ententinis: ” Velebit (42,249 dwt, 13.5/24L, 1990- built) delivery Bilbao 10-12 Oct, redelivery Skaw-Cape Passero, $49,500 daily. (Atlas) ” Jeste sigurni da se ovdje ne radi o relet-u? Ja nisam.
Siguran sam samo u ono što piše
može okvirno
* Važeći podaci za uredovni dan 25.10.2007 .
TANKERSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA TNPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. SILBA PARTICIPATIONS B.V. 519.104 82,87 Osnovni račun
2. FINTRADE D.O.O. 13.337 2,13 Osnovni račun
3. PBZ D.D. 10.176 1,62 Skrb. račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 8.490 1,36 Skrb. račun
5. PAKTOR D.O.O. 4.143 0,66 Osnovni račun
6. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 2.072 0,33 Skrb. račun
7. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. ZAGREB 1.807 0,29 Skrb. račun
8. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.613 0,26 Skrb. račun
9. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 1.277 0,20 Skrb. račun
10. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 1.253 0,20 Skrb. račun
Ukupno: 89,92
prodaje 9., a kupuju 3. i 8.
današnja Slobodna Dalmacija
http://i233.photobucket.com/albums/ee253/marinko_02/Tankerska.jpg
http://www.slobodnadalmacija.hr/20071027/biznis02.asp
[color=blue]MORE INVESTICIJA TANKERSKA – NARUČUJE GRADNJU JOŠ DVAJU BRODOVA[/color]
Flota za milenij
Dugo razdoblje visokih vozarina dalo je vjetar u leđa ulaganjima zadarske brodarske kompanije koja u ponedjeljak potpisuje ugovore o izgradnji brodova u Republici Koreji, vrijedne 348 milijuna dolara
Nakon potpisivanja ugovora o izgradnji dvaju brodova u Republici Koreji, najavljenog za ponedjeljak 29. listopada, aktualno ulaganje u nove brodogradnje Tankerske plovidbe iznosit će 348 milijuna dolara. Samo dva mjeseca poslije investicijski ulog najjače hrvatske brodarske tvrtke narast će na gotovo 460 milijuna dolara. Početkom 2008. godine, naime, mogla bi početi izgradnja turističko-zdravstvenog centra u Ninu, procijenjenog na više od 60 milijuna eura kao i ulaganje u “Viktor Lenac”, planirano na 10-ak milijuna dolara u toj prvoj godini. Za ovakav investicijski zamah Tankerskoj je pogodovalo neočekivano dugo razdoblje visokoga brodarskog tržišta, posebno kod vozarina tankera. Takvo je stanje iskorišteno za iznimnu akumulaciju sredstava kojima se u nova ulaganja krenulo bez velikih opterećenja, objasnit će predsjednik Uprave, kap. Ive Mustać. U svemu je, ipak, najvažnije bilo pogoditi najbolji trenutak za ugovaranje poslova.
Mlada i snažna
— Zahvaljujući tome, za sve smo brodove postigli vrlo povoljne ugovore, pokrivene stabilnom bilancom i dobrim priljevom gotovine. U obnovu smo krenuli slijedom nužne zamjene brodova s jednostrukom oplatom, ali smo onda obuhvatili cijelu flotu i zacrtali strateški plan razvoja, koji ćemo 2010. godine završiti sa 22 broda prosječne starosti šest godina i ukupne nosivosti od preko 1,7 milijuna tona. Bit će to vrlo mlada, snažna i vrijedna flota, spremna za sve zahtjeve suvremenog tržišta
— kaže Mustać.
Plan je podrazumijevao ravnomjeran razvoj tankerske i flote za suhe terete zbog ravnoteže u trenucima oscilacija tržišta. Tako se, primjerice, nakon što je više godina jako visoko, tankersko tržište ove godine srušilo, doduše nakon poskupljenja nafte opet krenulo gore, a tržište suhih tereta poslije dugoga niskog razdoblja već je par godina visoko, sada čak iznimno.
Od škvera do škvera
Ugovor koji se potpisuje u ponedjeljak povećava broj novih gradnji na osam brodova, a odnosi se na dva bulkcarriera, svaki od po 35.000 tona nosivosti i od po 36 milijuna dolara. U Kini se već grade dva nešto veća takva broda, ugovorena po 26 milijuna dolara, u Splitu dva aframax tankera, od po 59 milijuna dolara a nedavno su s riječkim “Trećim majem” ugovorena dva product carriera, zajedno vrijedna 110 mil. dolara.
Remont u ’Lencu’
Hitno s jednim brodom trebamo u remont, ali u cijeloj Europi nema slobodnog doka. Sa sličnim se problemima stalno suočavamo i mi i ostali brodari i to je jedan od najvažnijih razloga našeg ulaska u posao preuzimanja brodogradilišta “Viktor Lenac”. Osigurat ćemo stručan i kvalitetan remont za svoje, ali i tuđe brodove, i nema bojazni da neće biti posla — govori Mustać.
ijepe vijesti u svakom slučaju, interesira me kako će se dionica odraziti u ponedjeljak.
Komentar novinara : “… a ovakav investicijski zamah Tankerskoj je pogodovalo neočekivano dugo razdoblje visokoga brodarskog tržišta, posebno kod vozarina tankera”…
ovdje je malo zbunjujuće sa visinama vozarinama tankera , jer dosta kolega je pisalo na brodarskim postovima o slabim tankerskim vozarinama , ovdje je jedna sasvim druga priča.
generalno gledajući, dionica za duže vrijeme i šteta je prodavati na ovim razinama.
ijepe vijesti u svakom slučaju, interesira me kako će se dionica odraziti u ponedjeljak.
Komentar novinara : “… a ovakav investicijski zamah Tankerskoj je pogodovalo neočekivano dugo razdoblje visokoga brodarskog tržišta, posebno kod vozarina tankera”…
ovdje je malo zbunjujuće sa visinama vozarinama tankera , jer dosta kolega je pisalo na brodarskim postovima o slabim tankerskim vozarinama , ovdje je jedna sasvim druga priča.
generalno gledajući, dionica za duže vrijeme i šteta je prodavati na ovim razinama.
Takve su bile vozarine kada je TNPL ugovarala brodove i zaključili ih na dugi rok tako da za njih nema zime