TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A shipping. Tu znam u cent koliko vrijede brodovi. I koliko mogu zaraditi. Izvrsno, napominjem izvrsno tržište suhih brodova može još neko vrijeme zadržati dionicu od naglog pada, ali Tankerska na žalost ima premalo bulk carrier tonaže u odnosu na tankere. Odnos tonaže bulkova i tankera je 1:5,5. Ni blizi kao kod Uljanik Plovidbe. Naravno da imam dosta kalkulacija i na ovom brodaru. Ukoliko netko krene s ozbiljnijim kalkulacijama radu ću se pridružiti. I još jednom smjelo, ali točno. Dionica je debelo precjenjena.[/b]

-na žalost ni odlični rezultati ne mogu pomoći kod korekcije, to smo najbolje mogli mvidjeti jučer i danas.
– sa današnjim zatvaranjem od 6000 i po tvojim kalkuilacijama , da li i dalje smatraš da je dionica precjenjena ili već spada u podcjenjenost?.
naime , kod TA je već granica na 5800

hvala

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Tankerska je meni uvjek bila ‘etalon za korekciju’.’Tvrda’ dionica koja je uvijek odoljevala ‘izazovu korekcije’.Ono što se na njoj događa-govori sve…

Molim Vas da ne ocjenjujete moje glupe komentare jer bi ja sam sebi dao nulu da mogu

zato što je kod nje mali broj malih dioničara .problem se javi kad netko od velikih po svaku cijenu želi prodati svoje dionice , što nam se događa ovih dana . ovo prije nismo mogli primijetiti kod ove dionice .bila je prestabilna i kad je bila ona lagana korekcija u 5 .mjesecu.
volio bih ako bi netko mogao staviti prvih 10 radi usporedbe .

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

falco

-na žalost ni odlični rezultati ne mogu pomoći kod korekcije, to smo najbolje mogli mvidjeti jučer i danas.
– sa današnjim zatvaranjem od 6000 i po tvojim kalkuilacijama , da li i dalje smatraš da je dionica precjenjena ili već spada u podcjenjenost?.
naime , kod TA je već granica na 5800
kolega trziste odreduje granicu a s nalogom na kupnji slobodan sam zakljuciti to je 5400 [smiley1]

najgore se svadat s budalom, prvo te spusti na svoju razinu pa te dotuce iskustvom


na žalost ni odlični rezultati ne mogu pomoći kod korekcije, to smo najbolje mogli vidjeti jučer i danas. – sa današnjim zatvaranjem od 6000 i po tvojim kalkuilacijama , da li i dalje smatraš da je dionica precjenjena ili već spada u podcjenjenost?. naime , kod TA je već granica na 5800 hvala

Odlični rezultati su očekivani i već su bili utkani u cijenu dionice.

Cijenim TA samo na dionicama o čijem poslovanju znam ništa ili malo, ovdje se vladam drugim zakonitostima, ali ako x naloga čeka na 5400, onda ne vidim da je granica 5800

Prema trenutnim osnovnim financijskim pokazateljima usporedbom s ostalim brodarima doći će se do zaključka da dionica nije precjenjena, međutim isto kao što je dobit bila utkana u prethodnim periodima, tako trebamo gledati nadolazeće periode. Trenutno ni jedan tanker na spotu ne posluje s dobitkom, a 12. mjesec je pred vratima. Kakvo će tek stanje biti kad otopli na proljeće, ljeto, kad potražnja za naftom još više oslabi. A cijena nafte koja je blizu 100 dolara po barelu nije generirana potražnjom za naftom, već uglavnom političkim napetostima i slabim dolarom, te će dakle cijena goriva i u još lošijem marketu biti nepovoljna. Tankersku za sada drže dugoročni time charter ugovori koji su ugovarani u vrijeme konjukture tankerskog tržišta, stoga su FI još dobri. Prema mojim saznanjima i oni većinom ističu u prvoj polovici slijedeće godine. A nakon toga imamo 82 % tonaže koja posluje s gubitkom.

Tržište kapitala je prilično kompleksno, pa možda potraje optimizam još neko vrijeme dok glavnina investitora ne shvati da je izmjena recesije i konjukture u shippingu prilično pravilnog cikličkog karaktera. A konjuktura tankerskog tržišta je iza nas, to je valjda svima jasno.

Na žalost, konjukture traju kratko, pogotovo osnivanjem mase brodogradilišta na dalekom istoku.

Svima koji žele dobit osnovan uvid u ciklički karakter tankerskog tržišta i koji žele osvježiti pamćenje ne tako davnim rezultatima Tankerske plovidbe u doba recesije predlažem slijedeći link:

Vaš link

A struktura flote tih godina nije se puno razlikovala od današnje:

Vaš link

Kolega Ides, jeli i ovo lupanje gluposti ili trebam biti još konkretniji?

Što niste kolega Derbyshire prošli tjedan ovo napisali. Ušao sam u ovu dionicu po 7500 prije par dana nakon što sam je cijelu godinu pratio (pravilan uzlazni trend) i sad ovakav pad. Baš sam pegula.


falco

-na žalost ni odlični rezultati ne mogu pomoći kod korekcije, to smo najbolje mogli mvidjeti jučer i danas.
– sa današnjim zatvaranjem od 6000 i po tvojim kalkuilacijama , da li i dalje smatraš da je dionica precjenjena ili već spada u podcjenjenost?.
naime , kod TA je već granica na 5800

kolega trziste odreduje granicu a s nalogom na kupnji slobodan sam zakljuciti to je 5400 [smiley1]

ovdje je samo bila konstatacija o trenutnom stanju koja je bila na TA na 5800 , a to što spominješ 5400 to je izvrsno za onoga kome to prođe na kupnji.
inače, svi znamo da tržište određuje granicu trgovanja , ne treba se tu biti previše pametan .
[smiley1]

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Povijest je učiteljica života.Još jednom potvrđeno je pravilo:Sve ono što nas ne uništi nas jaća.Sadašnju TNPL uspoređivati sa tadašnjom ,je u najmanju ruku neozbiljno,da ne kažem diletantski.Prema zadnjem FI kratkoroćna financijska sredstva od oko 164 mil.$ garantiraju miran san dioničarima,a predstavljaju i garanciju budućeg prosperiteta firme.Tako stabilnu strukture bilance ,nažalost, teško nalazimo na našem tržištu.
Analizirajmo sadašnjost.
Ostvarenu dobit po dionici u trećem kvartalu je 130 kn po dionici ,a od poćetka godine 370 kn, što na godišnjoj projekciji ćini 500 kn po dionici.Svjetske tankerske kompanije imaju prosjećni p/e 12,a za segment suhih tereta oko 20,što s obzirom na omjer 80:20 /mokri:suhi/ daje prosjećni ponderirani p/e 1.36 što bi u ovom trenutku predstavljalo cijenu od :.

1.36 x 500 tj cijenu od 6.800 kn

.Međutim,nikako ne bi smjeli zanemariti izuzetno velika kratkoroćna financijska sredstva ,te bi na ovu cijenu trebalo dati neki bonus.Koliki?To svatko neka odlućii sam.Naglašavam ,da je ovaj p/e izraćunat na dan 15.11.2007. i da su u njemu uraćunati budući rizici loših vozarina.

Tokom ljeta novi aframax Donat je bio usidren u splitskoj kanalu i bio samo trošak ,i svaka zarada ovog diva u ćetvrtom kvartalu bi mogla biti netto zarada što će predstavljati ekstra zaradu.Ćak ako jedan brod bude izvan pogona ,prihodi i dobit ne bi smjeli biti manji od trećeg kvartala.. Kupovao sam tankersku na 6.800 na dan izlaska izvještaja,na 6.400 dan poslije i na 6.000 ovog crnog petka,a kupovat ću i dalje ,na ovim i nižim razinama ako bude i dalje tonila,kao i cijelo tržište,te bi i ubuduće trebala biti temelj mog portfelja.

BUDUĆI PROJEKTI

Viktor Lenac kao eventualna nova akvizicija je pokušaj ,da se posrnuloj firmi,, koja u ovom trenutku ima veliki
potencijal za remonte i dokovanje brzorastuće svjetske flote,za malo novaca dobije velika vrijednost,na naćin
da se stećajnim vjerovnicima daju mrvice a skorup ostane novim vlasnicima.Kako vjerovnici traže puno mogli
bi ostati i bez tih mrvica,jer potonuće doka i nije baš mrvica.A štetu u ovom trenutku trpe vlasnici tj.država a i
stećajni vjerovnici, a ne Tankerska i Uljanik plovidba ,jer se tek vode pregovori.

PROJEKT NINSKO BLATO će postati razlog kupnje ove dionice,jer se zemlja dobija na korištenje na rok
od 80 godina,uz minimalnu koncesionu naknadu.Da li znate da je ninsko blato ljekovito.I zimi ako ga se zatvori i ugrije. Ljudi imaju sve više novca ,ali i bolesti te bi ovaj visokokategoriziran smještaj mogao imati cjelogodišnju popunjenost ,tj daleko veću rentabilnost od sezonskog smještaja.Hotelsko-turistićka poduzeća
kotiraju od dva do tri buka uz visoki p/e.Da li će koštati 50 ili 100 mil $.Bitno je da taj novac postoji/već je na
računu.Što se više uloži to će se kroz tržišnu kapitalizaciju više zaraditi.To vam nije ništa drugo nego dokapitalizacija ,kada dionica dobije na vrijednosti a vaša uplata je o kn.Meni je ovo primamljivo.

Viktor Lenac i NINSKO BLATO predstavljaju ekstra profit i nisu uraćunati u sadašnju cijenu,kao i efekti od DONATA/ne znam da li je aframax samo znam da je veliki/.

Molio bi citiranog gospodina da mi oprosti što nisam prihvatio njegovo mišljenje,jer je on institucija ovog foruma i da sam kao mladi ulagać najviše naućio na brodarima zahvaljujući njemu,Techmanu,Shogunu i da ne nabrajam.Molio bi da mi ukažete ,na eventualne krive postavke jer očito netko nije u pravu.

Predhodni post Lopine predstavlja odgovor na komentare Derbyyshirea.


Predhodni post Lopine predstavlja odgovor na komentare Derbyyshirea.

Teško mi ozbiljno shvaćati postove na temu Tankerske plovodbe od ljudi koje ne razlikuju aframaxe od suezmaxa. Bez uvrede.
Svakome ko se imalo kuži u shipping jasno je iz dva posta kolege Derbyshire da se radi o čovjeku koje zna brodarstvo.
Činjenica ako se Tankersko tržište uskoro ne opravi (a konsensus je da neće prije 2010) rezultati tankerske će značajno pasti. Neću spekulirati kako će ih onda izvući Ninsko blato i Lenac. To su investicije koje će eventualno dati rezulatate iza 2010. A do tada je planiram tri put ući i izaći iz ove dionice

ne pratim bas tankersku pa ne znam jel ovo opcepoznata info:

DONAT HRV 2007 166188 FIXED 2 YEARS T/C $37,500/DAY TRAFIGURA

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Nisam strućnjak za brodarstvo i upravo zbog toga sam i tražio pomoć.Poznavaoci pomorskog tržišta su na ovom forumu izraćunali vrijednost NAV za Jadroplov i ATLANTSKU,a to bi trebali imati i za Tnpl.Ja to onako odokativno zakljućio da bi za suhi segment vrijednost TNPL trebala biti koliko i za JDPL,jer iako je suha flota nešto manja ipak nije opterećena sa PD,administrativni troškovi su manji nego kod Jadroplova,a i neizvjesnost oko privatizacije kao i samo državno vlasništvo umanjuju taj matematički izračun za Jadroplov.

Prema tim izračunima taj segment kod Jadroplova vrijedi od 1.200 do 1.300 po dionici ,pa bi taj izraćun za tankersku trebao iznositi cca

od 2.600 do 2.700. kn po dionici naravno samo za suhu flotu TANKERSKE PLOVIDBE.

Molio bi strućne osobe da mi pomognu i korigiraju ovaj izraćun i ukažu na eventualni krivi pristup.

New Report

Close