Lojtra smatram da ti je ovo dobra prilika…[emo_smijeh]
Čuj, prodao sam i jdpl( po 160-170) i Atpl. Moram imati nešto od brodara, Ok?
Pa nitko ni ne prodaje. Nisu ludi da na IPO-u plate po 65 a sad da jeftinije prodaju. Za razliku od ostalih, naftaši imaju dobre vozarine.
Trenutno ugovorena vozarina za m/t Velebit iznosi 14.000 USD po danu, s najranijim završetkom ugovora u kolovozu
2015. godine. Trenutno ugovorena vozarina za m/t Vinjerac iznosi 14.800 USD po danu, s najranijim završetkom ugovora u
ožujku 2015., međutim i naručitelj prijevoza i TNG imaju call i put opciju da produže ugovor za dodatnih 12 mjeseci. Call
opcija naručitelja prijevoza iznosi 15.500 USD po danu produljenja, a put opcija TNG-a iznosi 14.800 USD po danu.
ZARADA PO DIONICI Razdoblje 22.08.-31.12.2014.
Osnovni (gubitak) / zarada po dionici…………………….. 2,97 kn
samo neka tako i nastave 🙂
Ako je za cca. 1 kvartal zarada 3 kune onda bi za 4 kvartala mogla biti preko 10 😉
Čuj, prodao sam i jdpl( po 160-170) i Atpl. Moram imati nešto od brodara, Ok?
Pa nitko ni ne prodaje. Nisu ludi da na IPO-u plate po 65 a sad da jeftinije prodaju. Za razliku od ostalih, naftaši imaju dobre vozarine.
a po koliko su ono plaćali Atlantic 930?, a prodavalo se po 480 nakon par godina krize
Baš ih je briga za cijenu…oni su dobili lovu…a to im je najbitnije..
a sad nek se dioničari zabavljaju..
Ali ova dionica vam je zakonom zaštićena. Stabilizator će ako treba više puta stavljati po 50000 na kupnju, nakon njega dolaze na red mirovinci,pa Oif-i..itd. Sad se isplati kupiti pa ako se neće zaraditi uvijek se stigne izaći s gubitkom provizije. U suprotnom lijepa zarada.
Koliko su godina štitili Ht? A i sad ga štite, inače bi bio na 20-30 kn.
Onda ti je najbolje kupiti…nemaš se što misliti..
Ja sam se predomislio kad sam vidio da svi mislimo isto. A kad svi misle isto, obavezno se dogodi suprotno. Ajd da vidimo, hoće li i sada tako.
Da li je netko pročitao rezultate ili lupate onako napamet? Ni ja nisam namjeravao kupiti ali glavni razlog što sam ipak kupio su rezultati.