TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TNPL (Tankerska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Crveno je prilika za podebljati buduce zeleno, naravno ako vjerujete u dionicu kolega green;)

"Naucio sam…da dobre prilike nikada nisu izgubljene: netko ce se uvijek posluziti onima koje ti propustis."

Slažem se! U ATPL doista vjerujem, uvaženi korisniče Dejavue, ona mora ići gore prema više pokazatelja, ali kao i sa mnogim drugim dionicama na našem tržištu – netko se “igra” i sa ovom! Glede JDPL – u nju baš i nemam puno povjerenja, jer čim o nekoj dionici odlučuje politika – nikad ne znaš što će “mudre vođe” odlučiti…

Sve za Hrvatsku, Hrvatsku ni za što...

Evo nešto što će te umiriti u odluci da držiš JDPL. Ali pokazuje da TNPL nije direktno upetljana u ovu priču.
Vaš link
pogledaj za kakvo drušvo je ekipa odabrala Jadroplov. Po meni oni neće izlaziti ispod 300 kn, a mogu čekati.
Nemam CD iz SDA ali bit će zanimljivo vidjeti tko je od skrbničkih sve prodavao.
Ovo sa politikom i mene plaši, pogotovo jer nitko ne priča o tenderu.

Da…oni mogu cekati…
Mislis li da i dalje kupuju ERNT?

"Naucio sam…da dobre prilike nikada nisu izgubljene: netko ce se uvijek posluziti onima koje ti propustis."

Mislim da je trend povlačenja iz tih dionica, uzmimo npr. ovaj PICTET koji je u JDPL, rasprodali PODR i PLVU ali su ostali u Jadroplovu, mislim da će oni izać prvom likvidnom prilikom.

Zanimljivo…nisam ni znao, a slijedio njihov primjer[smiley2]

"Naucio sam…da dobre prilike nikada nisu izgubljene: netko ce se uvijek posluziti onima koje ti propustis."

Zanimljivo da se jedan korisnik na mojnovac ismijavao od ulaganja tih fondova u Jadroplov, sugerirajući da neznaju evaluirati brodarsku kompaniju….smiješno, kada se pogledaju njihova ulaganja u istočnu evropu to su samo blue chip kompanije tipa Plive.


Evo nešto što će te umiriti u odluci da držiš JDPL. Ali pokazuje da TNPL nije direktno upetljana u ovu priču. Vaš link pogledaj za kakvo drušvo je ekipa odabrala Jadroplov. Po meni oni neće izlaziti ispod 300 kn, a mogu čekati. Nemam CD iz SDA ali bit će zanimljivo vidjeti tko je od skrbničkih sve prodavao. Ovo sa politikom i mene plaši, pogotovo jer nitko ne priča o tenderu.

Hvala, uvaženi korisniče Shogun, ovo je doista ohrabrujuće, nisam znao za ovo…[smiley2]

Sve za Hrvatsku, Hrvatsku ni za što...

The company intends to extend the time charters for the 1999-built Genco Reliance, the 1999-built Genco Explorer, the 1999-built Genco Pioneer, the 1999-built Genco Progress, and the 1998-built Genco Sugar with Lauritzen Bulkers for an additional eleven to thirteen months at a rate of $13,500 per vessel per day, less a 1.25% third party brokerage commission

Ovakvih četiri broda ima TNPL, neto zarada na ove brodove bi trebala biti cca 9000$. Ovo su ugovori na godinu dana.

Eh malo me zaintrigirala činjenica da ZABA diktira cijenu TNPL ili većinski vlasnici pa sam malo uporedio listu prvih 10 dioničara 1.1.2006. i 31.03.2006. godine:

01.01. 31.03.
SILBA 519.104 519.104 0
FINTRADE 13.337 13.337 0
PAKTOR 4.143 4.143 0
—————————————————————–
PBZ 3.760 2.172 -1.588
ZABA 2.122 2.433 +311
HYPO 1.838 2.586 +748
ZABA SKRB. 1.600 1.529 -71
RAIFF 1.550 1.550 0
HPB 1.541 1.397 -143
HVB 970 970 0
———————————————————————

U biti ZABA i HYPO su kupovali a PBZ prodavao.

Toliko o ZABA i diktiranju cijene.

13.06.2006 Teuta Franjković (PD)

[color=blue]Perspektivne dionice Tankerske plovidbe[/color]

Zabilježena ukupna prodaja zadarske Tankerske plovidbe u prvom tromjesečju ove godine porasla je za 25,4 posto na iznos od 274,1 milijuna kuna. Rast je generiran porastom prihoda od međunarodnog prijevoza za 25,4 posto. Prihodi od prodaje u zemlji još su na minimalnoj razini te su čak i niži u odnosu na prvi kvartal za 12.000 kuna. Krajnji rezultat je ipak bolji od prošlogodišnjeg, pa tako EBITDA iznosi 154 milijuna kuna, a neto dobit 93,4 milijuna kuna što je porast od čak 69,3 posto.
Cijena dionice TNPL-R-A se u posljednja dva mjeseca kretala između 2850 i 3000 kuna, a ciljana cijena na temelju usporedne analize iznosi 3359,60 kuna. Analitičari Raiffeisen grupe smatraju kako dionice Tankerske plovidbe još imaju prostora za daljnji rast te kako bi se mogao dogoditi pa su ovu dionicu označili preporukom “kupiti”.

Zanimljivo je da su Kinezi tvrdili u svojim projekcijama da će ove godine uvesti manje nafte nego prošle.
Brojke su: da je u 5 mj. uvezla 19% više nafte, također je ind. proizvodnja rasla po stopi 17,9% ! za prošli mjesec. To sugerira da će ovaj ciklus kod brodara trajati malo duže nego što su analitičari pokušali (za tankersku ind. prošla je trebala biti loša – ) predvidjeti. Nažalost to je oporavilo cijenu nafte koja je malo sklizila ispo 70$.
Ovo je indirektno dobra vijest za brodare, tako da predviđam tijekom druge polovice godine ponovni masovniji ulazak kapitala u ove dionice.

Evo malo štiva da skratimo dosadne dane na burzi….

New Report

Close