ajmo se probat vratit na onu moju spomenutu racunicu od 400mil$ (za koju sam prije nego sam je spomenuo poceo sa ” A gdje je onda ovdje racunica?”) za koju isto smatram da je malo nerealna pretvorimo li je u vozarinu po danu. Ali ajmo pocet od ovoga: – kad se brodar odluci za kupnju takvog novog broda u ovakvom brodogradilistu koliko je potrebno vremena od pocetka ugovaranja broda do samo primopredaje?! 2,5-3 godine. – ko placa posadu za vrijeme chartera? Vlasnik ili korisnik chartera? – korisnik chartera dobija novi brod (koji je ujedino u 2005.g proglasen u svijetu za najbolji brod godine u svojoj klasi) koji nema sigurnosnih ogranicenja za pristup bilo kojoj luci…
Iskreno ne razumijem gdje vodi ova rasprava, ali apsolutno podržavam čak i pokušaj rasprave ako ona vodi do nekih zaključaka. Stoga evo i odgovora na postavljena pitanja:
– od pisma namjere, preko početka pregovora, pregovora, finaliziranja ugovora do finalnog proizvoda prođe 2.5-3 godine, točno kako ste naveli, iako može biti i manje
– ukoliko se radi o spot ili time chartru posadu plaća brodar, ukoliko se radi o bareboat charteru posadu plaća unajmitelj
korisnik chartera dobija novi brod (koji je ujedino u 2005.g proglasen u svijetu za najbolji brod godine u svojoj klasi) koji nema sigurnosnih ogranicenja za pristup bilo kojoj luci…
Ovaj dio nisam baš razumio, na koji se brod odnosi. A nisam ni čuo za izbor za brod godine, to je nešto kao izbor za Miss pretpostavljam. Možete malo potkrijepiti ovu izjavu o brodu godine. Imam jednu batelu pa bih je kandidirao. Makar na lokalnoj razini.
Naj brod Kvarnera plasirao se u daljnje natjecanje i braniti će boje Hrvatske u izboru za na brod svijeta…Za nagradu dobije besplatnu reklamu na forumu Poslovnug na temi TNPL…
Plačem iz oba oka kad vidim tko sve drži dionicu TNPL.
[cry]
Koliko su ove godine svojih dionica stekli članovi uprave i nadzornog odbora Tankerske plovdbe, Uljanik plovidbe, Jadroplova i Atlantske plovidbe. Nije li to indikativno? Ili smatrate da netko drugi kao što su Mangulio, Ides i sl. bolje vrednuju vrijednosti brodarskih dionica od samog vrha brodarskih kompanija?
Galapagos:
”
Derbyshire prica nebuloze! Osobe koje su bliske Tankerskoj znaju sve i mogao bi sve objasniti, ali trenutacno nemam vremena! Drugom prilikom slobodno postavite pitanja…Pozdrav[bye]
”
Javi kad bude druga prilika, baš mi se čini da si osoba koja će pojasniti neke stvari.
BTW, pogledaj koliko dionica Tankerske drži uprava i nadzorni odbor, odnosno kad su ih prodali…Ili ni oni ne znaju šta rade? Dat ću im tvoj kontakt da tebe pitaju što da naprave…
E Derby pa uprava, NO, zaposlenici bivši, sadašnji i XYZ drže minimalno 82,87% TNPL i nisu prodavali dionice firme, izgleda da baš ne pratiš situaciju. Ja sam je kupovao na 1000 kn pa odnonda pratim situaciju!
Ove godine uprava i NOnisu ništa sticali, jer im je dosta ovo šta imaju!
Jos uvijek govorimo o Steni Poseidon , a kad smo sad potvrdili o kojem se brodu radi evo i vlasnicke klasifikacije broda:
http://www.stenabulk.com/fleet/fleetlist.asp#class5
(nije valjda greska i na njihovim stranicama, nadam se) [pray] [pray]
Ovo sto kolega naziva “izbor za miss” je prestizna nagrada koju je Brodogradiliste Split dobilo za prvu novogradnju iz spomenute serije za narucitelja Concordia Maritime AB. Vjerovatno i nebitna stavka za ovo sto nas interesira , posto sam blizi brodogradjevnoj linij nego brodarskoj predpostavljao sam da cu ovdje nac nekakav pametan odgovor. Ali evo i jos malo dodatnih informacija da nebi bilo da lupam bezveze:
Ajmo probat dovest ovo na drugi nivo. Posto sam informaciju dobio od “ne bilo koga” nisam se mogao nacudit.
S obzirom na podatke s kojima raspolazemo i koji su dostupni kako teoretski se moze doc do 400mil$ za 10g.
PS
Ne posjedujem niti jednu dionicu TNPL-R-A
Stena Poseidon- je brod NOSIVOSTI 75000 t DWT. I panamax je veličine. Što se može vidjeti i po širini 32,24. To je i ograničenje za Panama kanal
Nosivost nema veze s brutto registarskom tonom. Nosivost se izražava u tonama deadweighta ili metričkim tonama.
400 milijuna za 10 godina-nemoguće.
Derby je ovaj put u pravu.
Pozdrav svima.[thumbsup]
uprava, NO, zaposlenici bivši, sadašnji i XYZ drže minimalno 82,87% TNPL i nisu prodavali dionice firme, izgleda da baš ne pratiš situaciju. Ja sam je kupovao na 1000 kn pa odnonda pratim situaciju! Ove godine uprava i NOnisu ništa sticali, jer im je dosta ovo šta imaju!
Postotak koji si naveo drži SILBA PARTICIPATIONS B.V. Iza njih je zapravo uprava Tankerske, odnosno zaposlenici, tu se apsolutno slažemo. Priča o privatizaciji kroz ESOP je završena kad je Tankerska u pitanju.
Ono gdje se ne slažemo je da to da bivši zaposlenici imaju udio u svemu tome. Koliko ja znam oni nemaju ništa. Svaki zaposlenik koji napusti kompaniju ili ode u mirovinu svoje dionice ostavlja u firmi, stoga bi mi logično bilo da ih pojedinci kupe za sebe ukoliko smatraju ili znaju da vrijede.
Teza imam dovoljno, ne treba mi više kod ljudskog roda ne postoji, stoga mislim da bi bilo realno da insideri koji znaju koliko dionica vrijedi kupuju dionice u svoje ime ukoliko smatraju da dionica vrijedi novaca za koje se trži na tržištu.
Pogledaj npr. Jadroplov. Imamo istu stvar. Jadroplov dd koji kupuje dionice Jadroplova, ali paralelno imamo i podebljanje portfelja predsjednika uprave Papića. Kod Atlantske imamo istu situaciju, Atlantska Plovidba dd (pandan Silbi Participations) tu i tamo kupi svoje dionice, ali svoje portfelje konstantno podebljavaju i Uskokovic i Lonza i Jerkovic i ostali.
Prema informacijama koje ja imam upravu i nadzorni odbor Tankerske sačinjava uglavnom posada kojoj ostaje još vrlo malo do mirovine. Nakon što odu u mirovinu apsolutno nikakvog udjela neće imati u vlasničkoj strukturi kroz zakladu zvanu Silba Participations. Vjerujem da su ti ljudi aktivni igrači na našoj burzi, pa nebi li onda bilo logično da steknu i neku dionicu Tankerske ukoliko smatraju da im ista nosi određeni prinos u vidu rasta ili dividende.
Ja osobno još nisam sreo homo sapiensa koji je rekao da ima dovoljno i da ne želi zaraditi, a može.
I molim te shvati da ima ljudi koje ne dijele tvoje (loše) mišljenje o Tankerskoj Plovidbi tj o budućnosti iste dionice
To je očito. Ja bih samo molio iste da podjele malo svojih razmišljanja na kojim temelje očekivanje rasta s ostalim forumašima, ali osim komentara tipa Derby laže, priča gluposti, nebuloze itd. nisam vidio konkretan komentar.
BTW, pitanje, koliki rast očekujete na ovoj dionici u narednih 6 mjeseci?
Jos uvijek govorimo o Steni Poseidon , a kad smo sad potvrdili o kojem se brodu radi evo i vlasnicke klasifikacije broda: http://www.stenabulk.com/fleet/fleetlist.asp#class5 (nije valjda greska i na njihovim stranicama, nadam se) [pray] [pray]
Nije greška. Piše lijepo – nosivost 74499. A podrazumjeva se da nije potrebno napisati čega. Metričkih tona prijatelju, a ne brt-a.
Nije greška. Piše lijepo – nosivost 74499. A podrazumjeva se da nije potrebno napisati čega. Metričkih tona prijatelju, a ne brt-a.
Dobro, spletom nes(p)retnih okolnosti opet dosli smo da je brod klase PANAMAX . Moze li mi bilo tko ponudit nesto konkretnije od: “400 milijuna za 10 godina-nemoguće.” i “Pozdravi onog tko ti je ovo rekao i reci mu da prica gluposti.”
Ili da s tim konstatacija zatvorimo ovu dikusiju,
Hvala!
Zima pocela, ali cini se da za dioncare TNPl nece biti zime
Baltic Dirty Tanker 1,281 (+8.38%)
Baltic Clean Tanker 1,142 (+6.53%)
ako ovako nastavimo brzo cemo doci i do vrijednosti indeksa prije jedne godine
Moze li mi bilo tko ponudit nesto konkretnije od: “400 milijuna za 10 godina-nemoguće.” i “Pozdravi onog tko ti je ovo rekao i reci mu da prica gluposti.” Ili da s tim konstatacija zatvorimo ovu dikusiju, Hvala!
Pitanje je vezano za zakljucak broda Stena Poseidon ako se ne varam.
Konkretno, da ne moze biti konkretnije, zadnji zakljucak broda je slijedeci:
2007-11-16 STENA POSEIDON 2007 74,927 60,000 CLEAN UNLEADED MORGAN STANLEY 2007-11-25 2007-11-25 UKC USAC 160 WS Stena Bulk AB
Kao pravi ulagac u Tankersku dionicu znati ces naravno iscitati podatke.