Ima puno lijepih stvari, brodarske dionice na NYSE rastu, Federalne rezerve probudile optimizam. Ove godine dobit po dionici u TNPL biti će minimalno 500 Kn po dionici. http://biz.yahoo.com/ic/ll/775pip.html Toliko za sada Pozdrav
Samo tako nastavite kolega.
U danasnjoj Slobodnoj Dalmaciji
Tankerska za Ninsko blato daje 61 milijun eura[smiley2][smiley2][smiley2]
Baltic Exchange Dry Index (BDI) se zove dry index zato što mjeri vozarine za rasute terete (dry bulk), a ne vozarine za transport nafte što uglavnom čini TNPL. Isto tako, događanja na NYSE tj. na NASDAQ-u obilježavaju pretežito brodari – prijevoznici rasutih (dry) tereta.
Ukratko, odlična reklama za ATPL i JDPL
[smiley2]
Hmmm niko ne komentira činjenicu da je tankersko SPOT tržište na najnižoj razini u zadnjih 36 mjeseci. Tankersku vjerovatno izvlači činjenica da je većina flote na dugoročnim ugovorima pa se slab market još nije odrazio na rezultate. Uz to suhi dio flote je na ATH.
Hmmm niko ne komentira činjenicu da je tankersko SPOT tržište na najnižoj razini u zadnjih 36 mjeseci. Tankersku vjerovatno izvlači činjenica da je većina flote na dugoročnim ugovorima pa se slab market još nije odrazio na rezultate. Uz to suhi dio flote je na ATH.
U pravu kada kažeš da je spot tržište za tankere najniže u odnosu zadnjih 36 mjeseci, i sada iznosi oko 105 000 dolara dnevno za vozarine suzmax, i takva ima 3 broda, nadalje brodovi aframax ostvaruju dnevno od 105 000 -150 000 dolara dnevno ovisno o periodu sada iznose 110 000 dnevno i trenutno rastu, takvih tnpl ima 5 brodova, što će dati odlične rezultate i ono što je bitno TNPL nema samo tankere već ima i 8 brodova koji su DRY Bulk gdje su vozarine dignute 100 posto u odnosu na prošlu godinu i još 4 će naručiti iz KINE dakle BALTIC DRY ima itekako veze sa TNPL.
Evo tržišta za TANKERE i BALTIC DRY u kojem tržište drysa imaju utjecaj i na rezultat TNPL
Pozdrav[smiley4][smiley2]
Iz grafičkog prikaza se vidi da su se unutar godinu dana neke vozarine prepolovile (suezmax), a rezultati temeljem njih će biti odlični? Zanimljivo. Nisam baš dobro shvatio.
Ok, TNPL ima i dry bulk brodove što je zbog rastućeg BDI-ja, indexa za rasute terete, dobro, i dobro je to što cijene brodara specijaliziranih za rasute terete rastu na NYSE i NASDAQ-u, samo što si zaboravio napisati koliki udio brodovi za prijevoz rasutih tereta zauzimaju u ukupnoj nosivosti TNPL-a.
Upravo sam bacio polged na njihovu stranicu, pa ako su podaci aktualni, čini se da je nosivost rasutih tereta (dry bulk) dosta manja od onog tankerskog, za prijevoz nafte.
Tankerski dio (to je onaj čije cijene padaju, vidi gornju tablicu) zauzima 85%: 1.012.581 SDWT
Teretni (to je onaj čije cijene rastu, vidi BDI index) dio zauzima tek 15%: 180.540 SDWT
DONAT CRUDE OIL 166,188
HRVATSKA CRUDE OIL 166,447
ALAN VELIKI CRUDE OIL 166,739
SALI CRUDE OIL 110,461
KORNATI CRUDE OIL 103,368
PETAR ZRINSKI CRUDE OIL 101,605
FRANKOPAN CRUDE OIL 101,605
DALMACIJA CRUDE OIL 96,168
VELEBIT DRY BULK 42,249
KALI DRY BULK 28,373
NIN DRY BULK 28,373
CALANDA DRY BULK 27,321
ALPINA DRY BULK 27,112
MALOJA DRY BULK 27,112
Drugim riječima, povijesno visoke vrijednosti vozarina izražene pomoću indexa BDI na TNPL utječu (gledajući isključivo tonažu!) na 15% njihove flote. Financijski, naravno, više od toga. Nisam stručnjak na ovom polju poput nekih forumaša pa molim da se ove činjenice razmotre i eventualno isprave.
Sve u svemu, vjerujem da će TNPL ostvariti dobre rezultate, ali ono što želim reći je to da će u narednom srednjeročnom razdoblju favoriti ipak biti oni brodari koji su koncentrirani na rasute terete. Konkretno, ATPL i JDPL
Iz grafičkog prikaza se vidi da su se unutar godinu dana neke vozarine prepolovile (suezmax), a rezultati temeljem njih će biti odlični? Zanimljivo. Nisam baš dobro shvatio. Ok, TNPL ima i dry bulk brodove što je zbog rastućeg BDI-ja, indexa za rasute terete, dobro, i dobro je to što cijene brodara specijaliziranih za rasute terete rastu na NYSE i NASDAQ-u, samo što si zaboravio napisati koliki udio brodovi za prijevoz rasutih tereta zauzimaju u ukupnoj nosivosti TNPL-a. Upravo sam bacio polged na njihovu stranicu, pa ako su podaci aktualni, čini se da je nosivost rasutih tereta (dry bulk) dosta manja od onog tankerskog, za prijevoz nafte. Tankerski dio (to je onaj čije cijene padaju) zauzima 85%: 1.012.581 SDWT Teretni (to je onaj čije cijene rastu) dio zauzima tek 15%: 180.540 SDWT DONAT CRUDE OIL 166,188 HRVATSKA CRUDE OIL 166,447 ALAN VELIKI CRUDE OIL 166,739 SALI CRUDE OIL 110,461 KORNATI CRUDE OIL 103,368 PETAR ZRINSKI CRUDE OIL 101,605 FRANKOPAN CRUDE OIL 101,605 DALMACIJA CRUDE OIL 96,168 VELEBIT DRY BULK 42,249 KALI DRY BULK 28,373 NIN DRY BULK 28,373 CALANDA DRY BULK 27,321 ALPINA DRY BULK 27,112 MALOJA DRY BULK 27,112 Drugim riječima, povijesno visoke vrijednosti vozarina izražene pomoću indexa BDI na TNPL utječu (gledajući isključivo tonažu!) na 15% njihove flote. Financijski, naravno, više od toga. Nisam stručnjak na ovom polju poput nekih forumaša pa molim da se ove činjenice razmotre i eventualno isprave. Sve u svemu, vjerujem da će TNPL ostvariti dobre rezultate, ali ono što želim reći je to da će u narednom srednjeročnom razdoblju favoriti ipak biti oni brodari koji su koncentrirani na rasute terete.
Ono što pravi TNPL jeste rizik koji je sveden na najmanji dio, jer AFRAMAX pravi jako veliki posao dok su niske vozarine od suzmax te porast vozarina od BALTIC dry što je vidljivo da je ostvaren 27 posto bolji rezultat nego prošle godine i biti će još bolji jer sada Donat donosi dnevno 105 000 dolara što znači u 1mjesecu 16 milijuna Kn više i to će biti uključeno u 3q TNPL +rast vozarina na Baltic Dry….
Puno znanja i sreće ATPL….. kod TNPL ulažu dosta u znanje i želim da ga još više koriste a i razvijaju……… Svima POZDRAV
[smiley2]
Ono što je bitno je činjenica da je tradicionalno druga polovica godine jača u tankerskom prometu.
Isto tako projekcije globalne potražnje za naftom su povećane za drugu polovicu ove godine.
Tako da očekujem još bolje rezultate vidljive u godišnjem izvješću.
Tankerska je uspjela minimalizirati Suezmax gubitke uzrokovane političkih problema i produkcijom u Nigeriji sa dobrim rezultatima Aframaxa koji su povezani sa povećanim importom nafte u Kinu i Japan.
Nemojmo zaboraviti 6 bulk carriera koji su lijepo odradili posao za Tankersku.
Koliko znam naručeni su i novi bulk carrieri, što je logičan i pametan potez uprave.
Da će Atlantska plovidba najviše profitirati ovim stanjem na tržištu to je 100% točno i očekujem da će Atlantska postati najveći brodar u Hrvatskoj po tržišnoj kapitalizaciji u roku od godine dana.
Tankerska plovidba je vrhunska firma sa odličnim vodstvom i jedini brodar kojeg ću imati u portfelju
sa Atlantskom.
Dokazali su da i kad tržište nije baš najbolje oni posluju sa dobitkom a njihovi dioničari mogu mirno spavati.
Svaka čast
Ono što je bitno je činjenica da je tradicionalno druga polovica godine jača u tankerskom prometu. Isto tako projekcije globalne potražnje za naftom su povećane za drugu polovicu ove godine. Tako da očekujem još bolje rezultate vidljive u godišnjem izvješću. Tankerska je uspjela minimalizirati Suezmax gubitke uzrokovane političkih problema i produkcijom u Nigeriji sa dobrim rezultatima Aframaxa koji su povezani sa povećanim importom nafte u Kinu i Japan. Nemojmo zaboraviti 6 bulk carriera koji su lijepo odradili posao za Tankersku. Koliko znam naručeni su i novi bulk carrieri, što je logičan i pametan potez uprave. Da će Atlantska plovidba najviše profitirati ovim stanjem na tržištu to je 100% točno i očekujem da će Atlantska postati najveći brodar u Hrvatskoj po tržišnoj kapitalizaciji u roku od godine dana. Tankerska plovidba je vrhunska firma sa odličnim vodstvom i jedini brodar kojeg ću imati u portfelju sa Atlantskom. Dokazali su da i kad tržište nije baš najbolje oni posluju sa dobitkom a njihovi dioničari mogu mirno spavati. Svaka čast
OPEC raises world oil demand forecasts
August 15, 2007 – OPEC August 14 raised its forecasts of world oil demand and demand for its own crude this year and next.
http://www.platts.com/Oil/Resources/News%20Features/opec/index.xml
Zanimljivo da nitko ne komentira danasnji clanak u Slobodnoj Dalmaciji,vezan za skupstinu gdje se ocitavaju o daljnim investiranjima (Ninsko blato) i nova narudzba brodova (2kom)
Izgleda da je ulagacima zanimljivije svakodnevne spekulacije cula-rekla-kazala[smiley1]
Evo da vidimo stanje gdje su svih 16 brodova od TNPL:
TANKERSKA PLOVIDBA ZADAR
ALAN VELIKI u Fosu, ALPINA u Casablanci, CALANDA u Paranagui, DALMACIJA u Falconari, DONAT u Sidi Keriru, FRANKOPAN u Cartageni, HRVATSKA 6. rujna u Nigeriji, KALI u Penangu, KORNATI u Sidi Keriru, MALOJA 13. rujna u Surabayi, NIN 4. rujna u Port Alfredu, SALI 2. rujna u Trstu, UNITED GALLANT plovi za Singapur, UNITED SUNRISE na Kubi, VELEBIT 13. rujna u Bronswilleu, PETAR ZRINSKI 3. rujna u Ras Lanufu
i zeko možeš li napisati najznačajnije stvari sa skuštine, malo opširnije
Pozdrav
[smiley2]