Nemam namjeru dokupovanja, međutim kad ste tako sigurni u svoju procjenu siguran sam da bi se dala dogovoriti nekakva short opcija, sto Vam je mizernih 10% kamata godisnje kad dionica vrijedi vise nego triput manje…
Nord Sustainable MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Union Maritime 3 Years
Nord Superior MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Trafigura Beheer BV 3 Years
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/08/23-August-2019.pdf
Tankers
NORDEN expects the effects from the IMO 2020 regulation, to strengthen the product tanker market
in the fourth quarter of 2019 and forward rates have started to reflect this expected improvement.
The full-year expectations for Tankers are therefore adjusted to USD 30 to 45 million (previously USD
15 to 30 million).
Za one koji vole na hrvatskom, udvostručili su očekivanja. Inače u floti imaju klasu tankera kao i tpng. Ovi iznad citirani su njihovi ugovori.
da, i uprava u svakom izvjescu najavi bolje dane za pola godine
i ona prode p8olsa godine a poboljsanja nemac po 100ti put
jer je trukmp tvi5nuo
jer je venecuela roknula
jer je hezbolah napao izfrael
itd itd
Ovo je lakrdija..ovaj na 33 kn prodaje 380kom a ovaj bi kupio na 32kn cak 400kom.
Bas me zanima tko ce prvi popustiti.
Ovaj ne zeli kupit vec on u biti prodaje.
Evo opet na prodaji i ovaj sa 250-icama. Bas kao nekad u 2.svj.ratu..uporan kao 88-ice.
Ide ovo ispod 28kn jako skoro.
Ne znam kako uopce ovako nesto prolazi. S 1 dionicom ili 33kn cijena dignuta 7.9%.
Dakle netko ceka da se kupnja postavi vise da se istrese. Sutra ovdje ide debelo crveno.
I u zadarskoj Tankerskoj plovidbi odlučili su se za niskosumporno gorivo, a ne za pročistač. – Očekujemo da će se za nekoliko godina rafinerije uglavnom prilagoditi tržišnoj potražnji za takvim produktom. U prijelaznom razdoblju također ne očekujemo manjak goriva na tržištu iako će ono većinom biti mješavina teškog i lakog goriva (mazuta i dizela) da bi se udovoljilo limitu sumpora od 0,5 posto – kaže glavni izvršni direktor i predsjednik Tankerske plovidbe d.d. Mario Pavić. Za Tankersku novi standard ima i svoju povoljnu stranu: – Konvencija će prouzročiti globalno povećanu potrošnju dizela, a posljedično bi trebala rasti i potražnja za prijevozom tog derivata pa kompenzaciju plaćanja skupljeg goriva dijelom očekujemo kroz povećanu potražnju za produkt tankerima koji su u sastavu flote TNG-a. S druge strane, „pročistači zahtijevaju velika ulaganja koja bi se trebala isplatiti u relativno kratkom vremenu. U kalkulaciju treba staviti i vrijeme broda izvan eksploatacije za njihovu ugradnju, a uz sve to, tu je i rizik nove tehnologije, kao i rizik da dio luka ili država zabrani njihovu upotrebu. Trend zabrana korištenja pročistača počeo je i postoje razne oprečne studije o stvarnom efektu na okoliš.“
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/premium/i-brodovi-moraju-prijeci-na-gorivo-s-5-sumpora-a-nitko-za-to-nije-spreman-1346052 – http://www.vecernji.hr
I u zadarskoj Tankerskoj plovidbi odlučili su se za niskosumporno gorivo, a ne za pročistač. – Očekujemo da će se za nekoliko godina rafinerije uglavnom prilagoditi tržišnoj potražnji za takvim produktom. U prijelaznom razdoblju također ne očekujemo manjak goriva na tržištu iako će ono većinom biti mješavina teškog i lakog goriva (mazuta i dizela) da bi se udovoljilo limitu sumpora od 0,5 posto – kaže glavni izvršni direktor i predsjednik Tankerske plovidbe d.d. Mario Pavić. Za Tankersku novi standard ima i svoju povoljnu stranu: – Konvencija će prouzročiti globalno povećanu potrošnju dizela, a posljedično bi trebala rasti i potražnja za prijevozom tog derivata pa kompenzaciju plaćanja skupljeg goriva dijelom očekujemo kroz povećanu potražnju za produkt tankerima koji su u sastavu flote TNG-a. S druge strane, „pročistači zahtijevaju velika ulaganja koja bi se trebala isplatiti u relativno kratkom vremenu. U kalkulaciju treba staviti i vrijeme broda izvan eksploatacije za njihovu ugradnju, a uz sve to, tu je i rizik nove tehnologije, kao i rizik da dio luka ili država zabrani njihovu upotrebu. Trend zabrana korištenja pročistača počeo je i postoje razne oprečne studije o stvarnom efektu na okoliš.“
Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/premium/i-brodovi-moraju-prijeci-na-gorivo-s-5-sumpora-a-nitko-za-to-nije-spreman-1346052 – http://www.vecernji.hr
Kad sam o ovakovoj odluci uprave, na potpuno isti način (istim argumentima) prije mjesec dana pisao na topicu ATPL – ekipica na forumu dijelila mi je dislajkiće.
Eto, valja nekad i razumjeti pročitano!
Isto kao što sam pozitivno komentirao odluku uprave Atlanske, palac gore i za odluku uprave TankerNext-ovaca.
Vremena su jako, jako nezgodna, odluke valje donositi, a pomorske regulacije stižu jedna drugu…
Zanimljivo
MONACO, Sept. 25, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) — Scorpio Tankers Inc. (STNG) (“Scorpio Tankers,” or the “Company”) announced that the President of the Company, Robert Bugbee, has purchased call options on 150,000 common shares (or 1,500 call option contracts) of the Company with strike price of $28.00 and an expiration of January 2020 for the consideration of $492,000.
Scorpio Tankers Inc. Announces Purchase of Call Options by President of the Company
BDTI 935.00 +59.00(+6.74%)
Uskoro će ga slijediti i BCTI, nema zime.
P.S.
Vidi prethodni post!
Ovo je prošlo ispod radara u našem prošlotjednom trgovanju.
Oil tanker costs are surging after the U.S. slapped sanctions on Chinese companies it accused of hauling Iranian crude on Wednesday, prompting a scramble in freight markets to secure alternative vessels.
The list of sanctioned Chinese companies includes a unit of COSCO Shipping Corp., which operates the world’s second-largest tanker fleet.
The sanctioned COSCO unit, COSCO Shipping Tanker (Dalian) Co., operates 26 supertankers capable of hauling a combined 52 million barrels of oil, according to data from Clarkson Research Services Ltd.
https://www.japantimes.co.jp/news/2019/09/27/business/tanker-costs-surge-chinese-sanctions-iran/#.XY8WSmSxUzQ