prodajom. S jedne strane možda je to i dobro jer će se burza riješiti takvih kolebljivaca, naivaca i strašljivaca.
Uskoro izlazi, koliko čujem, dobro izvješće za prošlu godinu a koje će samo po sebi dignuti cijenu. Samo malo strpljenja, skinite naloge sa prodaje i oni koji ćekaju sami će podići ponudu koja će uskoro zadovoljiti i one najoptimističnije. Poz.
Daily News
07 Feb 2008
DHT upbeat on VLCC supply
NEW YORK 7 February – Double Hull Tankers (DHT) cites stronger fundamentals for the coming year than in 2007, given positive trends in VLCC supply. DHT reported net income of $5.9M in 4Q07 versus net income of $9M in 4Q06. Average TCE for the company’s VLCC fleet dipped to $38,500/day in 4Q07 versus $46,100/day in 4Q06. Speaking on today’s conference call, chief executive Ole Jacob Diesen underscored the positive impacts on vessel supply ahead from both VLCC conversions to bulkers as well as accelerated phase-outs of single hulls in both Korea and Japan following the Hebei Spirit accident. “The actual growth of VLCCs this year might even be zero,” he said. Regarding tanker demand, he believes that a potential US recession should not be a significant negative as long as China and Asian markets remain the drivers of incremental demand growth, spurred by increased transportation fuel consumption.
ima li ovo s(r)anje veze sa zapaljenjem turskog broda kraj Pule?
Ne bi trebalo imati.Kao prvo ne radi se o tankeru već o brodu koji je prevozio kamione s robom.Koliko sam ja doznao radi se o tome da nisu provođene sigurnosne mjere,jer je jedan kamion prevozio šibice,pa je došlo do zapaljenja istog.
Srce me boli kada vidim kako naivci i strašljivci rasprodaju u bescijenje dionice jedne od najboljih brodarskih firmi u hrvatskoj. A stari lešinari samo spuštaju naloge i kupuju. Ova će dionica već za tjedan dana dostići vrijednost oko 7k posebice zato ne razumijem ove kojima se toliko žuri sa prodajom. S jedne strane možda je to i dobro jer će se burza riješiti takvih kolebljivaca, naivaca i strašljivaca. Uskoro izlazi, koliko čujem, dobro izvješće za prošlu godinu a koje će samo po sebi dignuti cijenu. Samo malo strpljenja, skinite naloge sa prodaje i oni koji ćekaju sami će podići ponudu koja će uskoro zadovoljiti i one najoptimističnije. Poz.
Bjonda ili bjondo uzmi nitroglicerin za bolove srca i misli racionalno. Core business je likvidi a oni ne stoje bas naj bolje (nije ni tragedija). Zima je u prolazu i sezonski pad za energentima ce biti evidentan Zato oporavak ove dionice i povratak na brojku 7 vjerovatno nece biti strelovit. Ili opet stupi na snagu anomalija Rvackog trzista.
Bjonda ili bjondo uzmi nitroglicerin za bolove srca i misli racionalno. Core business je likvidi a oni ne stoje bas naj bolje (nije ni tragedija). Zima je u prolazu i sezonski pad za energentima ce biti evidentan Zato oporavak ove dionice i povratak na brojku 7 vjerovatno nece biti strelovit. Ili opet stupi na snagu anomalija Rvackog trzista.
Za sezonski pad potražnje za energentima ste totalno u pavu,veljača je po dugogodišnjim prosjecima za nju cjenovno dno,zato oni koji pričaju da će ići ispod 80 USD su u krivu.
Neću ništa prognozirati za povrat cijene koji će ovisiti i o stanju na čitavom tržištu,samo ću reći da je ova dionica u jaaako čvrstim rukama,čvršćim neko ikoji drugi brodar.Top 10 uprava i fondovi,koji su btw od FI 3q skupili preko 15% više no što su imali tad,prvenstveno se to odnosi na skbničke zabe.
Svatko ima pravo na svoje misljenje. Zato i koristimo ovaj forum kako bi izmjenili misljenja. [wink]
985plavi:
”
Srce me boli kada vidim kako naivci i strašljivci rasprodaju u bescijenje dionice jedne od najboljih brodarskih firmi u hrvatskoj. A stari lešinari samo spuštaju naloge i kupuju. Ova će dionica već za tjedan dana dostići vrijednost oko 7k posebice zato ne razumijem ove kojima se toliko žuri sa prodajom. S jedne strane možda je to i dobro jer će se burza riješiti takvih kolebljivaca, naivaca i strašljivaca. Uskoro izlazi, koliko čujem, dobro izvješće za prošlu godinu a koje će samo po sebi dignuti cijenu. Samo malo strpljenja, skinite naloge sa prodaje i oni koji ćekaju sami će podići ponudu koja će uskoro zadovoljiti i one najoptimističnije. Poz.
”
Bjonda ili bjondo uzmi nitroglicerin za bolove srca i misli racionalno. Core business je likvidi a oni ne stoje bas naj bolje (nije ni tragedija). Zima je u prolazu i sezonski pad za energentima ce biti evidentan Zato oporavak ove dionice i povratak na brojku 7 vjerovatno nece biti strelovit. Ili opet stupi na snagu anomalija Rvackog trzista.
Rastom BDI vratio se u JDPL i ATPL.TNPL nisan namjeravao uzimati,ali kako je od FI 2007 cijena dionice
ostala gotovo ista kada je pala na 5.000 utukao do posljedne kune u ovu dionicu ,negdje dvadesetak komada
uz prosječni ulaz od 5.350. Vozarine u likvidima ni lani nisu bile bajkovite.Dapaće imali smo jedan lijepi rast
BDTI zadnjih mjeseci.
U međuvremenu firma je ostvarila preko 200.000 mil kuna dobiti/vjrovatno preko 400kn
po dionici prema FI 2007
.Tanker Donat kupljen za 50 mil dolara a vrijedi barem 100.
Vikror Lenac vjerovatno rješen.
Suhi segment u usponu
Narućena 4 nova broda
Postojeća flota vrijedi više nego prije godine dana.
Evo i dolar raste.Kao i uvjek u predizbornom razdoblju.
Sve skupa dovoljno da u slijedećih dva mjeseca zaradim 15_20% .Zicer.Meni dosta.Ako bude više neću baciti.
Da nije bilo ove korekcije bilo bi puno teže.
ajde barem malo dobrih vijesti i za tankere
http://biz.yahoo.com/ap/080211/oil_tankers_sector_snap.html?.v=1
Evo jedna izvrsna vijest za manje bulkove, u red kojih spadaju i bulkovi kakve ima Tankerska:
China Shipping to see coastal surge
HONG KONG 14 February – Income from China Shipping Development’s Chinese coast bulk transport activities is anticipated to rise 40% this year, according to a Reuters report. CSD has now completed signing up its domestic coastal contracts and it is scheduled to move 6.9% more traffic, taking the total to 89.4M tonnes. In 2007 this traffic accounted for nearly half the company’s revenue. Freight rates for 2008 are about 40% up on 2007, hence the expected rise in income this year. This rise is above the guidance figure of 25-30% that was given in December.