Za bolje razumijevanje kretanja ove dionice u budućnosti, bilo bi dobro prikupiti sve argumente i razmotriti njihove utjecaje. Ako je u prvom kvartalu ostvaren jako dobar rezultat, i to iz poslovnih aktivnosti, posebice ako se uspoređuje s istim kvartalom prethodne godine, ako se smanjila kratkoročna zaduženost, a pritom se dugoročna nije povećala (pretpostavka da se ne radi o reprogramu), zadržana dobit još uvijek na visokoj razini, koji bi bili negativni utjecaji na daljnje smanjenje cijene dionice?
Kolega investimir je dobro primjetio da su cijene vozarina fiksno ugovorene i promjena cijene na tržištu nema utjecaja.
Možda je ovo dobra investicija u ovom trenutku. Savjet novom bi dobro došao. 🙂
jedan zaključakv se nameće odmah – charter vozarine su srž tpng, spot je samoo nužno zlo
Ako uzmemo u obzir da su ugovorene cijene vozarina sve više, da tečaj dolara u odnosu na kn raste, a to u značajnoj mjeri utječe na konačan rezultat poslovanja, te da se operativni troškovi smanjuju, za očekivati je da rezultat Q2 bude još bolji.
Dajte mi koji argument kontra, prije nego pogriješim. 🙂
Zasad i dalje neuspio proboj. Ako ne probije onda bi ovo moglo zaronuti poprilično.
ajmo ljudi…kupuj dok je jeftino
jeste ovo vi poredali svojih 1800 po 550, proboj je neizbježan
In the wake of the changes, a Turkish company called Grupo Iveex Insaat started buying Venezuelan oil in April, according to documents related to PDVSA loading plans and internal reports on exports and imports for the first half of the year reviewed by Reuters.
Turkish corporate records show Iveex Insaat is owned by Miguel Silva, a Venezuelan businessman who heads the Caracas-based Venezuelan Exporters’ Chamber and also served as a housing ministry commissioner in Maduro’s administration.
Istanbul Chamber of Commerce records show that Iveex Insaat was formed less than a year ago with capital of just 10,000 lira ($1,775) and listed “residential construction” as its main activity.
The vessel has not yet discharged and remains anchored near a Kuwaiti port, according to Refinitiv Eikon data. Days later, a similar cargo was loaded for Iveex on the tanker Vinjerac.
https://af.reuters.com/article/commoditiesNews/idAFL2N23V10M
svaje priloika da vozi iznad 14 500 a time brod na spotu ovahj puzt ne da kvari prosjek nego ga dapače diže
Squeezed by sanctions, Venezuela sells oil to tiny Turkish firm
… However, these three vessels remain anchored off Venezuelan ports. PDVSA has not allowed them to sail (jedan od njih je Vinjerac) until Iveex delivers at least one of several fuel cargoes intended to offset the first cargo it took, the PDVSA source and two shipping sources said.
Squeezed by sanctions, Venezuela sells oil to tiny Turkish firm
auuuuuuuuuuuu
pripuz opet pogodio – evo nas na 25. plus 10
al dobro sad, nije puno mašio
Ovaj tjedan puno novih tc ugovora, dugo ih toliko nije bilo a sve s dobrim dugoročnim vozarinama. Moderni brodovi postižu osjetno više vozarine. Očito se grade pozicije za novu IMO regulaciju. Što je više tankera vezano dugoročno, manje ih ostaje za spot.
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/07/19-July-2019.pdf
Aquarius MR2 51,300 STX Offshore 2007 15,250 BP 15 Months
FPMC 22 MR2 51,000 STX Offshore 2010 15,250 Clearlake 1 Year
Sunny Bay MR2 50,700 SPP 2008 14,000 Clearlake 6 Months
Sunny Isles MR2 50,700 SPP 2009 13,500 Trafigura Beheer BV 6 Months
Horizon Armonia MR2 50,300 SPP 2008 16,300 +1yr option Petrobras 2 Years
Alpine Liberty MR2 50,300 SPP 2010 14,500 Clearlake 1 Year
Mariposa MR2 50,100 Onomichi Dockyard 2010 16,300 +1yr option Petrobras 2 Years
Grand MR2 50,100 SPP 2008 16,200 +1yr option Petrobras 2 Years
Pacific Zircon MR2 50,000 Onomichi Dockyard 2013 16,500 +1yr option Petrobras 2 Years
Pacific Onyx MR2 50,000 Onomichi Dockyard 2013 16,500 +1yr option Petrobras 2 Years
Anfa MR2 48,000 Iwagi Zosen 2010 16,200 +1yr option Petrobras 2 Years
St James MR2 48,000 Iwagi Zosen 2010 16,200 +1yr option Petrobras 2 Years
Neveska Lady MR2 46,800 3 Maj Brodogradiliste 2005 13,850 ST Shipping 6 Months
Mambo MR2 46,000 Shin Kurushima 2009 16,250 +1yr option Petrobras 2 Years
CB Adriatic MR2 41,000 Jiangsu New Hantong 2019 18,000 +1yr option Louis Dreyfus Armateurs 2 Years
Izgleda da je RMF počeo ipak kupovati. U pravo vrijeme, nema šta. Izgleda da ipak netko tamo prati tankersko tržište.
44. TPNG-R-A 5. 5. ADDIKO BANK D.D./RAIFFEISEN DOBROVOLJNI MIROVINSKI FOND +4.582
Dalmacija 16 000$ / dan do 3/2020
– Pag/Zoilo/Vukovar 17000$/ dan do 11/2019 ili 5/2020 mjeseci
– Velebit 14500 000$ / dan do 3/2020
Tanker će biti pod ugovorom s vodećim unajmiteljem iz SAD-a uz ugovorenu vozarinu od oko 17.100 USD
po danu, uz uobičajene tržišne uvjete.
CB Adriatic MR2 41,000 Jiangsu New Hantong 2019 18,000 +1yr option Louis Dreyfus
jedino ovaj ima 18 000
inace nitko po 17 000 kao eco jedinice tpng
Ocito je da ce cijena prema 45-48 kn i tu bi moglo potrajati. S obzirom na moj prosjek i broj komada mene ce ta cijena zadovoljiti. Za 6-7mj uloga ocekujem 25-30% zarade. Ma koja to banka moze?
Naprijed Tpng