Ma slažem se ja s tvojom konstatacijom samo mi je nevjerovatno da velikima 5700 nije interesantna cijena.
BTW mislo sam da je TNPL blue chip dionica.
Očito da nije
Nema ti veze blue chip dionica i njezin jaki pad,dapače za TNPL su i zainteresirani veliki igrači vidiš da su ti od 3. do 10. mjesta u top tenu isključivo skrbnički računi,na 2. mjestu ti je brokerska kuća iz splita.A dam se kladiti da ispod 10. još ima dosta skrbničkih.Ova dionica nije preprodana za razliku od drugih brodara.
Po mom mišljenju čeka se godišnji FI,eventulano neke bolje vijesti (ovo što si naveo sigurno spada u tu skupinu) i onda krećemo u fazu distribucije.Možda se varam,ali mi sve miriše na to,čak i prebacivanje dionica iz Paktora u Fintrade smatram pripremom za operativno djelovanje po tom pitanju.Pozdrav.
Kakva su ti očekivanja za FI 2007? 45 mil usd dobiti?
Kakva su ti očekivanja za FI 2007? 45 mil usd dobiti?
A čuj prijatelju bit će dobit kakva im treba,ova firma voli rezervacije,ima ih preko milijardu kuna,a tako se prikriva dobit.
Kakva su ti očekivanja za FI 2007? 45 mil usd dobiti? A čuj prijatelju bit će dobit kakva im treba,ova firma voli rezervacije,ima ih preko milijardu kuna,a tako se prikriva dobit.
prikrivati dobit je bilo nužno dok se plaćao porez……iskazana dobit tankerske se značajno povećala od ukidanja poreza na dobit za brodare. Po meni će dobit biti i donekle precijenjena zbog jednokratnog otpisa imovine 2005 i 2006.
……iskazana dobit tankerske se značajno povećala od ukidanja poreza na dobit za brodare.
Onda najbolje preformulirati pitanje. Koliko CASH-R-A će imati na kraju godine? Tu nema manipulacije. Ili ga ima ili ga nema…
Onda najbolje preformulirati pitanje. Koliko CASH-R-A će imati na kraju godine? Tu nema manipulacije. Ili ga ima ili ga nema…
Ispod 260 mil. Kn ne bi smjela biti godišnja dobit.
E ovo je stvarno interesntno da nitko neće da kupuje kada je jeftino a svi polude kada cijene počnu skakat [huh][huh][huh]
E ovo je stvarno interesntno da nitko neće da kupuje kada je jeftino a svi polude kada cijene počnu skakat [huh][huh][huh]
Ma to je super. Što više takvih to bolje. To je isto kao i u pokeru što više riba to bolje za profiće…
Rijetki se drže one “kupuj od pesimista i prodaj optimistima”.
FA koristi za što kupiti, a TA kada kupiti, ukoliko nemaš drugih informacija.
budi sexy & [cool]
BALTIC EXCHANGE TIME-CHARTER EQUIVALENT ASSESSMENT TRIAL GOES LIVE
The Baltic Exchange has launched its daily Time-Charter Equivalent (TCE) assessment for the tanker market on a trial basis. Initially covering Very Large Crude Carriers (VLCCs), the service will be extended to cover suezmax, aframax and medium range product tankers (MR).
The TCE for VLCCs is calculated using a variable feed of bunker prices supplied by Argus Media. Variable exchange rates supplied under licence by XE.com are also used for adjusting port costs.
The draft vessel description and approach to the calculation are as follow:
VLCC
300,000 mt dwt, double hull. 155,000 scnt.
14.5 knots on 80 ballast mt IFO /100 mt laden
In port: 2 days loading 20 mt per day
2 days discharging 85 mt per day
1.5 days waiting/anchor 10mt per day
Routes:
The published time-charter equivalents will be an average of the rates derived from TD1 and TD3.
TD1: 280,000 mt Ras Tanura/LOOP laydays cancelling 20/30 days in advance max age 20 years.
The TD1 calculation will be based on current market practice of ballasting the vessel back via the Suez Canal and Suez Canal rebate to apply. Bunkers based on Fujairah.
Weather margin 5%. 2,5% total commission.
TD3: 260,000 mt Ras Tanura/Chiba laydays cancelling 30/40 days in advance max age 15 years.
The TD3 calculation will include a weather margin of 5% and bunkers based on Fujairah. 3.75% total commission.