najnovije stanje . ruše li je ruše. već pomalo i smiješno ,prave igre bez granica
u svom ovom crvenilu evo malo i lijepih vijesti:
BDT +1,32% ( 1000)
BCT + 2,71 % ( 985)
Podrška na 5400 sa 910 smanjila se na 210. Zato je netko krenzo s 5950 prema gore, ostalo još 283 komada na kupnji.
pokrenuo se i BDT
BDT 1026 ( + 1,89% )
BCT 1035 ( + 2,99 % )
Koliko primjećujem iz TOP 10, broj osam (skrbnički ZABA) je smanjio za 90 komada.
K: 21 ponuda / 486 dionica
P: 35 ponuda / 540 dionica.
Kupnja:
6.201,00 2
6.200,00 6
6.151,00 3
6.150,13 5
6.150,01 15
6.150,00 33
6.116,00 14
6.110,00 10
6.100,01 4
6.001,00 11
Prodaja:
6.370,00 2
6.399,91 18
6.400,00 76
6.535,00 4
6.540,00 19
6.550,00 6
6.700,00 10
6.789,00 1
6.820,00 1
6.850,00 26
Nisam strućnjak za brodarstvo i upravo zbog toga sam i tražio pomoć.Poznavaoci pomorskog tržišta su na ovom forumu izraćunali vrijednost NAV za Jadroplov i ATLANTSKU,a to bi trebali imati i za Tnpl.Ja to onako odokativno zakljućio da bi za suhi segment vrijednost TNPL trebala biti koliko i za JDPL,jer iako je suha flota nešto manja ipak nije opterećena sa PD,administrativni troškovi su manji nego kod Jadroplova,a i neizvjesnost oko privatizacije kao i samo državno vlasništvo umanjuju taj matematički izračun za Jadroplov. Prema tim izračunima taj segment kod Jadroplova vrijedi od 1.200 do 1.300 po dionici ,pa bi taj izraćun za tankersku trebao iznositi cca od 2.600 do 2.700. kn po dionici naravno samo za suhu flotu TANKERSKE PLOVIDBE. Molio bi strućne osobe da mi pomognu i korigiraju ovaj izraćun i ukažu na eventualni krivi pristup.
Suzdržavam se ne prokomentirati ovo, ali ne mogu. Pa naravno da imam izračunat NAV na ovoj dionici kao i na ostalim brodarima, zato sam i pisao o očekivanom padu ove dionice na prethodnim stranicama ovog foruma.
Ovo gore napisano baš i nema neke osnove. Ajmo redom.
– Bulk tonaža Jadroplova je veća od bulk tonaže Tankerske.
– Nabavna cijena brodova Jadroplova je manja od nabavne cijene brodova Tankerske (govorimo o cijeni po toni deadweighta, jer se drugačije i ne mogu usporediti)
– Trenutna vrijednost suhe flote Jadroplova je veća od trenutne vrijednosti suhe flote Tankerske
– Trenutna cijena dionice Jadroplova je 660 kuna.
– U račun NAV-a Jadroplova uračunata su i 2 kontejneraša, stoga suha flota Tankerske može vrijediti samo manje od toga. Debelo manje.
– U račun NAV-a postan na temi Jadroplov uračunat je P.D, stoga nema razloga dvaput diskontirati, odnosno dodavati tu vrijednost na Tankersku
– Administrativni troškovi Tankerske nisu manji od Jadroplova. U upravi imaju dvostruko više zaposlenika, a tu su i ostali troškovi koje Jadroplov nema.
Bez obzira na gore napisano kriv vam je i pristup računanja. Jednostavnije vam je uzeti cijelu flotu, pročačkati koliko vrijede brodovi, kakve su obveze, koliko imaju casha, te pogledati korak unaprijed odnosno koliko će ti brodovi zarađivati sutra.
Još jednom ću ponoviti, nijedan brod na spotu ne stvara profit, a naručene novogradnje veliki su kamen oko vrata.
I još jednom ću ponoviti pitanje: koliko aframax od 114.000 tona vrijedan 60 mil. usd treba svaki dan zarađivati u narednih 15 godina da bi brod poslovao na pozitivnoj nuli i koliko takav brod može danas zarađivati dnevno. Imajte u vidu i to da je period ispred nas je samo lošiji za tankersko tržište od onog današnjeg.
I još jednom ću ponoviti pitanje: koliko aframax od 114.000 tona vrijedan 60 mil. usd treba svaki dan zarađivati u narednih 15 godina da bi brod poslovao na pozitivnoj nuli i koliko takav brod može danas zarađivati dnevno. Imajte u vidu i to da je period ispred nas je samo lošiji za tankersko tržište od onog današnjeg.
A gdje je racunica onda ovdje:
Predzadnja “StenaBulk”(PANAMAX, 75000BRT) isporucena iz splitskog brodogradilista za svedjanina Concordia Maritime AB kosta kao i ostale narucene 54,4mil.$
Niti mjesec dana nakon preuzimanja isla je u charter Shell-u na razdoblje od 10g. za iznos od 400.000.000,00$
[smiley9]
ne znam gdje je tu racunica, ali po tvojim podatcima to bi ispalo 3,3 milijuna u$d mjesecno?!?!
Kad bi barem koji bulker Atlantske ili Jadroplova prihodovao barem desetinu toga mjesecno[smiley2], dionicari bulkera bi izveli kolektivnu masturbaciju na Stradunu[smiley2]
Derbyshire:
jel taj trosak veci od 1.200 USD dnevno?
I još jednom ću ponoviti pitanje: koliko aframax od 114.000 tona vrijedan 60 mil. usd treba svaki dan zarađivati u narednih 15 godina da bi brod poslovao na pozitivnoj nuli i koliko takav brod može danas zarađivati dnevno. Imajte u vidu i to da je period ispred nas je samo lošiji za tankersko tržište od onog današnjeg.
Eto prijatelju pričaš notorne neistine, pogledaj si danas rast tankerskog indeksa danas 10,75%, u zadnja 2,5 mjeseca 48%
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Sep 10, 2007 765.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Nov 21, 2007 1023.00
Baltic Dirty Tanker Index [BDTI] Nov 23, 2007 1133.00
Ljudi nemojte mu vjerovati!
zbilja danas svaka čast za BDT + 10,75% !!![smiley2][smiley2][smiley2]
inače, danas se tankeraši svi zelene , jako lijepo za vidjeti .
Tankers Symbol Last Volume Change
Aegean Marine
Petroleum ANW 37.89 72,700 +2.39 (+6.73%)
Aries Maritime RAMS 6.98 17,006 +0.33 (+4.96%)
Arlington ATB 21.50 13,100 +1.19 (+5.86%)
B & H Ocean BHO 13.74 3,200 +0.10 (+0.73%)
Capital Product Partners CPLP 22.67 13,300 +0.94 (+4.33%)
Double Hull DHT 12.31 56,300 +0.55 (+4.68%)
Frontline FRO 46.00 1,867,697 +3.62 (+8.54%)
General Maritime GMR 25.94 379,000 +1.96 (+8.17%)
Knightsbridge VLCCF 25.00 57,845 +1.26 (+5.31%)
Nordic American NAT 32.90 189,700 +2.88 (+9.59%)
Omega Navigation ONAV 16.64 8,650 +0.46 (+2.84%)
Overseas OSG 65.55 1,031,600 +5.25 (+8.71%)
Ship Finance SFL 25.83 150,322 +1.01 (+4.07%)
Teekay Corporation TK 53.20 859,500 +4.88 (+10.10%)
Top Tankers TOPT 4.05 203,520 +0.25 (+6.58%)
TORM TRMD 37.65 13,599 +2.40 (+6.81%)
Tsakos Energy Navigation TNP 35.39 176,800 +1.63 (+4.83%)
As of 11/23/07 01:02 PM EST.