Iskreno mislim da je skoro nebitno je li danas BCTI 710 ili 676, ima puno “važnijih” pitanja koja nas čekaju krajem godine.
Kako će se rafinerije prilagoditi na proizvodnju novog goriva? Hoće li se zatvarati rafinerije u nekim regijama jer im nije isplativa modernizacija (Europa)? Hoće bit dovoljno novog goriva u svim lukama? Hoće li nastati zastoji zbog nedostatka istog? Hoće li krenit slow steaming jer je gorivo skuplje? Hoće li biti više trgovine produktima unutar i između regija jer će biti veće razlike cijena goriva, pa će biti prilika za trgovinu?
Što se TPNG tiče, mislim da bi idealno bilo da su 4 broda na TC, a 2 na spotu. Za bit na spotu je potrebna veća likvidnost, pogotovo će ta likvidnost biti bitna sada kad gorivo poskupi.
Plus je što imamo ECO tankere koji manje troše, zato je i išao ovaj TC išao oko 16 000$, jer ako se ne varam premija na ECO tankere na TC oko 1500$/ dan. Hoće se ta premija povećati s novim skupljim gorivima?
https://www.danas.rs/svet/vasington-uveo-sankcije-preduzecima-venecuele-koje-posluju-na-kubi/
premija je dobra ali je trump zavguljen
Here’s the opening to Stifel this week:
In the last two weeks U.S. tanker equities have been En Fuego with the broader group up 15.4% relative to the S&P which was up 2.6% and the OSX energy services index up 4.3%.
*More specifically the refined product tanker equities were up 21.5% on average* and the crude tanker oriented equities were up 12.7%.
However interestingly the actual tanker market has been softening during this same period. Average VLCC crude tanker rates have fallen 31% in the past two weeks while MR product tanker rates have fallen 24%.
While all tanker rates are still somewhat better than this same time last year, current rates are uninspiring which makes the performance of the equities something of a head scratcher.
*There is a strong and strengthening undercurrent of investor interest in IMO 2020 plays for which product tankers are clear beneficiaries.*
*While some investors may have still been sharpening their pencils, the consensus view was that the product tanker rates should begin to benefit from IMO 2020 by mid-year. As shares of product tanker companies began to move, we expect some of the money on the sidelines quickly entered the game as to not be left behind.*
Similarly, there is increasing interest in playing the crude tanker space as more U.S. crude
is exported. However, this is unlikely to materialize until late 2019 when the next wave of pipelines come on line as current exports are limited
by pipeline availability.
While the recent improvement in equity values has helped close the gap between equities and NAV, most are still trading at discounts. We
do believe the equity markets will be resistant to allowing equities to trade at premiums to NAV, so further upside could be limited unless
asset values were to increase. Such rise in asset prices is perhaps even likely should charter rates increase as we expect they will. With most
companies at least 50% levered a, a 10% change in asset values would result in a 20% increase in NAV a good upside potential in equities.
Still it is probably unlikely that rates will to rise meaningfully until later this year and as a result, asset prices will probably take time to rise as well. Thus we expect the momentum in tanker equities to slow near-term but do believe the could be more upside as the year progresses.
P.s. Ima par dana usao unutra…htio bih jos, ali necu po asku, strpljivo cekam
Koliko vidim padajući trokut, target 27-28kn, možda i mrvicu niže.
TA ne laže.
Vukovar je jutros krenuo iz Venezule za Amsterdam, s obzirom na stanje dolje, vise nego dobra vijest. Mirno more ljudi.
https://www.zse.hr/default.aspx?id=10006&dionica=1495
jedva plus, ali plus
13 500 – toliko im treba da voze na nuli. tako ispada
NAV 69 kn po dionici….cijena na zse 35 kn….preokret trenda je vidljiv….očigledno će već sljedeći kvartal biti dosta bolji jer će u potpunosti konzumirati dugoročne ugovore…a kako mi se čini ne žure se previše sa stavljanjem preostalih brodova na dugoročne ugovore jer očekuju značajan porast vozarina u 3q i 4q…sve u svemu izvješće je ok. A i odluka o ne isplati divdende jr ok. bolje ojačati financijsku likvidnost nego isplatiti 50 lipa po dionici…očekuem oko 20 – 30 miliona kuna dobiti do kraja godine ako ne bude nepredviđenih potresa na na tržištu…hoće li ovo izvješće pozitivno utjecati na cijenu dionice vidjet će mo…po memi trebala bi se pomaknuti do 38 – 40 kuna…no nikad se ne zna ipak je ovo zse.
TPNG jedini domaći brodar s pozitivnim Q1…za koplje ispred svih ostalih a cijena daleko najpodcijenjenija s obzirom na pokazatelje.
TCE 13769 $/dan , po meni opet nije nešto. Rekao bih da se zasad nisu iskazali u upravljanju većim dijelom flote na spotu.
Kad pogledam izvještaj Ardmore Shippinga:
Rekao bih da imamo podosta prostora za napredak. I volio bih kad bi nas ubuduće poštedjeli ovako pametnih rečenica :
Jasno ovo gore je istina, samo što je 4Q bi kriminalno loš, i kad radite usporedbe što niste usporedili ovaj Q s 1Q18 kad je TCE bio 16854 $ / dan.
Ako će držat brodove i dalje na spotu, što je plan koliko vidim (inače bi ih potpisali po 16k /dan a ne tukli trenutno 13700 prosjek), potrebna im je likvidnost, tako da bolje da ne daju divku. Kad se potpišu dugoročni TC ugovori, i slika prihoda i rashoda bude puno jasnija, onda derite divku.