TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

od spota se ne bumo okruha najeli,b toliko je vec sad jasno

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Kad se klupko IMO 2020 krene odmotavati (3-4Q) onda ćemo vidjeti kakve su dugoročne vozarine, prije toga bih rekao da tako visoki ugovori “dugoročni na 18 ili 19 000 usd” nisu vjerovatni.
Zanima me hoće li će se i premija na ECO tankere, ona je sad nekih 1500$ dan, kad se pređe na skuplja goriva, povećati.

Bilo kako bilo, da sutra kompanija odluči stavit ključ u bravu, u tu čast pokloni 3 tankera nekoj humanitarnoj udruzi, a 3 proda, ostalo bi novca za vratit sve dugove kompanije i isplatit nama dividende 35 kn po dionici 😀

Razlog zašto nema dividende ne treba tražiti u pojačanoj likvidnosti zbog spota. Razlog je puno očigledniji. U samo 3 kvartala kratkoročna potraživanja su se učetverostručila s 9m na 36m što bi već samo bilo dovoljno za izdašnu dividendu. Iznos potraživanja dostiže gotovinu na računu. Nisam pronašao objašnjenje u izvješću o čemu se radi.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Kolega Mannu odlican post. I ja se pitam sto je s tim potrazivanjima…. da li je moguce da se skuplja lova za novi brod a ne prikazuje se u dobiti da ne potegne zahtjeve za dividendu???

Kolega buaff mislim da upravo to i očekuju …povećanje vozarina u 3 i 4 Q te bolje dugoročne ugovore…kako god….ja sam unut full…nažalost nemam više keša za pojačanje pozicije jer sam ušao u OPTE na razinama ispod 2 kune….da imam keša počistio bih sve ovo do 36 kuna odmah…ali to je tako na zse kad se nudi debelo ispod cjene nitko neće a kad skoči za 50% ili više svi bi unutra…sretno svim dioničarima i samo strplivo i ovo će doći na naplatu.

Kolega AKAT to bi bila otimističnija ali ipak manje vjerojatna varijanta. Brod bi mogli kupovati i bez toga, nisu prezaduženi. Mislim da je vjerojatnije da se možda i ovdje radi o sindromu velikog gazde što je kod nas kronična boljka. Mlađu sestru koriste kao bankomat i carine prihode. U svakom slučaju tu rubriku treba pratiti i dalje i ako treba reagirati na vrijeme a ne kao u drugim slučajevima kad je već sve prošlo svršeno vrijeme.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Kolega Mannu

Zahvaljujem na odgovoru.Pozdrav

Opreza nikad dosta, ali ne bih rekao da je riječ o tome. Duboko se nadam da nije. Ako pogledamo izvješće imamo stavku potraživanja od povezanih društava i dani krediti povezanim društvima koja je praktično jednaka 0.
Prije da je riječ o onome što piše u revidiranom izvještaju za 2018., na stranici 34. Dakle spot se plaća tijekom ili na kraju putovanja, a dio o “demurrage-u” ( charges that the charterer pays to the ship owner for its delayed operations of loading/unloading) nije definiran ugovoron kad. Takve obveze unajmitelja imaju duži vremenski horizont podmirivanja a izvjesne su za podmirenje. Toga je bilo u 2017 11M HRK, u 2018 22M HRK

Tankerska Next Generation d.d. osigurala je zaposlenost za jedan od produkt tankera ECO klase u periodu
od 6 do 12 mjeseci u unajmiteljevoj opciji. Ugovoreno zaposlenje započinje sa trenutačnim učinkom.
Tanker će biti pod ugovorom s istaknutim unajmiteljem uz ugovorenu vozarinu od oko USD 17.000 po danu,
uz uobičajene tržišne uvjete.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/GmLpO9ByFJRmnaKS5FVtug==.pdf

Fino fino, 17 000$ dnevno, nije loše 😉
Dakle sad imamo TC_
– Dalmacija 16 000$ / dan do 3/2020
– Pag/Zoilo/Vukovar 17000$/ dan do 11/2019 ili 5/2020 mjeseci
– Velebit 14500 000$ / dan do 3/2020

Znaci Q3 imamo prosječne vozarine od 15750 $ /dan + prosjek 3 broda na spotu

Odluka o ne isplati dividende u 2019.

http://www.poslovni.hr/forum/tema/tnpg-tankerska-next-generation-dd-34801?page=45#post_1910476

Tankerska Next Generation d.d. osigurala je zaposlenost za jedan od produkt tankera ECO klase u periodu
od 6 mjeseci s mogučnošću trajanja do 12 mjeseci u unajmiteljevoj opciji. Ugovoreno zaposlenje započinje
sa trenutačnim učinkom.
Tanker će biti pod ugovorom s vodećim unajmiteljem iz SAD-a uz ugovorenu vozarinu od oko 17.100 USD
po danu, uz uobičajene tržišne uvjete.

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/au2ewEBVr7J7vBrbeJ1f2w==.pdf

New Report

Close