mannu, odakle očitavate. ja gledam na
https://www.investing.com/indices/baltic-clean-tanker
ali ta stranica očito kaskja za vašim infoom.
Točno vam je tih 634 .. a zamazanko na 1097
Zbog takvih vozarina događa se ovo:
Tanker companies look to switch LR2s into dirty market on rate strength
Tanker companies are moving Long Range 2 tankers carrying product cargoes to the dirty Aframax market to capitalize on strong crude-export sentiment, with Ardmore Shipping switching nine LR2s into the dirty trading environment in the third quarter, Anthony Gurnee, the company’s CEO said.
Ardmore is planning to only switch older tonnage over to the Aframax sector, Gurnee said during the Q3 2018 earnings call, but expects a continued flow of LR2s into the dirty market into the near future.
“There’s a lot of LR2s trading clean that are in the hands of mixed fleets or are a little older, and it would make sense to switch over,” Gurnee said. “And it’s very tempting because the rates on Aframax routes have been much stronger, and we think that will continue.”
The dirty tanker market has been especially strong to start Q4 2018, with rates for Aframax vessels on the US Gulf Coast-UK Continent route, which have the same 80,000-120,000 deadweight tonnage as LR2 tankers, currently averaging over 70.6% higher so far for Q4 than that of Q3, according to S&P Global Platts data.
Ardmore is not the only company impacted by the advantage of making the switch.
Prije pola godine su VLCC krali produktima dio kolača i tako još više rušili vozarine, sad je situacija obrnuta.
Svakako dobro za MRove i produkt vozarine.
652.00 +18.00 +2.84%
au, ode ovo nebu pod oblake.
A svih 6 brodova im aje na spotu. Ako sad uhvate bar dio ovog kolača, bit će to jako lijepo. Cijelo vrijeme pišu kako bolja vremena samo što nisu, to j evaljda to.
Brijem da bi se dio ovog rasta trebao preliti već na q4, ovidno koliko brodva uspiju uvaljati.
Zašto je tečaj dolara bitan za naftu i zlato?
Gotovo svim sirovinama i plemenitim metalima se na globalnoj razini trguje u dolarima. Ako dolar u odnosu na euro ojača 10%, uz istu cijenu nafte, taj energent je za Europljane postao 10% skuplji i manje će se kupovati. Zbog manjeg interesa za kupnju, na globalnom tržištu dolazi do pada cijene kako bi se ponuda i potražnja izjednačila. Taj fenomen dovodi do negativne korelacije između dolara i sirovina – što je vrijednost dolara veća, to je cijena sirovina niža, a vrijedi i obrnuto.
http://www.seebiz.eu/dolar-jaca-a-to-je-losa-vijest-za-naftu-i-zlato/ar-184562/
654.00 +2.00 +0.31%
Gazi dobro ovo naprijed, valjda bude napokon nešto meda i od ovih spot vozarina
gazimo dalje
660.00 +6.00 +0.92%
mannu, ako vam je poznato, kako bi se ovi bodovi dali pretočiti u vozarine – 14 500, 15 000 ili više – koliko bi ove arzine indexa donosilile carter vozarina
https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-231118.pdf
Pretpostavljam da su za eco mr još 10-15% više.
op, cvrc, gewezen zajn
to bi moglo sad već biti ba 16 000,
Imaju 5 brodova na spotu, ako krenu ugovarati carter psolove, to je to – to smo čekali, to su najavljivali.
U ovom općem mrtvilu n aburzi često čovjek zabioravi ljepotu tpng – nema apsolutno nikakve veze ni sa grobexom ni sa rvatistanom, svoj kruv tpng zaraduje u bijelom svijetu.
Meni je itekako dulje zanimljiva ova dionica. Al nekako sam preskeptičan iz razloga jer je nafta pošteno otresla. A to svakako nije dobro za brodare niti Tankersku Next Generation.
Stoga samo promatram jer svašta može biti, kako duboki pad tako i rast.
Meni je itekako dulje zanimljiva ova dionica. Al nekako sam preskeptičan iz razloga jer je nafta pošteno otresla. A to svakako nije dobro za brodare niti Tankersku Next Generation.
Stoga samo promatram jer svašta može biti, kako duboki pad tako i rast.
Veoma krivo – jeftina nafta je vrijeme kad se pun ezalie. A one su ipod prosjeka. POgledajte razdoblje 2014-106 – naft a je bila na 30 dolara, a vozarine u 2015 i 2016 bile su bombon – tpng j evozo po 17 , 18 , cak i 19 000
Mannu vam je to objasnio u svom postu nekoliko postova iznad.