Bcti 684 btw
Bcti 684 btw
to i kažem – skliznuo je naravno s apslotunog vrha, ali ipak nea bitno više razine no lani i preklani
točka na i mora doći u vido charter iugovora- kad počmnu ugovarati na 17 000 i iznad, to znači velikim crvenim slovima – BUY, BUY BUY
…vidljivo je zadnjih dana iako su količine još uvijek skromne da kupnja lagano gura cijenu gore …prva barijera je 40 kuna kad jednom pređe tu granicu nema više nazad…još nekakvih 40 dana do izvješća za q4 koji bi trebao biti dosta bolji od prosjeka za 2018..sretno svim dioničarima ima jako puno pozitivnih signala za Tpng.
Trenutno se čisti sve do 39 kuna…vidjet ćemo koliko toga ima…
slabio je to čišćenje na 20 milja, sali ajde. bolje i to nego 0 kn
i tpng sudjeluje u izvozu jenki nafte ako sam dobro razmel – iz meksičkog zaljeva put rotterdama
Kako se povećava američka proizvodnja sirove nafte, raste i izvoz iz SAD-a, pa je do kraja prošle godine izvoz dosegnuo rekordnih 3,2 milijuna barela dnevno.
“Izvoz sirove nafte iz SAD-a snažno se povećao tijekom posljednjih nekoliko godina, a očekuje se i nastavak takvog trenda”, pišu analitičari brokerske kuće Banchero Costa.
i tpng sudjeluje u izvozu jenki nafte ako sam dobro razmel – iz meksičkog zaljeva put rotterdama
Investimire, TPNG prevozi produkte(clean) a ne sirovu naftu(crude) 🙂
sto ond a voze brodovi u triangulaciji – iz meksičkog zaljeva natrag u europu
triangulacija i preko 30000.
može pojašnjenej ovga, brijem da ni ostali, uz časne iznimke, ne barataju tim pojmom
Paket vožnji preko Atlantika. Rot-NY teret, NY-Gulf balast, Gulf-Amst teret. Posebnost MR produkt tankera.
[/quote]
evo ovako piše mannu
meni to izgleda kao da tpng ipak vozi teret iz zaljeva mehicana preko bare u amsterdam
članak istina izrijekom navodi samo sirovu naftu, ali ako ameri dosita sve više i više proizviode , onda ipak ne ivoze baš samo sirovu naftu, nego i prerdevine kad imaju već rastuću sirovinksu bazu
ili ja to potpuno pogrešno tumačim
…možda griješim ali čini mi se da bi Q4 2018 i Q1 2019…za Tpng …mogli biti kvartali sa najvećim pozitivnim pomacima na ZSE…a sve su najave da bi Clean indexi trebali još ozbiljnije rasti u Q3 i Q4 2019…
Ide benzin iz Europe, UK/ Sjeverno more u Ameriku, ATlanska obala, pa je balast do Meksičkog zaljeva i nazad ide dizel u Europu.
The triangle is possible due to the different car markets on either side of the Atlantic. EU cars are increasingly fuelled by diesel, while those in the US largely use gasoline. Therefore refineries in the EU and US create gasoline and diesel surpluses respectively.
Product Tankers can also trade in the DPP/Crude market, and switching typically
occurs if one of the markets yields better than the other. The barrier to switch from CPP to DPP/Crude may vary from owner to owner though. After trading in the DPP/Crude market a product tanker needs to go through tank cleaning, which has a cost, or to carry at least three condensate cargoes, to avoid
contamination of the first CPP cargo after switching back. Normally it is the larger owners/pools that switch back and forth as this often achieves economies of scale on the cleaning cost or they may have betteraccess to condensate cargoes, while smaller owners often see higher barriers to switching. Primarily it is the LR sizes that switch, although this also occurs in the MR segment. Although limited in scale, crude tankers may also trade CPP on their very first voyage, typically from Asia to the West, as the newbuildings are most often delivered out of Asian yards.