TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

nisam bas pretjerano pratio TNPL, market nesto vise.

Znam da se prica o nekih 15% flote u brodovima rasutih tereta, no kad sam bacio pogled to ne izgleda toliko lose. Zanima me koliko tih 6 handya moze anulirati losi tankerski market?

Meni to, odokativno, izgleda dosta?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Godina 2007. pocela je sa BTI indeksom 1316, a danas je 1411, znaci rast od 7%. TNPL je pocela godinu sa 3505 kuna, a danas je na 6750, znaci rast od 93%. Znaci faktor odnosa rasta BTI indexa i rasta cijene dionice TNPL od pocetka 2007 do danas je 13.3. Ukoliko usporedimo ova dva faktora dolazimo do nevjerovatne cinjenice da je cijena dionice TNPL rasla za 394 % vise od ATPL uspoređujući te dvije dionice s pripadajućim Baltic Exchange Indexima. Ako nesto radite logički, onda istu logiku primjenjujte uvijek…Samo tako doći ćete do pravih zaključaka.

Ne želim kritizirati,ali čitajući tvoj post,ne mogu se otet dojmu da nisi svjestan činjenice da burza nije deterministički uređeno tržište.Da je kojim slučajem determinističko (uređeno,predvidljivo),onda nitko nebi zaradio ni kune jer bi svi znali što će se u budućnosti dogodit pa bi postupali jednako.(naravno pričam dugoročno)

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu


Ne želim kritizirati,ali čitajući tvoj post,ne mogu se otet dojmu da nisi svjestan činjenice da burza nije deterministički uređeno tržište.Da je kojim slučajem determinističko (uređeno,predvidljivo),onda nitko nebi zaradio ni kune jer bi svi znali što će se u budućnosti dogodit pa bi postupali jednako.(naravno pričam dugoročno)

Apsolutno sam svjestan te cinjenice. Ako bolje procitas slijed postova onda ces viditi da je to samo bio odgovor na Lican-ovo pitanje: Nego jedno logičko pitanje koliko je BDI indeks rastao u 2007.,a koliko je rasla ATPL? . Inace, po meni supidna analiza, isto koliko je i stupidno postavljeno pitanje.

Ne želim se prepirati,ali ti si krenuo s tezom da cijena brodarske dinoce isključivo ovisi o kretanju brodarskih indeksa,a ja samo tvrdim da to nije baš tako.

Šta bi rekao Derby da ATPL recimo sa 3800 rokne na 1900, ne bi li mu zaigralo malo u želucu?

To je ono o čemu ja pričam,da sad hipotetski rečeno BDI još drastičnije padne da li će automatski cijena ATPL toliko pasti?Cijena će pasti u svakom slučaju,ali nema šanse da toliko padne,jer bi to podrazmjevalo strahoviti iskrcaj nekih fondova i strahoviti gubitak nekih od njih.Mislim nažalost da je kolega ivek123 u pravu da kod nas FI i TA igraju sporednu ulogu,a primarno je to tko kupuje,koliko kupuje i po kojoj cijeni.


Dobro kolega,ali se može stvar postaviti i na drugi način. 1./ Kao što znate Atlantska ima avio kompaniju i bavi se turizmom,da li onda znači da takav “mali faktor odnosa rasta” ATPL u ondnosu na TNPL znači da joj te dvije djelatnosti čine totalni gubitak ? 2./ Postavlja se pitanje nakon Vašeg izračuna koliko upoće kretanje indeksa vozarina ima veze sa cijenom brodarske dionice (glupo zvuči,ali ispada tako).

Stvari mozete postaviti na koliko god zelite nacina. kako god ih postavite TNPL je precijenjena. Segment avio businessa i turizma kod ATPL ne stvara gubitke vec posluje izvrsno, provrtite malo po netu.

Indeksi koji se sada ostvaruju biti ce vidljivi u FI tek u Q1 ili Q2, pa cemo tada vidjeti dali zarada (index prati zaradu) utjece na cijenu dionice. Meni logika kaze da bi tako trebalo biti. Naravno uz jos neke faktore. Stvarno glupo zvuci da se odnos indeksa i cijene dionice tako nepravilno prate, ali ni moji ni tvoji postovi na to ne utjecu niti mogu utjecati. Ja bih osobno kao imaoc ATPL volio da ATPL dionica stigne razine TNPL u pogledu NAV-a i odnosa cijene dionice s indeksom, ali bojim se i misljenja sam da ce izjednacenje slijediti padom TNPL.

Glas da se odmoderira Lican. Pospješiti će se rasprava na TNPL.

Imam i ja ATPL,doduše nešto manje nego TNPL.Općenito mislim da protekli burzovni tjedan bi trebalo zaboraviti i da nije nikakav poakzatelj (to se posebice odnosi na brodare),jer obujam trgovanja na nekim dionicama je bio višestruko manji od prosječnog na razini prošle godine.Kako se kaže : prvi mačići se u vodu bacaju.

Oho konačno konkretniji prometi na TNPL,jel nam to mirovinci ulaze?

Ljudi, čuvajte Derbyshire-a kao kap vode na dlanu. Žalosti me što većina ni ne shvaća kako široko on piše.

All shipping lanes lead to China.

Tankerska i turizam, kronologija:

– U studenom 2005. ulaze u projekt Ninsko blato. Za investiciju predviđeno utrošiti 45 milijuna eura. Tadašnji odnos eura i dolara bio je 1.21, znači cca 54 mil. dolara. U dolare pretvaram jer Tankerska primarnom djelatnošću prihoduje tu valutu. Planirani rok izgradnje – kraj 2007. Izgradnja konkurentskih objekata u blizini nije u nikakvom planu. Podsjetnik na ta vremena:

Vaš link

– U svibnju 2006. Falkensteiner-Michaeler Tourism Group predstavlja projekt gradnje turističkoga naselja Putna Skala u neposrednoj blizini Nina. U najavi kažu da se dovršetak projekta očekuje za 18 mjeseci, a kada bude dovršen bit će to najekskluzivnije, jedinstveno i najveće turističko naselje ne samo na Jadranu i Hrvatskoj, nego i na Sredozemlju i u Europi. Podsjetnik na ta vremena:

Vaš link

– Danas ukoliko želite ovo ljeto ljetovati u Punta Skali booking možete napraviti na stranicama:

Vaš link

– Danas se trošak investicije Ninskog blata sa 45 miljuna eura popeo na 60. U međuvremenu odnos eura i dolara se promijenio i nije više 1.21 već 1.48, što znači da će investicija koštati 89 milijuna dolara, a ne 54. Povećanje 65 %. Sitnica. A resort će se početi graditi u 2009. Ukoliko sve bude u redu s papirologijom…

Vaš link

Jesi li dobio PM od mene?

New Report

Close