..eto tako pomalo mic po mic 😁 dođosmo na nivo da rspravljano koliki je čiji 😂 ..a kažu da veličina nije bitna …navodno 🤣
Kolko su clean i dirty indexi
Kolko su clean i dirty indexi
nebitno – tpng vozi po fiksnim javno obznanjem vpozarinama
2 voze na spotu – ajmo reci najnize – 13 500
uzmes 4 fiksne, uzmes 13 500 – I DOBUIJES VRLO PRISTOJAN DOBIZTONOWSAN PROSJEK – 15 500 do 16 000 – svaki dan
spot je nužno zlo, charter je jedina prava igtranka
Neki dan voze po 17.000. Danas kolega Investimir kaze 15.500 do 16.000. Ko zna sta ce sutra biti.
Imam podosta komada Tpng i mislim da je dno tu negdje..je li bilo na 29kn ili ce biti na 25kn pojma nemam. Al znam da je tu.
nebitno – tpng vozi po fiksnim javno obznanjem vpozarinama
spot je nužno zlo, charter je jedina prava igtranka
[/quote]
Najmoprimci su bedasti pa će plaćat 17 somova uslugu koja na tržištu vrijedi 25% manje
Moš mislit
maher pripuz rastura
tpng moze biti sretna tema
i bit će!
nebitno – tpng vozi po fiksnim javno obznanjem vpozarinama
spot je nužno zlo, charter je jedina prava igtranka
[/quote]
Najmoprimci su bedasti pa će plaćat 17 somova uslugu koja na tržištu vrijedi 25% manje
Moš mislit
[/quote]
koji si ti lik, pobogu
pa 17 000 i 17 100 su javno dostupni podaci
Tanker će biti pod ugovorom s vodećim unajmiteljem iz SAD-a uz ugovorenu vozarinu od oko 17.100 USD
po danu, uz uobičajene tržišne uvjete.
https://www.zse.hr/default.aspx?id=92531
Tanker će biti pod ugovorom s istaknutim unajmiteljem uz ugovorenu vozarinu od oko USD 17.000 po danu,
uz uobičajene tržišne uvjete.
https://www.zse.hr/default.aspx?id=92434
bože moj kakvi motzgovi ovdje pišu, pa to je za dječhji vrtić
Zasad i dalje neuspio proboj. Ako ne probije onda bi ovo moglo zaronuti poprilično.
ajmo ljudi…kupuj dok je jeftino
Za bolje razumijevanje kretanja ove dionice u budućnosti, bilo bi dobro prikupiti sve argumente i razmotriti njihove utjecaje. Ako je u prvom kvartalu ostvaren jako dobar rezultat, i to iz poslovnih aktivnosti, posebice ako se uspoređuje s istim kvartalom prethodne godine, ako se smanjila kratkoročna zaduženost, a pritom se dugoročna nije povećala (pretpostavka da se ne radi o reprogramu), zadržana dobit još uvijek na visokoj razini, koji bi bili negativni utjecaji na daljnje smanjenje cijene dionice?
Kolega investimir je dobro primjetio da su cijene vozarina fiksno ugovorene i promjena cijene na tržištu nema utjecaja.
Možda je ovo dobra investicija u ovom trenutku. Savjet novom bi dobro došao. 🙂