Istim postupkom na prodaju se daje i 0,17 posto dionica Tankerske plovidbe Zadar, s početnom cijenom od 1745 kuna po dionici ili ukupno za paket 1,62 milijuna kuna.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/novi-ministar-krece-u-prve-prodaje-na-bubnju-5-paketa-356422 [poslovni.hr]
A zamjena dionica kod IPO-a išla je u omjeru 8:1. Ako bi ovo prošlo omjer bi bio 55:1 s obzirom na sadašnju cijenu tpng.
Istim postupkom na prodaju se daje i 0,17 posto dionica Tankerske plovidbe Zadar, s početnom cijenom od 1745 kuna po dionici ili ukupno za paket 1,62 milijuna kuna.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/novi-ministar-krece-u-prve-prodaje-na-bubnju-5-paketa-356422 [poslovni.hr]
A zamjena dionica kod IPO-a išla je u omjeru 8:1. Ako bi ovo prošlo omjer bi bio 55:1 s obzirom na sadašnju cijenu tpng.
Ako transakcija prodaje od strane CERP-a prođe po traženoj cijeni
to je očiti znak da je ova dionica trenutno debelo podcijenjena
Ja vjerujem da će proći i da će paket uzeti većinski. Njima je to sitno a CERP je dioničar koji u strukturi može samo smetati a s kojim opet vrijedi imati dobar odnos. Ionako žele preuzeti sve. Ali ne bi trebalo biti posljedica za ovu dionicu.
Istim postupkom na prodaju se daje i 0,17 posto dionica Tankerske plovidbe Zadar, s početnom cijenom od 1745 kuna po dionici ili ukupno za paket 1,62 milijuna kuna.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/novi-ministar-krece-u-prve-prodaje-na-bubnju-5-paketa-356422 [poslovni.hr]
A zamjena dionica kod IPO-a išla je u omjeru 8:1. Ako bi ovo prošlo omjer bi bio 55:1 s obzirom na sadašnju cijenu tpng.
Ako transakcija prodaje od strane CERP-a prođe po traženoj cijeni
to je očiti znak da je ova dionica trenutno debelo podcijenjena
[/quote]
to što tnpl 3 god nakon izvrštenja vrijedi xy nema ama bas nikakve veze s tpng
tpng ovisi o svom poslovanju i sentimentu tržišta
ako tnpl bude prodan po 1700 kn – šta ja imam od tog
nisu oni podcijenili tpng – tu je išla fer cijeha 68 kn
oni su izmulkjali tnpl jeer im je to burza omogućila
Nord Sustainable MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Union Maritime 3 Years
Nord Superior MR2 49,600STX Offshore 2015 17,950 Trafigura Beheer BV 3 Years
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/08/23-August-2019.pdf
Ja sam napravio usporedbu TPNG sa stranim tankerasima. Po onome sto sam dobio da bi se izjednacili TPNG bi trebao pasti na 14-15kn.
Strani tankerasi su pali poprilicno i nema znakova oporavka. Ovo ćemo uskoro gledati dosta niže. Nije ni cudno da nema obilnije kupnje. Nemam dvojbe, ova dionica je definitivno preskupa za mene.
Ja sam napravio usporedbu TPNG sa stranim tankerasima. Po onome sto sam dobio da bi se izjednacili TPNG bi trebao pasti na 14-15kn.
Strani tankerasi su pali poprilicno i nema znakova oporavka. Ovo ćemo uskoro gledati dosta niže. Nije ni cudno da nema obilnije kupnje. Nemam dvojbe, ova dionica je definitivno preskupa za mene.
pa dajte podijelite s nama
kad ljudi uvide svoju zabludu rasprodavat ce pa ce cijena naci svoje novpo dno pa onda opet nagore
ovako ćete čekati 2 god da vecina sazna ono sto vi vec wsada znate
Pa samo usporedjenjem osnovnih parametara u sektoru (ROA, PE, EVBIT, BV…) cijena bi trebala na ispod 10kn. Tpng mozda ne stoji lose u izvjescima,al meni je to jako cudno jer strani tankerasi biljeze gubitke vec duze vrijeme. Pa sami pogledajte podatke i grafove konkurencije. Nesto tu ne stima.
Pa samo usporedjenjem osnovnih parametara u sektoru (ROA, PE, EVBIT, BV…) cijena bi trebala na ispod 10kn. Tpng mozda ne stoji lose u izvjescima,al meni je to jako cudno jer strani tankerasi biljeze gubitke vec duze vrijeme. Pa sami pogledajte podatke i grafove konkurencije. Nesto tu ne stima.
Slažem se, možda na 6 kn bi trebala ići dionica, tako da vrijedi 1/10 NAV-a.
Ove ugovorene vozarine od 17500 $ po danu su užasne, ali to daju dobre firme jer znaju da nam slijedi propast, iz samilosti.
Vani je isto tako, svi strani tankeraši su potonuli, pogotovo ovi najveći, što se vidi i po njihovoj cijeni pa imamo YTD:
Scorpio Tankers sa 18,7 na 24,9 (+33,1%)
Torm Tankers sa 5,95 na 7,77 ( +30,5%)
Armdore Shipping sa 4,64 na 5,89 (+26,9%)
Ovaj rast od 30% YTD, je u biti ogroman pad, samo što oni to još ne znaju.
Isto tako kad pogledaš ovaj dokument:
https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2019/08/Weekly-freight-rates-230819.pdf
vidiš da su vozarine, puno gore, jer svi znamo da je bolje zarađivat prosječno 10,8k $ nego 13k $ prosječno po putovanju
Dakle dok konkurencija gubi novac, firma koja ostaje na pozitivnoj nuli, odnosno
koja posluje bolje od ostalih, s BV-om od 70 kuna bi po Vama trebala biti na ispod 10 kuna? Trenutačni raspon cijena je realan, odnosno 30-45 kn do oporavka sektora, nakon čega slijedi korekcija do BV-a
Malo proucite paeametre stranih brodara pa onda osudjujte. Sam kazem da su u odnosu na TPNG cak 3 puta povoljniji. Ako kolega misli da vrijedi 45kn nek slobodno pocisti ASK do 45kn. Samo bi se naslagala veca prodaja.