Daj napiši za nas male koji ne znamo. 🙂
Ivan Lejo direktor i vlasnik poduzeća Fintrade,Paktor i Akcionar d.o.o. (najveći relativni vlasnik IGH).Možda ih ima još,ali za sada su u javnosti samo poznata ta.
sve je to lijepo ali dionica stoji na 5800 i unatoč po meni niskoj cijeni vrlo slabo se trguje.
btw posjedujem TNPL i ATPL
Očigledno se rasprodaja nastavlja. Netko je upravo spustio 200 komada na 5700, ostalo još 136 na ponudi.
Daj napiši za nas male koji ne znamo. 🙂 Ivan Lejo direktor i vlasnik poduzeća Fintrade,Paktor i Akcionar d.o.o. (najveći relativni vlasnik IGH).Možda ih ima još,ali za sada su u javnosti samo poznata ta.
Pogreska. Vlasnik Fintrade je Dr.Sliskovic
Evo napokon nesto dobrih vijesti za Tankersku, odnosno za kompanije koje imaju tankere sa dvostrukom oplatom.
Ne pumpati bez mandata. Radi se o djelu svjetskog marketa koji se ne moze mjeriti niti u postotcima i gdje su se udomacili sub standard Owneri. Isto tako njihova dosadasnja opskrba nije bazirana iskljucivo na single hull tankerima. Definitivno ce imati odredjeni impact u svjetskim razmjerima ali to nije nesto sta ce lansirati dionicu u vasionu. Ako dionica ode u vasionu to bi trebao bit splet vise okolnosti a ne samo ban singla u Koreji.
Pogreska. Vlasnik Fintrade je Dr.Sliskovic
Dobro možda je formalno i tako ali pogledaj registar brokera pri Hanfi i vidjet ćeš da je tamo Lejo prijavljen kao broker,što ti se svodi na isto.
Derbyshire: ” Evo napokon nesto dobrih vijesti za Tankersku, odnosno za kompanije koje imaju tankere sa dvostrukom oplatom. ” Ne pumpati bez mandata. Radi se o djelu svjetskog marketa koji se ne moze mjeriti niti u postotcima i gdje su se udomacili sub standard Owneri. Isto tako njihova dosadasnja opskrba nije bazirana iskljucivo na single hull tankerima. Definitivno ce imati odredjeni impact u svjetskim razmjerima ali to nije nesto sta ce lansirati dionicu u vasionu. Ako dionica ode u vasionu to bi trebao bit splet vise okolnosti a ne samo ban singla u Koreji.
Slazem se da bi se trebalo splesti vise okolnosti da se dionica lansira u orbitu. Prvenstveno je potrebno da uđe u fokus mirovinskim fondovima…
Ja sam svojevremeno izašao iz ove dionice zbog straha kako će se upošljavati tankeri u periodu 2008-2010, prvenstveno Suezmaxi. 2010 je zbog odlaska velikog broja single hull tankera već otprije okarakterizirana kao godina tankera, te sam u nekoj viziji vidio ponovni ulazak negdje kroz 2009. Sad malo drugačije rezoniram…Dionica je korigirana, a novi moment još nije prepoznat na našem tržištu:
Prijevremenim odlaskom single hull VLCC brodova prvi po veličini koji uskaču u zamjenu su upravo Suezmaxi. Manjak Suezmaxa nadomjestiti će Aframaxi itd…
Što se tiče postotka, tu se nikako ne slažem. Na svijetu postoji 500-tinjak (točno 504) VLCC-a na svijetu. Od toga 150 su single hull. I većinu ih upošljava far east tržište.
Asia charters nearly all the estimated 150 single-hull VLCCs out of the total fleet of just over 500.
Za nadomjestiti 150 single hull brodova potrebno je cca 300 Suezmax brodova. Trenutno na svijetu postoji samo 360 Suezmaxa (uključujći single hull Suezmaxe)…Ravnoteža je vidno narušena odlaskom single hull tankera.
Evo još o uposlenju s/h tankera na dalekom istoku. U prošloj godini Filipine, Maleziju i Tajland ticalo je 13.5% single hull tankera, a Koreju čak 52.5 %.
Philippines as well as countries such as Malaysia and Thailand, were the destination for 85 of 628 single-hull VLCCs that were fixed in 2007…
Of the 437 VLCCs that entered the ports of South Korea last year, 229 were single-hulled, according to Seoul’s maritime ministry.
Standardna partija tereta za VLCC brodove je 2 miliona barela, što znači da je za 4 navedene zemlje u 2007 samo single hull VLCC brodovima uvezeno 628 miliona barela. Naglašavam, radi se samo o količini prevezenoj VLCC brodovima. A svi na market reportima lako uočavamo da far east tržište apsorbira dobar dio i Suezmax i Aframax tonaže. A od spomenutih 360 Suezmaxa 57 ih je single hull, od 740 Aframax-a 155 je single hull-a.
Do stupanja odluke na snagu možda još bude prilike za ulagače, a kako stvari stoje mogla bi nafta poteći i mojim venama. [thumbsup]
BTW, današnje cijene second hand tankerske tonaže s duplom oplatom svih veličina su na ATH s daljnjom tendencijom rasta, cijene single hull tonaže su u padu.
To be continued…And monitored…Closely…[proud]
Dionica je korigirana, a novi moment još nije prepoznat na našem tržištu
Pa ne bi se baš tu složio s tobom prijatelju,pozicije u top 10 pokazuju da je dionica full u čvrstim rukama,čak ako i neki od njih prodaje skrbnički zabe skupljaju.Po mom mišljenju čeka se godišnji FI,eventulano neke bolje vijesti (ovo što si naveo sigurno spada u tu skupinu) i onda krećemo u fazu distribucije.Možda se varam,ali mi sve miriše na to,čak i prebacivanje dionica iz Paktora u Fintrade smatram pripremom za operativno djelovanje po tom pitanju.Pozdrav.
Dionica je korigirana, a novi moment još nije prepoznat na našem tržištu
Za mene koji sam ju kupovao po 7400 i 6300 itekako je korigirana, zapravo kad bolje pogledam potonula.Mislim da joj ni tripple hull neće pomoći. [lol]
Da mi je ostalo keša na ovoj cijeni bi se sigurno ukrcao (5700 kn), pa stoga raste moje čuđenje na ove naloge za kupnju
i dalje ne znam da li je ovaj slab promet dobar ili loš znak
i dalje ne znam da li je ovaj slab promet dobar ili loš znak
Obično je slab promet na jednom nivou znak ili da je dionica na dnu i nitko je ne želi prodati tako jeftino i vrijedi obratno da je dionica preskupa i da je nitko ne želi kupiti.Ali u kontekstu mog prijašnjeg posta po meni je ono prvo.Doduše sve će ovisiti i o tome kako će se razvojati sitacija na cijelom tržištu i u branši.