E to je već nešto, 16000 dnevno
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/HGYEuffRk4lAAwDGMWB17A==.pdf
po ovome sudei, break even točka nase tpng bi bila negde iznad 11 000 usd, oko 12 ooo usd na dan. jel se možetako uzeti
2018:
OPEX – 6755 $/dan
Opći i administrativni troškovi – 412 $/dan
Kamate – 1805 $/dan
Krediti – 4284 $/dan
Održavanje: 0 $/dan
pukim zbrjnjem dogur o do jedo 13 000 usd
nrvno nece biti bs tko jednostvno, ali kaao dobar orijentir moze posluziti
kamate i glvnice bi trebale polako padati kako dug opada.
ali s drugestrane, uvijek je tu opasnost od kvara udesa i sto drugih sitnca
taat dalibor i novi tata buaff, odlično :)))))
kamate iz – rdig
krediti – iz bilance stanje duga ili iz novčang toka ?
kamate iz – rdig
krediti – iz bilance stanje duga ili iz novčang toka ?
Uzeo sam iz bilance stanja duga
štet št smo morali potonuti ovako nisko pa da se počne ovdje ozbiljno pisati. ali nema ništa džabe
Nemam TPNG ali gustam citat. Mozda se ukrcam na palubu, htio bih po 32kn ali nema hazardera.
Ova i sljedeca godina bi trebale biti dobre za tankere pogotovo za TNPG jer ima novije brodove…
Nemam TPNG ali gustam citat. Mozda se ukrcam na palubu, htio bih po 32kn ali nema hazardera.
Ova i sljedeca godina bi trebale biti dobre za tankere pogotovo za TNPG jer ima novije brodove…
bi trebale
a onda dode q4 2018
tpng je voda duboka – bas kao i secer – planetarno ili sqranje ili lova do krova
Evo i MT Velebit ide na TC, 14500$ / dan.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/gz6BPC5BrraBShRrhAdcWQ==.pdf
MT Vinjerac već vozi po 14500 $/dan , a očekujemo i objavu TC za 1 od 4 Eco tankera, od cca 16000 $/dan.
Po meni čak ne bi bilo loše da ostala 3 ECO ostanu na spotu idućih godinu dana, čeka nas zanimljiv drugi dio 2019. i početak 2020.