Kad se klupko IMO 2020 krene odmotavati (3-4Q) onda ćemo vidjeti kakve su dugoročne vozarine, prije toga bih rekao da tako visoki ugovori “dugoročni na 18 ili 19 000 usd” nisu vjerovatni.
Zanima me hoće li će se i premija na ECO tankere, ona je sad nekih 1500$ dan, kad se pređe na skuplja goriva, povećati.
Bilo kako bilo, da sutra kompanija odluči stavit ključ u bravu, u tu čast pokloni 3 tankera nekoj humanitarnoj udruzi, a 3 proda, ostalo bi novca za vratit sve dugove kompanije i isplatit nama dividende 35 kn po dionici 😀
Razlog zašto nema dividende ne treba tražiti u pojačanoj likvidnosti zbog spota. Razlog je puno očigledniji. U samo 3 kvartala kratkoročna potraživanja su se učetverostručila s 9m na 36m što bi već samo bilo dovoljno za izdašnu dividendu. Iznos potraživanja dostiže gotovinu na računu. Nisam pronašao objašnjenje u izvješću o čemu se radi.
Kolega Mannu odlican post. I ja se pitam sto je s tim potrazivanjima…. da li je moguce da se skuplja lova za novi brod a ne prikazuje se u dobiti da ne potegne zahtjeve za dividendu???
Kolega buaff mislim da upravo to i očekuju …povećanje vozarina u 3 i 4 Q te bolje dugoročne ugovore…kako god….ja sam unut full…nažalost nemam više keša za pojačanje pozicije jer sam ušao u OPTE na razinama ispod 2 kune….da imam keša počistio bih sve ovo do 36 kuna odmah…ali to je tako na zse kad se nudi debelo ispod cjene nitko neće a kad skoči za 50% ili više svi bi unutra…sretno svim dioničarima i samo strplivo i ovo će doći na naplatu.
Kolega AKAT to bi bila otimističnija ali ipak manje vjerojatna varijanta. Brod bi mogli kupovati i bez toga, nisu prezaduženi. Mislim da je vjerojatnije da se možda i ovdje radi o sindromu velikog gazde što je kod nas kronična boljka. Mlađu sestru koriste kao bankomat i carine prihode. U svakom slučaju tu rubriku treba pratiti i dalje i ako treba reagirati na vrijeme a ne kao u drugim slučajevima kad je već sve prošlo svršeno vrijeme.
Opreza nikad dosta, ali ne bih rekao da je riječ o tome. Duboko se nadam da nije. Ako pogledamo izvješće imamo stavku potraživanja od povezanih društava i dani krediti povezanim društvima koja je praktično jednaka 0.
Prije da je riječ o onome što piše u revidiranom izvještaju za 2018., na stranici 34. Dakle spot se plaća tijekom ili na kraju putovanja, a dio o “demurrage-u” ( charges that the charterer pays to the ship owner for its delayed operations of loading/unloading) nije definiran ugovoron kad. Takve obveze unajmitelja imaju duži vremenski horizont podmirivanja a izvjesne su za podmirenje. Toga je bilo u 2017 11M HRK, u 2018 22M HRK
Tankerska Next Generation d.d. osigurala je zaposlenost za jedan od produkt tankera ECO klase u periodu
od 6 do 12 mjeseci u unajmiteljevoj opciji. Ugovoreno zaposlenje započinje sa trenutačnim učinkom.
Tanker će biti pod ugovorom s istaknutim unajmiteljem uz ugovorenu vozarinu od oko USD 17.000 po danu,
uz uobičajene tržišne uvjete.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/GmLpO9ByFJRmnaKS5FVtug==.pdf
Fino fino, 17 000$ dnevno, nije loše 😉
Dakle sad imamo TC_
– Dalmacija 16 000$ / dan do 3/2020
– Pag/Zoilo/Vukovar 17000$/ dan do 11/2019 ili 5/2020 mjeseci
– Velebit 14500 000$ / dan do 3/2020
Znaci Q3 imamo prosječne vozarine od 15750 $ /dan + prosjek 3 broda na spotu
Odluka o ne isplati dividende u 2019.
http://www.poslovni.hr/forum/tema/tnpg-tankerska-next-generation-dd-34801?page=45#post_1910476
Tankerska Next Generation d.d. osigurala je zaposlenost za jedan od produkt tankera ECO klase u periodu
od 6 mjeseci s mogučnošću trajanja do 12 mjeseci u unajmiteljevoj opciji. Ugovoreno zaposlenje započinje
sa trenutačnim učinkom.
Tanker će biti pod ugovorom s vodećim unajmiteljem iz SAD-a uz ugovorenu vozarinu od oko 17.100 USD
po danu, uz uobičajene tržišne uvjete.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/au2ewEBVr7J7vBrbeJ1f2w==.pdf