TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Mislim da niste u pravu, nema tu vremenskog pomaka, izvještaj je kakav je i nije najbolji.
ž

buaff ali logika tu ne valja – kako u kvartalu s rekordnim vozarinama oni ostvare rekordno loš rezultat

ili ne znaju ili je taj bljesak prekratko potrajao ili nesto trece

Budemo vidjeli kako će izgledati 1Q 2019…ako bude dobar znači da je ipak riječ o vremenskom pomaku…a i u izvještaju piše da se pomak osijetio tek u zadnjih par tjedana Q4 2018.

.evo i tu napokon malo prometa, valjda u nadi izdašne dividende 😆

jedino dobro hje da dionica reagira na izvjesce

ako je dobro

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

..jel tu InterCapital market maker? 🤣

.prilažem aktualni bid TPNG, ULPL i ATPL

Interes za dionicu je porazan 🙁

sjećam se TNPL…nikad tamo nije bilo sreće za dioničare pa ne znam zašto ste očekivali da će ovdje biti bolje….

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

nma treba az omf b kao na arenaturistu – taj kupi i kupuje kao da sutra en pstoji

ima li uoce tpng makera – ja ga nam nigdje ni vidio ni cuo

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Američki senat priprema zakon koji bi zabranio kartelsko udruživanje s ciljem kontroliranja cijena nafte koji je očito usmjeren protiv organizacije OPEC. Lex NOPEC.
https://www.leahy.senate.gov/press/020719nopecrelease

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

je li to dobro ili lose

jel ameri hoce sto nizu ili sto visu cijenu – ne razumijem zasto bi oni bilo protiv opeca – da nema opeca i da svatko proizvodi koliko hoce, cijena bi tropnula na 3pet usd , A TO ZNACI KLJUC U BRAVU ZA 80 POSTO NJIHOVIH BUSOTINA IZ SKRILJEVCA

ne zele valjda sami sebi pucati u nogu

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

nego decki , moramo ukluciti maalo vijuge – mi svo svi totalo fulali ceo fudval

kak to da nitko od nas nije ni naslutio ovakav kvartal

i kako to da u trecem kvartalu bcti skkuce oko petsto, i bude pozitivna nula, a onda kvartal cetvrti ode i i do devetsto, a kvartal negativan

odrzava li taj indeks vozarine rute po kojima vozi tpng ili ne odrazava

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

buafff, 05.03.2019. u 09:26
nego decki , moramo ukluciti maalo vijuge – mi svo svi totalo fulali ceo fudval

buafff, 05.03.2019. u 09:26
kak to da nitko od nas nije ni naslutio ovakav kvartal

buafff, 05.03.2019. u 09:26
i kako to da u trecem kvartalu bcti skkuce oko petsto, i bude pozitivna nula, a onda kvartal cetvrti ode i i do devetsto, a kvartal negativan

3Q: smo imali 2 broda na TC, MT Dalmacija 17,500 $/dan , MT Vinjerac 14500 $/dan.
3Q je imao TCE neto 13,848 $/dan , što nam daje da su ostala 4 broda vozili po TCE 12772 $/dan.

4Q: i dalje MT Vinjerac vozi 14500 $/dan , prosjek Q je 10659 $/dan , što nam daje da je preostalih 5 brodova vozilo Q po TCE neto 9890 $/ dan.

Ovdje:
https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2019/03/ALLIED-Weekly-Market-Report_01_03_2019.pdf

na stranici 3 se vidi da su prosječne MR TCE vozarine bile od najnižih (5000$ / dan u listopadu do najviših 30000 $ /dan u prosincu), ali isto tako se vidi da su vozarine bile najgore u 3Q, u 4Q su bile bolje, tako da ovaj pad gore mi i dalje nije baš jasan.
Jedino što mi pada napamet, je da su brodovi bili pozicionirani na ruti koja je imala spot vozarine niske u tom trenutku ( pojednostavljeno, ako je naš MR vozi rutu USC-Cont za 5k $, a ruta Singapur – Japan je 25K $, prosjek je 15k $ na te dvije rute, a mi zarađujemo 5k $)

Inače u ovom gore weekly market report se da još dosta toga vidjet.

buafff, 05.03.2019. u 09:26
odrzava li taj indeks vozarine rute po kojima vozi tpng ili ne odrazava

Održava ali u taj indeks ulazi više ruta, za različite veličine brodova.
BCTI:
75,000mt Middle East Gulf – Japan
37,000mt Continent to US Atlantic coast
55,000mt Middle East to Japan
30,000mt Algeria to Euromed
30,000mt CPP/UNL m/distillate Baltic to UK/Continent
65,000mt CPP/UNL m/distillate Middle East Gulf to UK/Continent
38,000mt US Gulf to Continent
80,000mt Mediterranean to Far East
60,000mt Amsterdam to offshore Lome

BITR Asia:
30,000mt CPP Singapore to East Coast Australia
40,000mt CPP/UNL South Korea to North Pacific West Coast
40,000mt CPP South Korea to Singapore
35,000mt Naptha Sikka (WCI) to Japan

Očigledno ćemo malo morati pripaziti, BCTI je dobar indikator, ali za točniji izračun ćemo morati malo više pripaziti koje rute voze naši tankeri, i koje su trenutne vozarine na tim rutama.

Za primjer Armdore Shipping, koji ima veću flote MR tankere nego mi , ali slične starosti kao i mi, u izvještaju za 4Q navodi:

buafff, 05.03.2019. u 09:36
To that point, our MR performance rebounded strongly during the quarter, increasing from 11,000 per day in October, up to 17,500 per day by the end of December.

Tako da Q s TCE neto 10659 $/dan je po meni ispod prosjeka sektora.

buaff , ovo je prva liga, velika hvala

velim, pno smo muddrovali, malo izmudrovali

ali vec s ovim postom od buaffa smo koraalk bliže valajnom razumijevanju tankerskog trzista – spot je živa vatra – dodes da se ugrijes, a opečeš se

po ovome sudei, break even točka nase tpng bi bila negde iznad 11 000 usd, oko 12 ooo usd na dan. jel se možetako uzeti

operativni troskovi pokazuju jako lijepu samokontrolu – tu nema iznendanja, a trosovi putovanja pak uvelike en ovise onjima nego pristojbe i gorivo manje ,vise vrijei isto za sve natrzistu

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close