Sory sad vidim da je Dalmacija sporazumno raskinula ugovor od 17 500 usd po danu u 9 mj 2018…u svakom slučaju 1Q 2019 bi trebao donjeti bolje rezultate a 3 i 4 q bi trebali biti najbolji do sada ako se ostvare prognoze…treba pratiti clen index sljedećih2 do tri mjeseca..po meni tek stabilne razine iznad 700 bodova donose extra profit.
sve u svemu – od ovog spot vozikanja slaba vajda – tu slabo meda ima
Budući da je još malo gotov već i prvi kvartal 2019., a znamo da će biti jako dobar, ova cijena je vrlo povoljna, jer se ne kupuju rezultati iz 2018. već oni za 2019. koji će biti i više nego dobri.
A i 2018. je završila s 6 mil.kn dobiti. 4.kvartal ima iskazane neke veće troškove (vanjske troškove +8 mil.kn, vrijednosno usklađenje +4 mil., tečajne razlike +2 mil.) i to je čak 14 mil.kn iskazanih većih troškova koji zacijelo nisu usko vezani s poslovanjem, a pogotovo s zadnjim kvartalom.
Kao što je Jasko spomenuo, trenutni NAV je 59 kn, to me tješi u ovom izvještaju (mogu prodat brodove i nama isplatit 59 kn po dionici 😀 ).
Nakon ovog hladnog tuša, ne očekujem značajno bolje rezultate u 1Q, najave za 3Q i 4Q su odlične ali to su najave. Valja obratiti pažnju na ovo:
Osim velikog troška, ovo nosi i nezaposlenost 4 broda određen period godine.
Budući da je još malo gotov već i prvi kvartal 2019., a znamo da će biti jako dobar, ..
Volio bih da ste u pravu, ali ne znam odakle toliki optimizam za 1Q, u 1Q BCTI je u rasponu od 680-590.
U 4Q smo imali BCTI mjesec dana iznad 800, iz FI vidimo da su prosječne TCE neto dnevne vozarine za četvrti kvartal 2018. za TPNG iznose 10.659 USD.
Meni još ovo nije jasno, kako su tako loš TCE ostvarili.
dobro decki – kako smo mi veliki znalci fulali ovoliko
mi nesto propustamo vidjeti jer pratimo sve a ocito slabo kopcamo
od spot vozarina nema kruha – to je samo nužbno zlo, meni se cini bar
Continent to US Atlantic coast TCE (CPP, UNL)
US Gulf to Continent TCE (CPP, UNL, diesel)
MR Atlantic triangulation (Uses: TC2 TCE & TC14 TCE)
izvj str pet
to je buaff bio predoci – zna tko gdje najbolje pratiti ta kretanja jer očito je to vazno za tpng mada vjerojatno nisu svi tamo
…očigledno da se sve to odvija s vremenskim pomakom…jer ne stoje brodovi usidreni i čekaju..u 4q su očigledno vozili po vozarinama ugovorenim u 3q i početkom 4q a tada su bile izuzetno niske vozarine na spot tržištu…
Budući da je još malo gotov već i prvi kvartal 2019., a znamo da će biti jako dobar, ova cijena je vrlo povoljna, jer se ne kupuju rezultati iz 2018. već oni za 2019. koji će biti i više nego dobri.
A i 2018. je završila s 6 mil.kn dobiti. 4.kvartal ima iskazane neke veće troškove (vanjske troškove +8 mil.kn, vrijednosno usklađenje +4 mil., tečajne razlike +2 mil.) i to je čak 14 mil.kn iskazanih većih troškova koji zacijelo nisu usko vezani s poslovanjem, a pogotovo s zadnjim kvartalom.
slabo se postavljate pod tu vašu “budućnost”
bida gotovo i nema
…očigledno da se sve to odvija s vremenskim pomakom…jer ne stoje brodovi usidreni i čekaju..u 4q su očigledno vozili po vozarinama ugovorenim u 3q i početkom 4q a tada su bile izuzetno niske vozarine na spot tržištu…
Mislim da niste u pravu, nema tu vremenskog pomaka, izvještaj je kakav je i nije najbolji.
Spot i time charter imaju prednosti i mane.
Prednost time chartera je što imaš stabilnost, znaš točno koliki ti je prihod i rashod za trajanje cijelog ugovora, ne trebaš pozicionirati flotu, ne ovisiš o indeksu.
A još kad dogovoriš vozarine po 17500$ na više godina, što je bio slučaj, pa vozarine na spotu potonu na TCE 13000$, onda si na konju.
Prednost spota je što je tržište volatilno, pa vozarine isto tako mogu skočit na 25 000, 30000 $, pa ti je onda bolje vozit po 30 000 na spotu, nego 14 000 na time charteru.
Mislim da niste u pravu, nema tu vremenskog pomaka, izvještaj je kakav je i nije najbolji.
ž
buaff ali logika tu ne valja – kako u kvartalu s rekordnim vozarinama oni ostvare rekordno loš rezultat
ili ne znaju ili je taj bljesak prekratko potrajao ili nesto trece
13.803 – kv zadnji dvijesesnaesta
14.795 – kv zadnji dvijesedamnaesta
10.659 USD. – kvartal zadnji dvijeosamnaesta
očito sm mi ipak živjeli u zabludi – prekoatlantske rute su izgleda podbacile tj. kretale se i niže od općegi bcti indeksa
mi smo živjeli pod dojmom onog uspona indeksa pred krajgodine ali taj rast izgleda nije uspio bitno popraviti prosjek za to tromjesečje
učiš cijeli život i vumreš kak bedak – stara zagorska