TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

To je duh[thumbsup][thumbsup][thumbsup]

Sve super 985plavi,točno je sve što si rekao al meni graf CROBEX-a ne izgleda lijepo.

Bez brige kolega samo malo strpljenja. Ovo je dionica koja već ovih dana ide preko 7k, možda već danas ako se opet ne pojavi neki “dioničar” koji nema strpljenja malo pričekati.

[color=black][/color]

Evo pojasnjenja zasto je BTI index porastao, a zapravo brodovi kakve ima Tankerska (Aframaxi) nisu ucestovali u tom rastu…Dapace…

Aframax rates on slippery slope as demand slows
Wednesday 9 January 2008

RATES to hire tankers in the aframax market this week are set to slip further as available tonnage continues to outstrip demand, writes Paul Tugwell.

Aframax freight rates have fallen for the last two weeks, not only because of the increased availability during the year-end holiday period but also diminished demand for larger vessels — which has pushed down rates for smaller ships.

The collision between the single hull very large crude carrier Hebei Spirit and a barge off South Korea on December 7 had boosted sentiment in the VLCC market and pushed charterers to split their cargoes on to smaller ships such as aframaxes.

As a result, aframax rates rose in tandem with the large tankers, but rates for the VLCCs “are likely to settle back a little further to the pre-Hebei Spirit mark”, EA Gibson said in its end-of-week report. “With reasonable availability, and ongoing slow momentum, rates are likely to fall off further,” the shipbroker added.

According to RS Platou’s daily fixtures, BP booked the double-hulled Neverland Soul to carry a 80,000 tonnes stem on a cross Mediterranean voyage at W140 for a January 13 lifting. In the North Sea, Chevron fixed the double-hulled Stena Confidence at W125 also for a 80,000 tonnes stem and a January 16 lifting.

Ovaj zadnji zakljucak preveden na jezik brojki znaci da na ovim razinama svaki Aframax trenutno gubi cca 10.000 usd dnevno, zavisno od nabavne cijene pojedinog. Za novogradnje koje stizu na ljeto taj gubitak zbog nabavne cijene biti ce i veci, a market nav ljeto tesko da ce biti bolji nego usred zime.

Evo link za izracun dnevne zarade:

Vaš link


Ovaj zadnji zakljucak preveden na jezik brojki znaci da na ovim razinama svaki Aframax trenutno gubi cca 10.000 usd dnevno, zavisno od nabavne cijene pojedinog. Za novogradnje koje stizu na ljeto taj gubitak zbog nabavne cijene biti ce i veci, a market nav ljeto tesko da ce biti bolji nego usred zime.

Oprosti, ali ako je tome tako zar nije onda bolje brodarima usidriti tankere i čekati. Pretpostavljam da bi gubitak u tom slučaju mogao biti manji od 10.000$ dnevno?

Oprosti, ali ako je tome tako zar nije onda bolje brodarima usidriti tankere i čekati. Pretpostavljam da bi gubitak u tom slučaju mogao biti manji od 10.000$ dnevno?

Apsolutno se s Vama slažem kolega,po kolegi Derbyshireu bi već Tankerska trebala poslovati s minusom.

(1356)
Na temelju članka 262. Zakona o trgovačkim društvima Uprava TANKERSKE PLOVIDBE d.d., Zadar, objavljuje

PRIOPĆENJE
o izboru članova Nadzornog odbora TANKERSKE PLOVIDBE d.d., Zadar.
Odlukom Glavne skupštine Tankerske plovid­be od 14. prosinca 2007. godine zbog isteka mandata razriješeni su članovi Nadzornog odbora i to:
1. Svetko Košćica, predsjednik, MBG:1510946383904, iz Zadra, Miroslava Krleže 15.
2. Dragan Gaćina, član, MBG: 2702947383908 iz Malog Iža, Mali Iž 152.
3. Lenko Milin, član, MBG: 2411950383922 iz Zadra, Put Njivica 28.
4. Ivan Pupovac, član, MBG: 2003967383925 iz Zadra, Dr. Franje Tuđmana 46a.
5. Mladen Vučetić, član, MBG: 2812946383912 iz Zadra, Put Petrića 30b.
Odlukom Glavne skupštine Tankerske plovid­be d.d., Zadar od 14. prosinca 2007. godine u Nadzorni odbor izabrani su s mandatom od četiri godine sljedeći članovi:
1. Svetko Košćica, MBG: 1510946383904 iz Zadra, Miroslava Krleže 15, inženjer pomorskog prometa, kapetan duge plovidbe,
2. Dragan Gaćina, MBG: 2702947383908 iz Malog Iža, Mali Iž 152, inženjer pomorskog prometa, kapetan duge plovidbe,
3. Lenko Milin, MBG: 2411950383922 iz Zadra, Put Njivica 28, inženjer pomorskog prometa, pomorski strojar I klase,
4. Ivan Pupovac, MBG: 2003967383925 iz Zadra, Dr. Franje Tuđmana 46a, diplmirani inženjer elektrotehnike,
5. Mladen Vučetić, MBG: 2812946383912 iz Zadra, Put Petrića 30b, inženjer pomorskog prometa, kapetan duge plovidbe.
Na konstituirajućoj sjednici Nadzornog odbora Tankerske plovidbe d.d., Zadar održanoj 17. prosinca 2007. godine za predsjednika Nadzornog odbora izabran je Svetko Košćica, a za zamjenika predsjednika Nadzornog odbora Dragan Gaćina.

TANKERSKA PLOVIDBA d.d. Zadar


Derbyshire: ” Ovaj zadnji zakljucak preveden na jezik brojki znaci da na ovim razinama svaki Aframax trenutno gubi cca 10.000 usd dnevno, zavisno od nabavne cijene pojedinog. Za novogradnje koje stizu na ljeto taj gubitak zbog nabavne cijene biti ce i veci, a market nav ljeto tesko da ce biti bolji nego usred zime. ” Oprosti, ali ako je tome tako zar nije onda bolje brodarima usidriti tankere i čekati. Pretpostavljam da bi gubitak u tom slučaju mogao biti manji od 10.000$ dnevno?

Ako na taj nacin rezonirate bolje vam je nikad ne stavite nalog na kupnju brodarske dionice. Usidriti brodove i cekati znacilo bi imati gubitak od 30.000 usd dnevno. Pa valjda znate da se kredit banci za kupnju broda mora redovno vracati. Nije tesko izracunati koliko je mjesecni iznos kredita ako je vrijednost broda 60 milijuna dolara. Podjelite to sa 30 i dobicete dnevni kapitalni trosak. Toj brojci dodate fiksni dnevni operativni trosak (posada, odrzavanje, osiguranje…) i dobicete brojku koju brod mora svaki dan zaraditi da bi poslovao na pozitivnoj nuli. Trenutno smo od te brojke udaljeni 10.000 usd, jer tankeri ipak zaradjuju nesto, ali trenutno nedovoljno za pokriti fiksni trosak. Usidriti ih znacilo bi stvarati jos veci gubitak.

Ako ste i imaoc ove dionice na osnovu pretpostavke onda zelim puno srece. Sreca se trazi na tomboli, ne na burzi. Pretpostavka je majka svih zajeba.

Pa koliki je dnevni trošak takvog jednog broda,molim da mi detaljno specificirate Vaš izračun,unaprijed zahvaljujem.

Hvala na pojašnjenju kolega Derby. Sad sam shvatio da s gubitkom posluju samo novi tankeri, koji otplaćuju kredit. Isto tako tvrdite da se dnevni operativni trošak (posada, osiguranje..) ne može minimizirati ako je brod usidren?
Pratit ću i dalje vaše analize i korisne kritičke priloge iako se ne mogu oteti dojmu da zbog nekog razloga želite previše ocrniti ovu dionicu.


Pratit ću i dalje vaše analize i korisne kritičke priloge iako se ne mogu oteti dojmu da zbog nekog razloga želite previše ocrniti ovu dionicu.

A nahvaliti ATPL i drybulk sektor, iako se indeks i tamo strovaljuje iz dana u dan!

moram opet reci da se slažem s Derbijem ali imam isti filing kao i bragoc

New Report

Close