TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska TPNG (Tankerska Next Generation d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

izvješće je vani – po mom sudu zadrani znaju znanje i dobro plove – vozarinre wsu pod pritiskom – oko 14 000 naspram 15 000 plus lani, ali činjenica da su uspjeli sniziti operativn etroškove za 2 ili 3postoi TE DA IMAJU PAZI OVI UPOSLENOST 100 % TJ. DA SU IM SVI BRODOVI RADILI SVE DANE – KAKO JE TO UOPĆE MOGUĆE. KAPA DOLJE, ZNAJU ZNANJE.

dUG/ IMOVINA im je pao ispod 50 posto, i pri ovim ozarinama uspijevaju i rezati dug i raditi dobit.

samo da dočekamo da ovaj stroj uploci u vozarine iznad 15 000 usd – al će frcati perje.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

da frcat,pa to nece biti kraja prosperitetu,nesto tipa kao na Lencu.


da frcat,pa to nece biti kraja prosperitetu,nesto tipa kao na Lencu.

da, product tankeri i remonta brodogrdilišt aimaju jako puno zajedničkog, sjedi 5.

TPNG je svjetska dionica, dijelimo sudbinu svjetskog tržišta. na dobro ili zlo. Što dalje od ove žabokrečiune, to bolje.

Tpng vode ljudi iz tankerske, a oni već 30 god mlat eoubiuljn epare i učinili su sve svoj edioničare malim bogatašima. Nisu uvijek zaradivali, ali u teskim verenmima su drzali brod, a u dobrim mlatili i namlatili ozbiljnu paru. To će biti i ovdje.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Igor Dekanić o cijenama nafte

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

iz izvješća uljanik plovidbe – veoma šturo, ali po mom mišljenju poučnije i pitkije od tpngove belosvetske spike i razbacivanja frazama. tu bi trebali svi učiti od aljoše iz lenca, a ne gajiti barokno-manitistički stil

U prijevozu naftnih produkata, ulja i kemikalija promatrani period obilježio je
nastavak trenda smanjenih vozarina, prvenstveno zbog isporuka većeg broja tankera u prošloj
godini, te početkom ove godine. Nažalost, izuzetno niske vozarine u drugom i trećem kvartalu
ove godine direktno su utjecale na rezultat poslovanja. U tankerskom prijevozu očekuje se
oporavak tržišta krajem ove godine, te naročito početkom slijedeće godine.

Ohrabrujuća je činjenica da je u ovoj godini ugovorena izgradnja izuzetno malog broja
MR tankera, da su rokovi isporuka novogradnji pomaknuti za kasnija razdoblja, te da je
pojačana aktivnost „rezanja“ ovog tipa brodova.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

mislim da ne shvacate ironije moje izjave
nisam rekao a ni pomislio da imaju ista zajednicko
a sto se ti ce”rezanja” bit ce ga i to podosta s vremenom
o postenju i vodenju ljudi iz tankerske kako vi kazete necu ulaziti,vidim da ste jako upuceni i da su Vas ucinili bogatim dionicarom
Sretno Svima


mislim da ne shvacate ironije moje izjave
nisam rekao a ni pomislio da imaju ista zajednicko
a sto se ti ce"rezanja" bit ce ga i to podosta s vremenom
o postenju i vodenju ljudi iz tankerske kako vi kazete necu ulaziti,vidim da ste jako upuceni i da su Vas ucinili bogatim dionicarom
Sretno Svima

ne govorim o poštenju, govorim o znanju kako zaaditi ploveći tankerima.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Cijene nafte ponovno pale na svjetskim tržištima, jedan je glavni razlog

Najopćenitzij govoreći, moj je dojam da jeftinija nafta pgoduje tankerskom prijevozu, ali gledajući vozarine i cijenu nafte kroz povijest korelaija ipak nije tako jednoznačna ili ja ne znam prepoznati ono što vidim.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Dakle BCTI +4.3% 608
S obzirom na visoku izloženost spotu i solidne rezultate u prva tri kvartala ovo bi moglo biti značajno za dividendnu kasicu prasicu. Ovdje se uz osjetniji rast vozarina dobit još stigne i te kako podebljati do kraja godine. Moglo bi postati zanimljivo na ovoj dionici unatoč katastrofalno lošim sentimentima na ZSE. Posljednjih dana brodarsko zelenilo u Americi pripada tankerima.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Velika je šteta da u tpng izvješćima nema sadržajnijih infoa o prilikama i perspektivaam tržišta – sve j eu nekoj magli korekcija, izazova, push i pul faktora. više čovjek dozan iz tri rečnice kod uljanik plovidbe nego kod tpng na 3 stranice.

Nego, ove zemlje što dobiše poštedu od amera – da lis e to odnosi i na iransko brodovlje – j. naftu smiju uvoziti, ali n aČIJIM BRODOVIMA – NA IRANSKIM ILI NEKIM INIM BRODOVIMA.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Jan-Oct 18 Jan-Oct 17 Change

Crude imports 377.16 348.83 8.1%
Crude exports 2.34 3.85 -39.3%
Net crude imports 374.83 344.98 8.7%
Oil product imports 27.14 24.35 11.4%
Oil product exports 48.09 40.29 19.4%
Net oil product exports 20.95 15.94 31.4%
Fuel oil imports 13.38 11.07 20.8%
https://www.spglobal.com/platts/en/market-insights/latest-news/oil/110818-chinas-oct-crude-oil-imports-rise-32-on-year-to-a-record-high-of-97-mil-b-d

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

BCTI +3.3% 634

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

New Report

Close