TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


” E Derby pa daj malo proguglaj, upiši Panamax i brt pa će ti izbaciti gomilu brodova panamax veličine od cca 75000 brt, evo i linkova kao dokaz: Vaš link Vaš link Osim toga evo linka koji te debelo demantira, tu se razglaba o veličini i tipifikaciji brodova i vidi se da su panamax brodovi (dry bulk carrieri) upravo prosječne veličine oko 65000 brt, a kreću se u granicama od cca 60-80.000 brt, pa pročitaj Vaš link U istinitost tvojih tvrdnji može se s veilikim uspjehom posumnjati, jer si već više puta uhvaćen u neznanju ili da to nazovemo obmanjivanje. Ne znam koji su ti ciljevi ali polovično barataš problematikom!

Prvi link koji si stavio je Portal grada Splita u kom piše slijedeće:

qte
Nakon porinuca na navoz ce biti položena kobilica za Novogradnju 456, prvi od cetiri ugovorena tankera za prijevoz naftnih proizvoda, velicine PANAMAX, nosivosti 75000 brt, što se grade za njemackog narucitelja tvrtku Wessels.
unqte

Druga dva linka ne mogu se otvoriti.

Ja ti predlažem da pročitaš prethodne postove o brt. Kolege koje uređuju stranice Portala grada Splita malo su pobrkali lonce i poklopce, vjerovatno nisu mislili da bi se jedan tankerski ulagač mogao osloniti na njihove informacije. Jedinica za nosivost je metrička tona, a bruto registarska tonaža (brt) je jedinica volumena i za Panamax se kreće od 35-45000 brt-a. Brod o kom smo počeli raspravu ima bruto tonažu 42,835.

– Za razlikovanje pojmova o tonaži i nosivosti nije mi potrebno googlati, a ponajmanje ne na stranicama Portala grada Splita.
– Neznanje je ljudska osobina koja se da ispraviti, ako sam nešto krivo napisao slobodno recite, možda se da popraviti.
– Obmana mi nije ni na kraj pameti, ne daj Bože. Vi ste vlasnik svoje dionice i sami znate što ćete s njom napraviti. Jednostavno ignorirajte moje postove i pravite se da ih nema. Budite uvjereni da dionica Tankerske ima strašan potencijal. Možda vam tako bude lakše.
– Moja misija na forumu je biti objektivan, a vi se zapitajte na osnovu čega ste kupili dionicu Tankerske. Na osnovu informacije koju vam je šapnuo prijatelj (pa vam uvalio svoju dionicu) ili na osnovu fundamenata?


Eto prijatelju pričaš notorne neistine, pogledaj si danas rast tankerskog indeksa danas 10,75%, u zadnja 2,5 mjeseca 48% Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 10, 2007 765.00 Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Nov 21, 2007 1023.00 Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Nov 23, 2007 1133.00 Ljudi nemojte mu vjerovati!

Ljudi, nemojte mi vjerovati, dobro Ides kaže. Sami pratite podatke i nemojte da drugi razmišljaju vašom glavom. Evo link za praćenje indeksa, vjerujem da i Ides ima koristi isti, zar ne:

Vaš link
(obrati pažnju na veličinu brdašca prije 2 god i danas)

Točni su i indeksi koje je naveo, kao što je i točna informacija da je došlo do određenog rasta, te je moja moć da obmanjujem forumaše (kako je rekao jedan od kolega) minimalna.

Ono na što ja želim skrenuti pozrnost je to trend, na stvari koje je teško opipati, a ipak postoje, a index koji prati naš Ides je samo jedan segment tog trenda. Ali, koncentrirajmo se na njega, pa da vidimo gdje su notorne neistine, a gdje činjenice.

Nakon rasta od 48 % u 2.5 mjeseca, odnosno uz dnevni rast od 10.75 % imamo BDTI od 1133 bodova na dan 23/11/2007. Ja znam da je taj indeks kratkoročan i da je neodrživ, ali recimo da je on nekakav benchmark.

Brodovi Tankerske ugovoreni su u dugoročni najam u doba konjukture prije 2 ili 3 godine.

Indeks BDTI 23/11/2005 (u doba ugovaranja t/c) bio je 2217.00, odnosno 96 % veći nego 23/11/2007, a 23/11/2004 (u doba ugovaranja t/c) 3127.00, odnosno 276 % veći nego 23/11/2007.

Ono što Tankersku drži jesu ugovori ugovarani tada, ali mislim da je i laiku jasno da je takve ugovore nemoguće obnoviti.

Ono na što ja stavljam naglasak je da je Tankerska u međuvremenu naručila skupe brodove, a vozarine su pale. I trend je da će i dalje padati.

Samo radi razjašnjenja, ja nemam apsolutno nikakvu namjeru kupiti ovu dionicu, čak niti na razini od 5000 kuna, već samo izražavam svoje mišljenje o trendu kretanja, a da imam ovu dionicu znam što bih napravio s njom. Već sutra…


Nije mi vrag dao mira pa sam zovnuo starog dobrog prijatelja direktno u StenaBulk u Gotheborg. Kaže mi, citiram, da se balon zvan StenaBulk ispuhava, ali da ne zna kako točno su zaključeni brodovi građeni u Splitu jer njih operira ured iz Houstona. Srećom, nije pitao zašto mi je informacija potrebna. I onda mi večaras vrati poziv i kaže da mi je na mailu sve što me zanima. I kaže P & C pls (private and confidential) [smiley2][smiley2].

Ajmo ovako, nisi jedini koji imas “dobrog prijatelja” (i jos sa krivom informacijom [smiley16] ) u StenaBulk. Sta mislis odakle meni informacija, samo nevolim pocinjat diskusije sa : “meni je jedan dobar prijatelj rekao….”.

A sta cemo s ovim (BTW zagooglao sam):

http://www.brodosplit.hr/Portals/17/VRIDNI_8.pdf


Ajmo ovako, nisi jedini koji imas “dobrog prijatelja” (i jos sa krivom informacijom [smiley16] ) u StenaBulk. Sta mislis odakle meni informacija, samo nevolim pocinjat diskusije sa : “meni je jedan dobar prijatelj rekao….”. A sta cemo s ovim (BTW zagooglao sam): http://www.brodosplit.hr/Portals/17/VRIDNI_8.pdf

A točna informacija je da brod zarađuje 400 mil usd u 10 godina koliko ste vi napisali. Molim vas lijepo. Pa to nema nikakvog smisla. Ja se zapravo pomalo i sebi čudim što ulazim u ovakve rasprave, pa valjda je svima jasno gdje je istina. Brod o kom pričamo uopće nije u time charteru, a kamoli u 10-godišnjem t/c, već na spotu, a upravo je zaključen na putovanje kao što je napisano na prethodnoj strani foruma.

Vezano za brt jasno mi je da netko može biti u krivu, ali nije mi jasno da može tako uporno braniti svoje krivo stajalište. Netko je krivo napisao podatak na web stranici Brodosplita, ostali prepisali i vi se s time ne možete pomiriti. Ukoliko vas raduje živjeti s informacijom da se nosivost mjeri u bruto registarskim tonama (brt), samo izvolite. Ja vam još jednom kažem, nosivost se mjeri u tonama, a zapremina, volumen ili kapacitet (kako vam drago) u bruto (ili neto ako se radi o komercijalom prostoru) registarskim tonama. 1 bruto registarska tona iznosi 100 kubnih stopa, što je oko 2.83 kubična metra. Panamax standardno ima 75000 tona nosivosti , a bruto registarska tonaža je oko 42000 bruto registarskih tona.

Tvrdnja koju vi branite, odnosno koja se pokrala na portalima koje pratite (i za koje očito smatrate da ne mogu pogriješiti) je kao da ste rekli da ste se jučer vagali i da imate 75 litara ili da nosite cipelu broj 42 stupnja celzijusa.
Ukoliko vas raduje tvrdnja da Panamax ima 75000 brt, eto i ja se slažem, pa da završimo s time. Prosječni (i ispodprosječni) pratitelji foruma ionako su shvatili gdje je istina.

i dalje BDT raste : 1182 (+ 4,32 % )
BCT 1072 ( + 1,52 % )

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


i dalje BDT raste : 1182 (+ 4,32 % ) BCT 1072 ( + 1,52 % )

I dalje je BDT manji za 265 % od razine na kojoj je bio prije tri godine, odnosno u vrijeme ugovaranja ugovora od kojih se beru zadnji plodovi.

Englezi imaju jedan dobar izraz za mnoge pratitelje ovog forum: “living in denial”

Inače jedino što po mom mišljenju drži tankeraše je što vrijednosti brodova nisu pratile pad vozarina. Međutim ukoliko u sljedećih 3-6 mjeseci ne vidimo značajan opravak tankerskog tržišta i cijene brodova će početi klizati…..a onda je je sve moguće


ne pratim bas tankersku pa ne znam jel ovo opcepoznata info: DONAT HRV 2007 166188 FIXED 2 YEARS T/C $37,500/DAY TRAFIGURA

Poznata ili nepoznata informacija, činjenica je da je to 320 % manje nego što je zarađivao brod blizanac Alan prije nepune 3 godine u doba kad je dionica Tankerske rasla. A naredne dvije godine imaćemo drugačiji scenario.

Tko se ne sjeća zarade broda Alana od prije 3 godine evo link:

Vaš link

Brod je zarađivao 120.000 usd dnevno.

Nije bas 320 %.Oduzmi tu troskove goriva ;-). No slazem se… ufff! 120.000 $ dnevno. Puno, cak kada i oduzmemo troskove goriva…

Pomno pratim vase pisanje i zahvaljujem na objektivnom stavu.

Ne znam, mozda bi bilo mudro prodati koji tanker i kupiti bulker…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

BRT je kratica za bruto registarsku tonažu ili na engleskom GRT (gross register tonnage). Registarska tona iznosi 100 kubnih stopa, a brojka nam govori o volumenu komercijalnog i nekomercijalnog brodskog prostora. I još jednom, Panamax od 75000 brt ne postoji…

Znam ja dobro što je BRT,ali ti izgleda daješ netočne imformacije,jer kako je Ideš napisao prosječni Panamax ima 75 000 brt.Ako već nećeš gledati ‘po Portalu grada Splita’,nadam se da će ti link na Jadranbrod.com (specijalizirani portal za pomorce i plovidbu) pomoći

Vaš link

I molim te shvati da ima ljudi koje ne dijele tvoje (loše) mišljenje o Tankerskoj Plovidbi tj o budućnosti iste dionice

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu

A točna informacija je da brod zarađuje 400 mil usd u 10 godina koliko ste vi napisali. Molim vas lijepo. Pa to nema nikakvog smisla. Ja se zapravo pomalo i sebi čudim što ulazim u ovakve rasprave, pa valjda je svima jasno gdje je istina. Brod o kom pričamo uopće nije u time charteru, a kamoli u 10-godišnjem t/c, već na spotu, a upravo je zaključen na putovanje kao što je napisano na prethodnoj strani foruma.

Vezano za brt jasno mi je da netko može biti u krivu, ali nije mi jasno da može tako uporno braniti svoje krivo stajalište. Netko je krivo napisao podatak na web stranici Brodosplita, ostali prepisali i vi se s time ne možete pomiriti. Ukoliko vas raduje živjeti s informacijom da se nosivost mjeri u bruto registarskim tonama (brt), samo izvolite. Ja vam još jednom kažem, nosivost se mjeri u tonama, a zapremina, volumen ili kapacitet (kako vam drago) u bruto (ili neto ako se radi o komercijalom prostoru) registarskim tonama. 1 bruto registarska tona iznosi 100 kubnih stopa, što je oko 2.83 kubična metra. Panamax standardno ima 75000 tona nosivosti , a bruto registarska tonaža je oko 42000 bruto registarskih tona.

Tvrdnja koju vi branite, odnosno koja se pokrala na portalima koje pratite (i za koje očito smatrate da ne mogu pogriješiti) je kao da ste rekli da ste se jučer vagali i da imate 75 litara ili da nosite cipelu broj 42 stupnja celzijusa.
Ukoliko vas raduje tvrdnja da Panamax ima 75000 brt, eto i ja se slažem, pa da završimo s time. Prosječni (i ispodprosječni) pratitelji foruma ionako su shvatili gdje je istina.

Cijenjeni kolega nakon ovakovog Vaseg odgovora definitivno , EOD!
Ako vi na moje argumente odgovarate sa “Netko je krivo napisao podatak na web stranici… ” a na svoje gledate kao na “Sveto pismo” onda Vi meni pokusavate provalit nekakvu vrstu demagogije, a dobro znamo da je jedina prava definicija demagogije kada:
“Starac od 75 godina kojem se nemoze dignuti uvjerava plavusu od 21 godinu da ce od “tvrdoga” dobiti rak na maternici”
Zato cijenjeni kolega, ja Vam garantiram da ja nisam plavusa od 21.g., a predpostavljam da ni Vi niste starac kojem se nedize.
EOD!


Nije bas 320 %.Oduzmi tu troskove goriva ;-). No slazem se… ufff! 120.000 $ dnevno. Puno, cak kada i oduzmemo troskove goriva… Pomno pratim vase pisanje i zahvaljujem na objektivnom stavu. Ne znam, mozda bi bilo mudro prodati koji tanker i kupiti bulker…

Možda bi bilo mudrije kupovati tankere kad cijene konačno padnu, a ne bulkere koji nisu nikad bili skuplji…..

New Report

Close